.

.

מעקב אחר קשישים מעוקבים על כפתור SOS כפתור האלחוטי, התקשרו בל עבור קשישים/מטופלים/נכים עזרה בלחץ עם תצוגה דיגיטלית LED רב-אזורית.

מעקב אחר קשישים מעוקבים על כפתור SOS כפתור האלחוטי, התקשרו בל עבור קשישים/מטופלים/נכים עזרה בלחץ עם תצוגה דיגיטלית LED רב-אזורית.

ILS 54.99

כמות
במלאי

עיצוב כפתור שיחה חדש של SOS לשנת 2023 סיליקון מקשה אחת עמיד יותר במים עם ביצועים טובים יותר, עיצוב מראה משולש צלחת מעופף נראה טוב יותר, ללבוש והתקנה יותר דרכים להסתגל לתרחישים יישומים נוספים. אלחוטי וקל להתקנה : הביפר האלחוטי המטפל עוזר לך לחסוך את הטרחה של התקנת חוט. פשוט חבר את המקלט ואת המשדר ניתן ללבוש על גופך בעזרת שרוך, תלוי על כסא הגלגלים שלך, לחבר אל הקיר או לדפוק אל הקיר, כך שהמשפחה/המטופל שלך יוכלו להתקשר לעזרה בכל עת ובכל מקום. תצוגה דיגיטלית אחת לאחת לבקשת עזרה מהירה יותר : התקשרו לאזעקה אלחוטית פעמון ניתן להשתמש בה בבית כדי לטפל בקשישים, נשים בהריון ואנשים חולים, במרכזי טיפול או בחצרים עסקיים יחד, כל כפתור תואם לתצוגה דיגיטלית , מה שיכול ליידע אותך בבירור באיזה חדר מבקש ממך לעזור. 55 רינגטונים ו -5 כרכים ותצוגת מספר LED : המקלט מצויד ב -55 סגנונות רינגטונים שונים לבחירתך. אתה יכול לתכנת כל כפתור פאניקה עם הצליל שלך. 5 רמות של נפח מתכוונן משקט לרועש (0d B עד 110d B), אינך צריך לדאוג לא לשמוע את הצליל. מחוון LED יכול להציג מספרים שונים שיעזרו לכם להבחין בקלות למי מתקשר (1-9 תצוגת מספרים, מקלט אחד תומך עד 9 כפתורי SOS). טווח קבלת פנים ארוך עד 1000ft/300 מ 'וניתן להרחבה : מערכת שיחות אחות זו כוללת טווח קבלת אותות גדול. ניתן להשתמש בו בבית בן 2 או 3 קומות. ניתן גם להתאים אותו עם מקלטים אחרים או לחצני שיחה כדי להרחיב את מגוון השימוש שלך. תוכנית הרחבה גמישה : אם אתה זקוק לעוד משדרים או מקלטים להצטרף במהלך השימוש, צור איתנו קשר לרכישת אביזרים תואמים ותוכל בקלות להתאים אותם יחד לעבודה. עיצוב כפתור שיחה חדש של SOS לשנת 2023. סיליקון מקשה אחת עמיד יותר במים עם ביצועים טובים יותר, עיצוב מראה משולש צלחת מעופף נראה טוב יותר, ללבוש והתקנה יותר דרכים להסתגל לתרחישים יישומים נוספים. אלחוטי וקל להתקנה : הביפר האלחוטי המטפל עוזר לך לחסוך את הטרחה של התקנת חוט. פשוט חבר את המקלט ואת המשדר ניתן ללבוש על גופך בעזרת שרוך, תלוי על כסא הגלגלים שלך, לחבר אל הקיר או לדפוק אל הקיר, כך שהמשפחה/המטופל שלך יוכלו להתקשר לעזרה בכל עת ובכל מקום. תצוגה דיגיטלית אחת לאחת לבקשת עזרה מהירה יותר : התקשרו לאזעקה אלחוטית פעמון ניתן להשתמש בה בבית כדי לטפל בקשישים, נשים בהריון ואנשים חולים, במרכזי טיפול או בחצרים עסקיים יחד, כל כפתור תואם לתצוגה דיגיטלית , מה שיכול ליידע אותך בבירור באיזה חדר מבקש ממך לעזור. 55 רינגטונים ו -5 כרכים ותצוגת מספר LED : המקלט מצויד ב -55 סגנונות רינגטונים שונים לבחירתך. אתה יכול לתכנת כל כפתור פאניקה עם הצליל שלך. 5 רמות של נפח מתכוונן משקט לרועש (0d B עד 110d B), אינך צריך לדאוג לא לשמוע את הצליל. מחוון LED יכול להציג מספרים שונים שיעזרו לכם להבחין בקלות למי מתקשר (1-9 תצוגת מספרים, מקלט אחד תומך עד 9 כפתורי SOS). טווח קבלת פנים ארוך עד 1000ft/300 מ 'וניתן להרחבה : מערכת שיחות אחות זו כוללת טווח קבלת אותות גדול. ניתן להשתמש בו בבית בן 2 או 3 קומות. ניתן גם להתאים אותו עם מקלטים אחרים או לחצני שיחה כדי להרחיב את מגוון השימוש שלך. תוכנית הרחבה גמישה : אם אתה זקוק לעוד משדרים או מקלטים להצטרף במהלך השימוש, צור איתנו קשר לרכישת אביזרים תואמים ותוכל בקלות להתאים אותם יחד לעבודה. LED תצוגה דיגיטלית מקלט תזכורת למוזיקה רב-אזורית : היא יכולה להציג מספרים שונים בין 1 ל 9 כדי להזכיר לך איזה כפתור SOS הופעל.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר