.

.

טלסקופ נייד 336 פעמים נסיעות טלסקופ 300 מ מ האסטרונומי רפרקטור עם חצובה & מגבר; היקף מאתר להתבונן הירח וכוכב הלכת

טלסקופ נייד 336 פעמים נסיעות טלסקופ 300 מ מ האסטרונומי רפרקטור עם חצובה & מגבר; היקף מאתר להתבונן הירח וכוכב הלכת

ILS 2.67

כמות
במלאי

באופן מלא מצופה אופטיקה זכוכית עדשה עם גבוהה שידור ציפוי יוצר תמונות מדהימות ולהגן על העיניים שלך - טלסקופ עונה על כל הצרכים של מתחילים, והמסע האסטרונומי של הילדים מתחיל מכאן! בין אם זה צפייה בכוכבים וירחים בלילה או התבוננות בכוכבי לכת. - טלסקופיוס אסטרונומיקוס פנטסטי לילדים מבוגרים ומתחילים באסטרונומיה כדי לחקור את החלל. - טלסקופ סט כולל אחד טלפון חכם מחזיק כדי לחקור את הטבע של העולם בקלות דרך מסך ולקחת מדהים תמונות. - 70 מ מ מבוגרים ילדים טלסקופ : עם אורך מוקד 400 מ מ, טלסקופ רפרקטור זה יש הגדלה גדולה יותר מכפיל יציב יותר. קל להגדיר אפילו עבור הטירון ויעודד ילדים לאהוב למידה על שטח, זה מאפשר לילדים להתרחק אלקטרוני מוצרים ויכול כראוי לפתח את ילדי של אסטרונומיה תחביב.מפרט : הגדלה : 336גודל : 48איקס 10איקס 40/18.7אינקליבר : 70אורך מוקדי : 400איקס תכונה : -טלסקופ עונה על כל הצרכים של מתחילים, והמסע האסטרונומי של הילדים מתחיל מכאן! בין אם זה צפייה כוכבים וירחים בלילה או התבוננות כוכבי לכת, טלסקופ הוא העוזר הטוב ביותר עבור ילדים & אסטרונומיה למתחילים.- 70 מ מ מבוגרים ילדים טלסקופ : עם אורך מוקד 400 מ מ, טלסקופ רפרקטור זה יש הגדלה גדולה יותר מכפיל יציב יותר. 70 ממ גדול צמצם עדשה אובייקטיבית הופך את תמונות בהיר וברור יותר, להשיג גדול שדה הראייה.- טלסקופ סט כולל אחד טלפון חכם מחזיק כדי לחקור את הטבע של העולם בקלות דרך מסך ולקחת מדהים תמונות.-באופן מלא רב מצופה עדשת מציעים ניגודיות מעולה ובהירות של תצוגת תמונה כדי להגן על העיניים שלך. טלסקופיוס אסטרונומיקוס פנטסטי לילדים מבוגרים ומתחילים באסטרונומיה כדי לחקור את החלל.מוצא עם תושבת הרכבה, אלכסון תמונה זקופה הופך את איתור האובייקטים ביתר קלות.חבילה כוללת : 1 * טלסקופ1 * תרמיל1 * תמיכה1 * מדריך למשתמשהערה : -הצבע של הפריט עשוי להשתנות מעט בשל צילום וצג מחשב שונה.- הגודל עשוי להיות מעט שונה בשל מדידה ידנית. ההבנה בחביבות שלך תהיה מוערכת.

מאפיינים מוצהרים

Magnification:
336
Size:
48x10x40 / 18.9x3.9x15.7in
Caliber:
70mm
Focal length:
400mm
Feature:
-Telescope meets all the needs of beginners, and the kids’ astronomical journey begins from here! Whether it's watching stars and moons at night or observing planets, telescope is the best helper for kids & astronomy beginners.:
-70mm Adults Kids Telescope:
With 400mm focal length, This refractor telescope has a larger magnification and a more stable multiplier. 70mm Large aperture objective lens makes the images brighter and clearer, achieve large field of view.
-Telescope set includes one smartphone holder to explore the nature of the world easily through the screen and take amazing images.:
-Fully multi-coated lens offer excellent contrast and brightness of view image to protect your eyes. A fantastic telescopios astronomicos for kids adults and astronomy beginners to explore the space.finderscope with mounting bracket, erect-image diagonal make locating objects more easily.:
Package Includes:
1 x Telescope:
1 x Backpack:
1 x Support:
1 x User manual:
Note:
-The color of the item may vary slightly due to photography and different PC monitor.:
-The size might be slightly different due to manual measurement. Your kindly understanding would be appreciated. :

ההצעות הטובות ביותר