.

.

500 יחידות 1 3/4 אינץ גרב תצוגת ווי גרביים וכובע, פלסטיק י ווי גרביים הקמעונאי תצוגת קולב

500 יחידות 1 3/4 אינץ גרב תצוגת ווי גרביים וכובע, פלסטיק י ווי גרביים הקמעונאי תצוגת קולב

ILS 2.33

כמות
במלאי

*לעשות את זה האחרון עשוי פלסטיק באיכות פרימיום, משטח חלק יצוק בצורה אחת, אלה גרב להציג ווים הם ללא קוצים ווים קטנים, אבל חסון וחזק לעבוד כמו גרב או קטן אובייקט תצוגת קולב. אתה הולך לקבל 500 יחידות ברור י ווים. חבילה של 500 יחידות, מספיק כמות לשימוש היומיומי שלך. הם חזקים מספיק כדי להחזיק ויכול לצרף גרבי באמצעות כל אטב ולא לשבור או ליפול!. וו תצוגה בצורת ג 'יי מודד 1 3/4" ח. פשוט בגודל הנכון עבור רוב הבגדים או רוב פריטי הבד שצריכים לתלות ולהציג בחנות הקמעונאית. עיצוב הוו בצורת ג ' יי מיועד לשקופית קלה קדימה ואחורה על המתלה התלוי. הם חוסכים כל כך הרבה מקום להציג כמה פריטים גדולים כמו כובעים על ידי חפיפה אותם יחד על מתלה אחד. *קל לשימוש עם העזרה של תיוג אקדח, אלה כבד החובה י ווים יכול לשמש עם מחברים סטנדרטיים. פשוט השתמש באקדח התיוג דרך החור של וו הג ' יי והמוצר שאתה צריך לתייג, ואז הם מתחברים, אתה יכול לנסות לחבר אותם על המדף. מושלם עבור הקמעונאי תצוגת קולב, י ווים יכול לשמש עם שני סטנדרטי ולמצוא תיוג אקדח עבור התאמה ואריזה של גרביים כדי להפוך מוצרים על הקמעונאי מדפים וסל ווים קל יותר למכור. נהדר להצגת גרביים,. ווי תצוגת גרב, ווים שקופים לתצוגה בחנות לתליית תחתוני כובע גרב מפרט : חומר : פלסטיק צבע : שקוף גודל : 4.7 אינץ ' (ליטר*שעה) מאפיינים : קולב תצוגת גרב מפלסטיק יציב. מושלם לתליית פריטים. מתחבר גרבי באמצעות כל אטב ולא לשבור או ליפול. מתאים עבור גרביים, חולצות, חולצות, מגבות, כפפות, צעצועים, פריטים קטנים, וכו'. עושה דברים מאורגנים כאשר תליית הכל באחד מתלה. גודל של חור בחלק התחתון של וו הוא קל להכניס עבור את תג פייטנים אבל לא קל לצאת ההנעה סוף עיצוב. שימושים רבים : מתאים לגרביים, חולצות, חולצות, מגבות, כפפות או הצגת פריטים בעבודת יד שלך בבית או אם אתה מפעיל עסקים קטנים כמו, אתה יכול לרכוש אותם למכירות החצר שלך, מכירות מוסך, מכירת מרפסת, העברת מכירות. הם יגיעו יום אחד לנדי. באופן מפתיע שימושים רבים שאתה יכול לחשוב. חבילה מכילה : 500 יחידות ברור י בצורת תצוגת ווים.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Plastic
Color:
Clear
Size:
4.5x1.8cm/1.8x0.7in (L*W*H)
Features:
Sturdy plastic sock display hanger.:
Perfect for hanging items.:
Attaches to socks using any fastener and will not break or fall off.:
Suitable for socks, t-shirts, shirts, towels, gloves, toys, small items, etc. :
Makes things organized when hanging everything in one rack.:
Size of the hole at the bottom of the hook is easy to insert for the tag bards but not easy to get out for the paddle end design.:
Many Uses:
Suitable for socks, T-shirts, shirts, towels, gloves or displaying your handcrafted items at home or if you running small business like, you could purchase them for your yard sales, garage sales, porch sale, moving sales. They would come to handy one day. Surprisingly many usages you could think of. :
Package Contains:
500Pcs Clear J shaped display hooks:

ההצעות הטובות ביותר