.

.

מברשת אסלה של גוג'ם ידית ארוכה ידית ארוכת רכוב על קיר מברשת אסלה מברשת אסלה מברשת מתה פינה מתה מברשת אסלה מברשת טהורה

מברשת אסלה של גוג'ם ידית ארוכה ידית ארוכת רכוב על קיר מברשת אסלה מברשת אסלה מברשת מתה פינה מתה מברשת אסלה מברשת טהורה

ILS 48.99

כמות
במלאי

מברשת האסלה הארגונומית מיועדת באופן מקצועי לחדר האמבטיה שלך, מה שהופך את חדר האמבטיה שלך למסודר ומודרני יותר ישנם שני סוגים של מברשות אסלה-רכוב על קיר ועמידה ברצפה. השילוב של מברשת לבסיס יכול להביא חוויה נקייה ונוחה לחלל הפרטי. מברשת האסלה המותקנת בקיר מתאימה למשטחים חלקים ושטוחים, כמו אריחים, זכוכית, עץ, שכבות מתכת וכו ', ללא עקבות במהלך תהליך ההתקנה, ולא תפגע בקירות. ניתן לתלות את הסוג המותקן על הקיר על הקיר כדי לשמור על התחתית נקייה ונטולת מים. ניתן למקם ישירות את הסוג העומד על הרצפה ישירות על האדמה, וזה נוח לשימוש יומיומי. צד אחד של ראש המברשת מאמץ עיצוב חצי-גלילי, הנוח לצחצח את הקצה הפנימי והפער של האסלה, והניקוי הופך להיות קל יותר. עיצוב כיסוי מברשת האסלה מתאים מקרוב לבסיס, שהוא יציב ולא קל להיכנס למים. מברשת האסלה הארגונומית מיועדת באופן מקצועי לחדר האמבטיה שלך, מה שהופך את חדר האמבטיה שלך למסודר ומודרני יותר. ישנם שני סוגים של מברשות אסלה-רכוב על קיר ועמידה ברצפה. השילוב של מברשת לבסיס יכול להביא חוויה נקייה ונוחה לחלל הפרטי. מברשת האסלה המותקנת בקיר מתאימה למשטחים חלקים ושטוחים, כמו אריחים, זכוכית, עץ, שכבות מתכת וכו ', ללא עקבות במהלך תהליך ההתקנה, ולא תפגע בקירות. ניתן לתלות את הסוג המותקן על הקיר על הקיר כדי לשמור על התחתית נקייה ונטולת מים. ניתן למקם ישירות את הסוג העומד על הרצפה ישירות על האדמה, וזה נוח לשימוש יומיומי. צד אחד של ראש המברשת מאמץ עיצוב חצי-גלילי, הנוח לצחצח את הקצה הפנימי והפער של האסלה, והניקוי הופך להיות קל יותר. עיצוב כיסוי מברשת האסלה מתאים מקרוב לבסיס, שהוא יציב ולא קל להיכנס למים. עיצוב פשוט ואלגנטי עובד עבור כל חדר אמבטיה, זהו אביזר חובה לניקוי האמבטיה שלך. אנא בדוק את הצבע והגודל לפני הקנייה . תמונות מוצר אינן כוללות מוצרים שאינם מוצרים . שימו לב שבגלל צגים שונים, יתכנו הבדלי צבע קלים, אנא סלחו לי . הנתונים לעיל מיועדים להתייחסות בלבד, הגודל נמדד ידנית, השגיאה היא 1-3 ס"מ, אנא אפשר זאת, תודה . אם אתה מוצא בעיות במוצרים שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני, אנו נפתור בעיה זו בהקדם האפשרי . ברוך הבא לשתף ולשוב כדי לספק לך מוצרים ושירותים טובים יותר.

מאפיינים מוצהרים

3.9 inches * 3.9 inches * 14.5 inches:
Quickly:
1. Please check the color and size before buying.:
2. Product photos do not include products other than products.:
3. Please note that due to different monitors, there may be slight color differences, please forgive me.:
4. The above data is for reference only, the size is manually measured, the error is 1-3 cm, please allow it, thank you.:
5. If you find any problems with our products, please feel free to contact us via email, we will solve this problem as soon as possible.:
6. Welcome to share and feedback to provide you with better products and services. :

ההצעות הטובות ביותר