.

.

Xuuyuu אור הרכבה מתאם FNR-140 רב-תכליתי 140 ממ מסילה שקופית סגסוגת אלומיניום סגסוגת צלחת שחרור מהירה לחצובה, סוגר, מחזיק

Xuuyuu אור הרכבה מתאם FNR-140 רב-תכליתי 140 ממ מסילה שקופית סגסוגת אלומיניום סגסוגת צלחת שחרור מהירה לחצובה, סוגר, מחזיק

ILS 0.67

כמות
במלאי

☂ מתאם צלחת הר קלים FNR-140 רב-תכליתי 140 מ"מ עם סגסוגת אלומיניום שקופית מסילה מפלסית עם סגסוגת אלומיניום עם חור בורג 1/4 אינץ ' ציוד צילומי, על מנת לשפר את מפלס הצילום. מצלמות SLR מסורתיות ומצלמות DSLR. ☂ ההבטחה שלנו : אנו שואפים לספק מוצרים ואיכות גבוהה של שירותים ושירותי מכירות. ☂ מתאם צלחת הר הרט אור FNR-140 רב-תכליתי 140 מ"מ עם סגסוגת אלומיניום שקופית מסילה מפלסית עם חור בורג 1/4 אינץ 'צלחת שחרור מהירה לחצובה, סוגר, מחזיק. ☂ עם עיצוב משבצות מיוחד, ניתן להשתמש בצלחת זו עם ציוד צילום אחר, על מנת לשפר את מפלס הצילום. ☂ עיצוב קל משקל של מהדק השחרור המהיר עם ידית, התואם לצלחת שחרור מהירה. ☂ דיוק CNC מאלומיניום במכונה, הוא קל משקל ומתנגד לחמצון. מתאים לצילום מאקרו של מצלמות SLR מסורתיות רבות ומצלמות DSLR. ☂ ההבטחה שלנו : אנו שואפים לספק מוצרים איכותיים ושירותי מכירות לפני המכירה. אם יש לך שאלות לגבי המוצרים שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו נענה לך בהקדם האפשרי. מפרט : מאפיינים : אלומיניום במכונה CNC, הוא קל משקל וחמצון. עם עיצוב משבצות מיוחד, ניתן להשתמש בצלחת זו עם ציוד צילום אחר, על מנת לשפר את רמת הצילום. מתאים לצילום מאקרו של מצלמות SLR מסורתיות רבות ומצלמות DSLR. קנה מידה חרוט מוכר בשני צידי המעקה כדי להתאים את נקודת הנויל בנוחות ובמדויק. עיצוב משקל אור של מהדק השחרור המהיר עם ידית, התואם כשלוח שחרור מהיר, כמו למשל ל- Arca-, RRS, Kirk, Markins, Sunwayfoto וכו '. ספציפית : דגם פריט : FNR-140 140 מ"מ חומר : אלומיניום סגסוגת אלוף : משקל שחור : 169 גרם חור : 1/4 "אינץ' בורג Hezize : בערך 38 * 171 מ"מ / 1.73 אינץ 'רשימת פיקוק : 1 * צלחת שחרור מהיר.

מאפיינים מוצהרים

Features:
 
CNC machined aluminum, it is lightweight and oxidation resisting.:
With special slot design, this plate can be used with other photographic equipment, in order to improve the shooting level.:
Suitable for macro photography of many traditional SLR cameras and DSLR cameras.:
Easy-recognized engraved scale on both sides of the rail to adjust the nodal point conveniently and accurately.:
Lightweight design of the quick release clamp with knob, compatible with AS quick release plate, such as for ARCA-, RRS, KIRK, MARKINS, SUNWAYFOTO, etc.:
Specification:
 
Item Model:
FNR-140 140mm
Material:
Aluminium Alloy
Color:
Black
Weight:
169g
Screw Hole:
1/4 inch Screw Hole
Size:
Approx. 38 * 171mm / 1.49 * 6.73inch
Package List:
1 * Quick Release Plate:

ההצעות הטובות ביותר