.

.

מארז תצוגה של Yanjingyj, תיבת אקריליק, מארז תצוגה אספנית, תיבת חנות ראווה ברורה, מארז תצוגה אקריליק עם מכסה, ניתן

מארז תצוגה של Yanjingyj, תיבת אקריליק, מארז תצוגה אספנית, תיבת חנות ראווה ברורה, מארז תצוגה אקריליק עם מכסה, ניתן

ILS 3.33

כמות
במלאי

חומר אקרילי : זה מושלם לספק מראה מסוגנן לאוסף שלך, להגן על המזכרות או הבובות שלך מפני אבק וריחות השתמש בצלחת שקופה כדי לקרוע סרט מגן שכבות כפולות על פני השטח האקרילי. אנו מספקים כפפות חד פעמיות ומטלית נקייה כדי למנוע טביעות אצבעות ואבק. סרט מגן : אתה צריך רק למדוד את הגובה/אורך ועומק/רוחב הצלמית שלך, ואז אתה יכול להזמין את הגודל שאתה צריך. זה מאוד נוח ומעשי. אנא הסר את סרט המגן לפני השימוש. תיבות תצוגה : תיבות תצוגה אלה מיועדות לכל דבר שתרצו להציג, לאחסן את חומרי האמנות, פריטי האספנות וכן הלאה. זה גורם לפריט היקר שלך לעבור ממישור על המדף כדי להיות מודגשים יפה. שמור על האוסף נטול אבק, הפחית את אור השמש וקרינה אולטרה סגולה ועכב את הזדקנות הפלסטיק. קל להרכבה : אתה פשוט מחבר בין הצדדים, למעלה והראש. הקצוות חלקים והמקרה האקרילי מתמודד בצורה מושלמת נגד הבסיס. PVC וחומצה חופשית. הפלסטיק יציב ועמיד, מנקה בקלות. זה מאוזן ומוצק היטב, לא נדלק בקלות. הגנה על דגמי : ארונות התצוגה שלנו עשויים אקריליק באיכות גבוהה והם ההשלמה המושלמת לתצוגות עסקיות או לפריטים ביתיים. הגן והראה את האוספים המועדפים עליך כמו צלמיות, דגמים ועוד. זה אידיאלי להצגת צלמיות, תכשיטים, פריטי אספנות, כלי זכוכית וכן הלאה. חומר אקרילי : זה מושלם לספק מראה מסוגנן לאוסף שלך, להגן על המזכרות או הבובות שלך מפני אבק וריחות. השתמש בצלחת שקופה כדי לקרוע סרט מגן שכבות כפולות על פני השטח האקרילי. אנו מספקים כפפות חד פעמיות ומטלית נקייה כדי למנוע טביעות אצבעות ואבק. סרט מגן : אתה צריך רק למדוד את הגובה/אורך ועומק/רוחב הצלמית שלך, ואז אתה יכול להזמין את הגודל שאתה צריך. זה מאוד נוח ומעשי. אנא הסר את סרט המגן לפני השימוש. תיבות תצוגה : תיבות תצוגה אלה מיועדות לכל דבר שתרצו להציג, לאחסן את חומרי האמנות, פריטי האספנות וכן הלאה. זה גורם לפריט היקר שלך לעבור ממישור על המדף כדי להיות מודגשים יפה. שמור על האוסף נטול אבק, הפחית את אור השמש וקרינה אולטרה סגולה ועכב את הזדקנות הפלסטיק. קל להרכבה : אתה פשוט מחבר בין הצדדים, למעלה והראש. הקצוות חלקים והמקרה האקרילי מתמודד בצורה מושלמת נגד הבסיס. PVC וחומצה חופשית. הפלסטיק יציב ועמיד, מנקה בקלות. זה מאוזן ומוצק היטב, לא נדלק בקלות. הגנה על דגמי : ארונות התצוגה שלנו עשויים אקריליק באיכות גבוהה והם ההשלמה המושלמת לתצוגות עסקיות או לפריטים ביתיים.

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
Clear Acrylic Display Case
Material:
PVC
Color:
Transparent
Size:
Length X width X Height(Size can be customized)
Packing list:
Pack1:
1 x Clear Acrylic Display Case
Pack2:
2 x Clear Acrylic Display Case
Pack3:
3 x Clear Acrylic Display Case
Pack4:
4 x Clear Acrylic Display Case
Pack5:
5 x Clear Acrylic Display Case
Pack6:
6 x Clear Acrylic Display Case
(Display box only, no model):
Prompt:
The customized size is non-refundable, because no customer is the same size as yours, so it cannot be sold twice and cannot be returned:
In order to avoid plate damage, there are protective films on both sides, laser cutting production, tearing off the protective film, high-definition translucent :

ההצעות הטובות ביותר