.

.

מעבה אפוקסי - חומר עיבוי לפרויקטים אנכיים, משופעים או אפוקסי תלת -ממדיים! PolyFiber מתערבב במהירות וקל עם ערכות שרף אפוקסי!

מעבה אפוקסי - חומר עיבוי לפרויקטים אנכיים, משופעים או אפוקסי תלת -ממדיים! PolyFiber מתערבב במהירות וקל עם ערכות שרף אפוקסי!

ILS 3.00

כמות
במלאי

הרחב את תוחלת החיים של האפוקסי שלך - ערבוב מעבה אפוקסי עם אפוקסי ברור ממושכי מעיל אבן כדי להגביר את הקשיות, המתיחה וההארכה של האפוקסי שלך! בסיום, פני הפרויקט שלך יהיו חלקים במיוחד וחזקים מספיק כדי להימשך שנים רבות! מיועד להגברת הצמיגות - מעבה אפוקסי מגביר את הצמיגות של פרויקטים אפוקסי אנכיים, משופעים או תלת מימדיים! השתמש במעבדי אפוקסי למקלחות, מטבחים, מונים, חדרי אמבטיה, פרויקטים לעיבוד עץ, וכל כך הרבה יותר!. מוסיפים יחס 1 : 1 - כל שקית של מעבה אפוקסי מספיק כדי לערבב עם ערכת ליטר 1 של אפוקסי מעיל מהיר מממשטי מעיל אבן. הקפד לערבב את אבקת העבה האפוקסי שלך ביחס של 1 : 1 לרבגוניות מקסימאלית ועמידות. נהדר לעיבוד עץ - מערבבים מעבה אפוקסי עם אפוקסי מעיל מהיר למילוי חללים וסדקי חותם בלוחות עץ! מומלץ לשולחנות נהר, צמרות שולחן, צמרות בר ופרויקטים אחרים של עבודות עץ!. מעבה בטוח ולא רעיל-מעבה אפוקסי מיוצר מסיבי פוליאתילן (polyfiber) עם פורמולה שאינה סיליקה! Poly Fiber הוא לא רעיל, לא מסומן ועשוי בארצות הברית! קל לניקוי, קל לערבב וקל לשימוש!. הרחב את תוחלת החיים של האפוקסי שלך - ערבוב מעבה אפוקסי עם אפוקסי ברור ממושכי מעיל אבן כדי להגביר את הקשיות, המתיחה וההארכה של האפוקסי שלך! בסיום, פני הפרויקט שלך יהיו חלקים במיוחד וחזקים מספיק כדי להימשך שנים רבות!. מיועד להגברת הצמיגות - מעבה אפוקסי מגביר את הצמיגות של פרויקטים אפוקסי אנכיים, משופעים או תלת מימדיים! השתמש במעבדי אפוקסי למקלחות, מטבחים, מונים, חדרי אמבטיה, פרויקטים לעיבוד עץ, וכל כך הרבה יותר!. מוסיפים יחס 1 : 1 - כל שקית של מעבה אפוקסי מספיק כדי לערבב עם ערכת ליטר 1 של אפוקסי מעיל מהיר מממשטי מעיל אבן. הקפד לערבב את אבקת העבה האפוקסי שלך ביחס של 1 : 1 לרבגוניות מקסימאלית ועמידות. נהדר לעיבוד עץ - מערבבים מעבה אפוקסי עם אפוקסי מעיל מהיר למילוי חללים וסדקי חותם בלוחות עץ! מומלץ לשולחנות נהר, צמרות שולחן, צמרות בר ופרויקטים אחרים של עבודות עץ!. מעבה בטוח ולא רעיל-מעבה אפוקסי מיוצר מסיבי פוליאתילן (polyfiber) עם פורמולה שאינה סיליקה! Poly Fiber הוא לא רעיל, לא מסומן ועשוי בארצות הברית! קל לניקוי, קל לערבב וקל לשימוש!.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר