.

.

LUSOFIE קלטת קאול אטום למים 1.5in x 10.5ft רצועת קולק רצועת מטבח אמבטיה איטום קלטת קלטת PVC קלטת איטום דקורטיבית דקורטיבית.

LUSOFIE קלטת קאול אטום למים 1.5in x 10.5ft רצועת קולק רצועת מטבח אמבטיה איטום קלטת קלטת PVC קלטת איטום דקורטיבית דקורטיבית.

ILS 97.30

כמות
במלאי

【עיצוב מתקפל 90 מעלות】 רצועת קלטת הקולק של ההדבקה העצמית כוללת קמט שמתקפל ל 90 מעלות, מה שמקל על איטום התפרים בין התפרים בין הקירות עיצוב דבק דבק עצמי, יפה ונוח. מקדם הדבקה של מגבונים ארוגים. רצועות הקולק הגמישות הזה עשויות מחומר PVC באיכות גבוהה עם קלטת דבק עצמי אקרילי, יש דביקות והדבקה טובה יותר מאשר קלטת מסורתית של PVC או PE מסורתית, אטום למים, אטום לחות, אטום שמן, יציב ועמיד. 【חומר איכותי】 דבק עצמי של קלטת קלאק אטום למים עשוי מחומר PVC באיכות גבוהה עם דבק חזק. יש לו הידבקות טובה יותר מקלטות מסורתיות, אטומות למים, חסין שמן, חזקה ועמידה. 【מידע על גודל】 פני השטח של קלטת האטום מעוצב עם דפוס שיש, פשוט וקודם גבוה, המתאים למגוון סגנונות קישוט, גודל הקלטת האטמה הוא 38 מ"מ (W) x 3. 【קל לשימוש】 פשוט חותך לאורך הרצוי, קלף את סרט הפלסטיק של הקליפה וקלטת מקל הפנים הדבק ולחץ היטב. אנא שמור על פני השטח נקיים ויבשים, או השתמש במייבש שיער כדי להגביר את הדביקות. 【יישום רחב】 קילוף קליפות ומקל נמצא בשימוש נרחב באיטום מים של מטבח וחדר אמבטיה, כמו תנור גז, כיריים, כיור, שירותים, כיור כיור, אמבטיה, חלון, רצפה. שמור על הבית שלך נקי ויפה. 【עיצוב מתקפל 90 מעלות】 רצועת קלטת הקולק של ההדבקה העצמית כוללת קמט שמתקפל ל 90 מעלות, מה שמקל על איטום התפרים בין התפרים בין הקירות. עיצוב דבק דבק עצמי, יפה ונוח. מקדם הדבקה של מגבונים ארוגים. רצועות הקולק הגמישות הזה עשויות מחומר PVC באיכות גבוהה עם קלטת דבק עצמי אקרילי, יש דביקות והדבקה טובה יותר מאשר קלטת מסורתית של PVC או PE מסורתית, אטום למים, אטום לחות, אטום שמן, יציב ועמיד. 【חומר איכותי】 דבק עצמי של קלטת קלאק אטום למים עשוי מחומר PVC באיכות גבוהה עם דבק חזק. יש לו הידבקות טובה יותר מקלטות מסורתיות, אטומות למים, חסין שמן, חזקה ועמידה. 【מידע על גודל】 פני השטח של קלטת האטום מעוצב עם דפוס שיש, פשוט וקודם גבוה, המתאים למגוון סגנונות קישוט, גודל הקלטת האטמה הוא 38 מ"מ (W) x 3. 【קל לשימוש】 פשוט חותך לאורך הרצוי, קלף את סרט הפלסטיק של הקליפה וקלטת מקל הפנים הדבק ולחץ היטב. אנא שמור על פני השטח נקיים ויבשים, או השתמש במייבש שיער כדי להגביר את הדביקות. 【יישום רחב】 קילוף קליפות ומקל נמצא בשימוש נרחב באיטום מים של מטבח וחדר אמבטיה, כמו תנור גז, כיריים, כיור, שירותים, כיור כיור, אמבטיה, חלון, רצפה.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר