.

.

בלוסומים קקאו קפה חידוש גוף לשפשף, פריחת קקאו גוף לשפשף, בלוסומים קקאו קפה גוף לשפשף, קפה לשפשף גוף פילינג, קפה גוף

בלוסומים קקאו קפה חידוש גוף לשפשף, פריחת קקאו גוף לשפשף, בלוסומים קקאו קפה גוף לשפשף, קפה לשפשף גוף פילינג, קפה גוף

ILS 2.00

כמות
במלאי

בלוסום קפה התחדשות גוף לשפשף : בלוסום קקאו קפה התחדשות גוף לשפשף הוא עדין מלא גוף לחות : בעדינות להבריק עור עם גוף לשפשף ועור לשפשף שישאיר לך תחושה צעיר יותר ולהרגיש טוב יותר. מנקה ולחות : בלוסום קקאו קפה חידוש גוף לשפשף עמוק מנקה את עור, חברות עור בזמן לחות. לכל סוגי העור : קרצוף גוף זה מתאים לכל סוגי העור. אופן שימוש : להחיל אותו על עור לח ועיסוי עם קצות אצבעות בתנועות מעגליות עדינות במשך כ 5 דקות. שוטפים היטב ומייבשים. מפרט : משקל נטו : 50 גרם סוגי עור : כל סוגי העור חיי מדף : 3 שנים רשימת אריזה : 2/3 יחידות* בלוסום קפה חידוש גוף לשפשף הערות : 1. בבקשה לאפשר הבדל של 1-2 סנטימטר עקב מדידה ידנית. בשל צגים שונים ותאורה, התמונות לא יכולות להראות את הצבע האמיתי של המוצרים. תודה על ההבנה שלך. אם יש בעיה כלשהי בעת רכישה או שימוש במוצר, אתה יכול לפנות אלינו בכל עת ואנחנו נפתור את זה בשבילך.

מאפיינים מוצהרים

Net Weight:
50g
Skin Types:
All skin types
Shelf Life:
3 years
Packing List:
2/3 pcs* Blusoms Coffee Renewing Body Scrub :
Notes:
1. Please allow a difference of 1-2 cm due to manual measurement. :
2. Due to different monitors and lighting, the pictures may not show the actual color of the goods. Thanks for your understanding. :
3. If there is any problem when purchasing or using the product, you can contact us at any time and we will solve it for you. :

ההצעות הטובות ביותר