.

.

כרית חימום לחיות מחמד של פטדוט בחוץ לחתולים עם התאמת זמן טמפרטורה, כרית חימום לחתולים חיצונית / פנימית, כרית חום חשמלית-מ':

כרית חימום לחיות מחמד של פטדוט בחוץ לחתולים עם התאמת זמן טמפרטורה, כרית חימום לחתולים חיצונית / פנימית, כרית חום חשמלית-מ':

ILS 0.67

כמות
במלאי

חכם לחיות מחמד כרית חימום : קירוטו אלקטרוני חיצוני חתולים חימום מחצלת נועד לתת חיית המחמד שלך חם ונוחות אזור כדי להישאר ויסות טמפרטורה ועיתוי פונקציה להציע חיות המחמד שלכם את החוויה הטובה ביותר. טווח טמפרטורות 86-131 מינימום / 30-55 מינימום & רמת חום מומלץ על ידי וטרינר. 6 רמות טיימר : 2/4/8/12/24 / תמיד על. בטיחות ומוסמכת : פוליוויניל כלוריד פנימי בעל יכולת מעכב בעירה ברמה הגבוהה ביותר מסוג וי-0 ועמיד למים. 7 - שכבה מגן מבנה עם מוסמך חימום חוט להגן על חיות מחמד מפני כוויות, 100% בטיחות מובטח מובנה אינטליגנטי טמפרטורת חיישן חימום כרית כדי למנוע התחממות יתר. מפרט : רפידות חימום פנימיות / חיצוניות של קירוטו לחתולים עם שני סיז מ ' 20 "איקס 16", 30" איקס 18", צבע כחול ואפור זמין לבחירתך. צורכים רק 55 וואט/75 וואט, מתח : 120 וולט/60 הרץ. מתח : 110-120 וולט/ 60 הרץ. החיצוני רך צמר כיסוי הוא נשלף & מכונת רחיץ. מתאים עבור : קירוטו חום כרית עבור חיצוני חתול בית יכול חם יילוד חיות מחמד חתולי כלבים, בהריון חיות מחמד ולהקל משותף לחץ וכאב של מבוגר, דלקת פרקים חיות. יש לו יישומים מעבר לחודשי החורף. הערה : ללעוס עמיד כבל למנוע כלב לעיסת החוטים. אבל כדאי שתמנע מחיות מחמד לנשוך את החוטים. חיות המחמד שלכם יאהבו ותיהנו מהכרית המחוממת. אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלה!.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר