.

.

1 חיות מחמד מסרק, בטוח, לא לגרום נזק לעור, מקצועי מברשת, יכול להסיר צף שיער כדי למנוע שיער מקשירה, מתאים עבור חיות מחמד.

1 חיות מחמד מסרק, בטוח, לא לגרום נזק לעור, מקצועי מברשת, יכול להסיר צף שיער כדי למנוע שיער מקשירה, מתאים עבור חיות מחמד.

ILS 2.00

כמות
במלאי

* מושלם רעמת יכול להפוך שלך פרווה משלוח של כל פסולת, את מברשת יכול בעדינות להסיר מבולגן שיער, לחסל סבכים, קשרים, קשקשים ולכלוך שיורי, מתאים לכלבים וחתולים בגדלים שונים ותסרוקות * להיפטר מדאגות ולמנוע נשירת שיער לחיות מחמד. הזיפים עשויים נירוסטה מסרק מחטים, ואת גבוהה-ריבאונד כרית אוויר יש טוב עיסוי ואנטי שריטה אפקט, אשר יכול באמת לשנות את שכבה פנימית מבלי לשרוט את חיות מחמד של עור. * קל לניקוי, חיית המחמד שלך לא רק נראה יפה, אבל גם מרגיש נהדר. לאחר סירוק ועיסוי, המסרק שלנו יוצר מעיל בריא, מגביר את זרימת הדם והופך את שיער חיית המחמד שלך לרך ומבריק. חיית המחמד רוצה לצחצח. * נוח, חזק ועמיד, לא משנה כמה זמן אתה מברשת חיית המחמד שלך, שלנו הזזה מברשת ידית יכול למנוע יד ופרק כף יד מתח. * מושלם לאחר שירות ומכירות, אנו מספקים לך עם 15 ימים החזרה ללא תנאי 1 חודש אחריות שירות. אם אתה נתקל בבעיות במהלך תהליך הרכישה, אנא פנה אלינו, ואנחנו נפתור את הבעיה שלך בתוך 24 שעות. 360* עיצוב מסתובב, ניתן לסובב את ראש המסרק כדי לסרק שיער לחיות מחמד לכל הכיוונים, נוח יותר לטפח את השיער, לנקות, גמיש, לעסות, לעצב, לגרום לחיות מחמד להתאהב בסירוק, לנקות שיער צף וצורה רכה. שם מוצר : חיות מחמד מסתובב מסרק צבע : ורוד גודל : 155*105*60 ממ/ נטו משקל : 500 גרם חומר : פלסטיק פלדה יישום : כללי תכונות : 360 עם מסתובב עיסוי מחט אריזת מידע : חיות מחמד מסרק*1 אם יש לך שאלות, אנא צור קשר שלנו לאחר מכירות שירות צוות, אנו מספקים 15 ימים ללא תנאי החזר 30 ימים איכות אחריות הערה : את גודל של המוצר נמדד באופן ידני, וכמה טעויות הם נורמלי.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר