.

.

דלפק גייגר של Oumefar, גלאי קרינה גרעיני β γ x קרינה מוניטור צינור מכשיר מכשיר TFT אזעקת בטיחות קרינת כף יד דוזימטר DC

דלפק גייגר של Oumefar, גלאי קרינה גרעיני β γ x קרינה מוניטור צינור מכשיר מכשיר TFT אזעקת בטיחות קרינת כף יד דוזימטר DC

ILS 69.99

כמות
במלאי

【צינור הספירה】 : גלאי קרינת הקרינה של Geiger Counter מתאמץ כדי להבטיח רגישות גבוהה ואת הדיוק של תוצאות המדידה לחץ והחזק למשך 2 שניות כדי לכבות או הלאה. במהלך ההפעלה, לחיצה קצרה כדי להשהות נתוני בזמן אמת, ולחץ קצר שוב כדי להמשיך בנתוני זמן אמת. לחץ על מקש זה בקצרה בכל ממשק שאינו הממשק הראשי כדי לחזור לפונקציית הממשק הראשי (עדיין עם תזכורת לאייקון בזמן אמת). 【מסך HD TFT】 : גלאי קרינת קרינת נגדי של GEIGER עם מסך תצוגה גבוה בהגדרה גבוהה, קל לצפות בסביבות אור שונות וקל לקריאה. נורת LED של המארח מהבהבת, האור הירוק מהבהב כשהוא נמוך מערך האזעקה, והתדר המהבהב הוא 1 שנייה לשעה, האור האדום מהבהב כאשר הוא גבוה מערך האזעקה, והתדר המהבהב הוא 0. 【פונקציה מרובה】 : גלאי קרינת הקרינה של GEIGER COUNTER יכול לאתר β γ X, להציג קצב מינון מיידי, מינון מצטבר, קצב מינון ממוצע. ממשק הפעלה : שלום, ממשק כיבוי : שלום. הצפצופים והצפצופים של הצפצוף למשך שנייה אחת (היא מופעלת פעם אחת כאשר חורגת מערך האזעקה מנמוך לגבוה). 【אזעקת בטיחות】 : לגלאי קרינת הקרינה של Geiger Counter יש שלושה סוגים של תזכורות אזעקה, צליל, אור מהבהב ורטט, אזעקה בזמן כדי להבטיח בטיחות. לחץ קצר על אופניים כדי להחליף מצב תזכורת : רק תזכורת צליל, תזכורת רטט בלבד, תזכורת צליל ורטט, תזכורת סגורה. 【יישום רחב】 : ניתן להשתמש בגלאי קרינת הקרינה של גייגר נגדי גייגר לבית חולים, בית חולים, תחנת כוח גרעינית, מעבדה, מיזם עיבוד, מטלורגיה וכו '. הדיוק של תוצאות המדידה. לחץ והחזק למשך 2 שניות כדי לכבות או הלאה. במהלך ההפעלה, לחיצה קצרה כדי להשהות נתוני בזמן אמת, ולחץ קצר שוב כדי להמשיך בנתוני זמן אמת. לחץ על מקש זה בקצרה בכל ממשק שאינו הממשק הראשי כדי לחזור לפונקציית הממשק הראשי (עדיין עם תזכורת לאייקון בזמן אמת). 【מסך HD TFT】 : גלאי קרינת קרינת נגדי של GEIGER עם מסך תצוגה גבוה בהגדרה גבוהה, קל לצפות בסביבות אור שונות וקל לקריאה. נורת LED של המארח מהבהבת, האור הירוק מהבהב כשהוא נמוך מערך האזעקה, והתדר המהבהב הוא 1 שנייה לשעה, האור האדום מהבהב כאשר הוא גבוה מערך האזעקה, והתדר המהבהב הוא 0. 【פונקציה מרובה】 : גלאי קרינת הקרינה של GEIGER COUNTER יכול לאתר β γ X, להציג קצב מינון מיידי, מינון מצטבר, קצב מינון ממוצע. ממשק הפעלה : שלום, ממשק כיבוי : שלום. הצפצופים והצפצופים של הצפצוף למשך שנייה אחת (היא מופעלת פעם אחת כאשר חורגת מערך האזעקה מנמוך לגבוה). 【אזעקת בטיחות】 : לגלאי קרינת הקרינה של Geiger Counter יש שלושה סוגים של תזכורות אזעקה, צליל, אור מהבהב ורטט, אזעקה בזמן כדי להבטיח בטיחות.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Nuclear Radiation Detector
Material:
Aluminum Alloy
Model:
PW07
Detection Count:
48mm Geiger counter tube
Measuring Range:
0.08uSv/h to 10mSv/h
Working Environment:
-10℃ to 50℃
Voltage:
5V DC
Display:
0.96 inch TFT HD LCD
Humidity:
≤95% without condensation
Detection  Type:
γ , X , β 
Power Supply:
Lithium battery 5V (built in)
Battery Capacity:
400mah
Duration:
15-24 hours
Application:
Home, hospital, nuclear power plant, laboratory, processing enterprise, metallurgy, etc.
Key Description:
1. Shut Down, Pause Button, Return To Main Interface:
Press and hold for 2 seconds to turn off or on. During power on, short press to pause real time data, and short press again to continue real time data.:
Short press this key on any interface other than the main interface to return to the main interface function (still with pause real time icon reminder).:
2. Page Turning Button:
Short press to cycle to switch three function interfaces:
real time, maximum average and total, histogram (with interface navigation bar).
Switch to the other two interfaces could stay for a long time, unless you switch back or briefly press 1 key to return to the main interface.:
3. Mute, Vibrate Button, Rest Screen:
Short press to cycle to switch reminder mode:
only sound reminder, only vibration reminder, sound and vibration reminder, close reminder.
This button only works in interface 1 and 2. In other interfaces, this button has no function (because other pages do not display sound and vibration reminder icons).:
Long press is the rest screen, short press any button to light up during the rest screen.:
Package List:
1 x Nuclear Radiation Detector:
1 x User Manual:
1 x Charging Cable:

ההצעות הטובות ביותר