.

.

Baoblaze PET כלב כרית פיפי רחיצה, רפידות לשימוש חוזר, כיסוי מזרן חיתולים, כרית - אפור, מ

Baoblaze PET כלב כרית פיפי רחיצה, רפידות לשימוש חוזר, כיסוי מזרן חיתולים, כרית - אפור, מ

ILS 97.60

כמות
במלאי

הכרית עשויה מבד פרימיום, שיכול לספוג במהירות ולא קל לאוסמוזה הכרית סופגת נוזלים ומבלגן טוב יותר מעיתונים או רפידות אימונים אחרות. לחומר התחתון עם TPU, יש השפעה אטומה למים. על פני השטח השפעה של התזה, ולא מרטיבים את המחצלת בקלות כאשר מוציאים את הכלב החוצה. בד עוטף את הקצה, תפור בצורה מסודרת, אל תפגע בעור. מאמצים חומר שאינו החלקה בתחתית כדי למנוע מחיות מחמד להסתובב ולהזיז את מיקום הרפידות. רפידות הגורים הן כלבים שמתעצבנים או חרדים בעת שימוש בשירותים בחוץ או מסביב לאנשים אחרים ובעלי חיים. חליפה כשיש מזג אוויר גרוע ואתה לא רוצה שהכלב שלך יצא החוצה לעצמו. מושלם לטיולי דרך, שהות במלונות, אימונים, בריחת שתן של כלבים חולים,, אניה למלונות כלבים וארגזים, נשאי חיות מחמד, ריהוט והגנה על מיטה, קופסת המלטה לחתולים, תחת קערות מזון ומים וכו '. בד, שיכול לספוג במהירות ולא קל לאוסמוזה. הכרית סופגת נוזלים ומבלגן טוב יותר מעיתונים או רפידות אימונים אחרות. לחומר התחתון עם TPU, יש השפעה אטומה למים. על פני השטח השפעה של התזה, ולא מרטיבים את המחצלת בקלות כאשר מוציאים את הכלב החוצה. בד עוטף את הקצה, תפור בצורה מסודרת, אל תפגע בעור. מאמצים חומר שאינו החלקה בתחתית כדי למנוע מחיות מחמד להסתובב ולהזיז את מיקום הרפידות. רפידות הגורים הן כלבים שמתעצבנים או חרדים בעת שימוש בשירותים בחוץ או מסביב לאנשים אחרים ובעלי חיים. חליפה כשיש מזג אוויר גרוע ואתה לא רוצה שהכלב שלך יצא החוצה לעצמו. מושלם לטיולי דרך, שהות במלונות, אימונים, בריחת שתן של כלבים חולים,, אניה למלונות כלבים וארגזים, נשאי חיות מחמד, ריהוט והגנה על מיטות, קופסת המלטה לחתולים, מתחת לקערות אוכל ומים וכו '. תיאור : - הכרית היא עשוי מבד פרימיום, שיכול לספוג במהירות ולא קל לאוסמוזה. הכרית סופגת נוזלים ומבלגן טוב יותר מעיתונים או רפידות אימונים אחרות. - לחומר התחתון עם TPU, יש השפעה אטומה למים. על פני השטח השפעה של התזה, והוא לא יירטב את המחצלת בקלות בעת הוצאת הכלב. - בד עוטף את הקצה, תפירה קפדנית, אל תפגע בעור. מאמץ חומר שאינו חומר בתחתית כדי למנוע מחיות מחמד להסתובב ולהזיז את מיקום הכרית. - הרפידות הן; כלבים שמתעצבנים או חרדים בעת שימוש בשירותים בחוץ או מסביב מאנשים אחרים ובעלי חיים. חליפה כשיש מזג אוויר גרוע ואתה לא רוצה שהכלב שלך יצא החוצה לעצמו.

מאפיינים מוצהרים

- Material:
Health cloth, TC
- 4 Sizes Available:
S 60x47cm/23.6x18.5in; M 70x50cm/27.6x20in; L 70x90cm/27.6x35.43in; XL 140x100cm/55x39.9in
Package Includes:
1 Piece Pet Washable Pee Pad:
Note:
1. Please allow a slight color difference between the real item and the pictures due to the difference between monitors.:
2. Please allow a slight measurement error.:
Hope for your kind understanding and have a nice shopping day!:
We have many years of experience in selling merchandise online, we are focus on providing best product and service to customers.:

ההצעות הטובות ביותר