.

.

בד בד כותנה סאטן תפירת חומר יפני סגנון המשמח ענן משמעות מושלם עבור אמנויות אמנות תחפושת,אדום

בד בד כותנה סאטן תפירת חומר יפני סגנון המשמח ענן משמעות מושלם עבור אמנויות אמנות תחפושת,אדום

ILS 69.00

כמות
במלאי

כותנה, סאטן * כותנה בד : באיכות גבוהה טלאי כותנה בד הוא עמיד,ידידותית לסביבה רך לנשימה חומר. קל לטפל, לחתוך דבק, ולא מקומט. צור כובעים משלך, תיקים, ארנקים, בובות וכו'., יכול גם לקשט ספרים, כרטיסים, מסגרות, וכו'. * סגנון : בציר יפני זהב מודפס טלאי כותנה בד, מעודן ויפה.בהיר ועדין, דפוס מעודן, צבעוני.ידידותית לסביבה מודפס בד, בטוח ולא מזיק, פשוט ואלגנטי, מאוד רך ונוח. הוראות כביסה : בד כותנה טלאים מתאים לכביסה במכונה ב-30 מעלות צלזיוס כדי להאריך את חיי הבד שלך. זה צריך להיות מיובש בטמפרטורות נמוכות,לא להשתמש במייבש. * שדה של שימוש : כותנה טלאים הוא מאוד מתאים להכנת בובת בגדים, קטן ארנקי, אחסון תיבת קישוטים, עכבר רפידות, ארנקים, מפות, יכול לשמש עבור שונים בעבודת יד, יכול גם לשמש עבור שולחן קישוט, חדר קישוט. אידיאלי עבור אופנה. זה הוא גם מתאים אור קישוט פרויקטים, זרי, ומלאכות רבות אחרות. בדים אלה הם אספקה נחמדה בשבילך כדי להפוך קטן ארנקי, קישוטים, עטיפות מתנה, צעצועי כדי לקשט את הבית שלך, מסיבת ובמקומות אחרים כדי לשפר פסטיבל אווירה.מפרט : חומר : כותנהגודל : כתמונה מראהיישום : הבד הוא מתאים בד ייצור, רעיונות, תפירה, שקיות, בגדי עיצוב, מצעים ורבים יד שנתפרה פרויקטים.הוראות כביסה : ייתכן שיש צף צבע הראשוני ניקוי. הוסף חומץ לבן או מלח למים כדי לתקן את הצבע. לאחר הניקוי, תן לו להתייבש באופן טבעי, לא להתייבש ולסחוט.בבקשה למצוא יותר צבע גוונים ועיצובים בחנות שלנו לבחירה.חבילה כוללת : 1 חתיכה כותנה טלאי בדתגובה : * אם אתה לקחת מרובה חתיכות של בדים של אותו סגנון וצבע, את בדים לא להיות לחתוך, ואתה תקבל כל חתיכה של בד. אם יש לך שאלות, אנא פנה אלינו.* בבקשה לאפשר קצת גודל שגיאה בשל מדידה ידנית.חתיכות בד הם יד לחתוך.* בגלל התצוגה של הצג הוא שונה, הצבע עשוי להיראות שונה כאשר המוצר הוא קיבל. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, גיהוץ מומלץ לפני השימוש.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Cotton
Size:
as the picture shows
Application:
The fabric is suitable for fabric manufacturing, scrapbooking, sewing, bags, clothing design, bedding and many hand-sewn projects.
Washing instructions:
There may be floating color in the initial cleaning. Add white vinegar or salt to the water to fix the color. After cleaning, let it dry naturally, not dehydrating and wringing.
Please find more color shades and designs in our store for choice.:
Package Includes:
1 piece Cotton Patchwork fabric:
Reminder:
★ If you take multiple pieces of fabrics of the same style and color, the fabrics will not be cut, and you will receive a whole piece of fabric.:
★ If you have questions, please contact us.:
★ Please allow a little size error due to manual measurement.fabric pieces are hand-cut.:
★ Because the display of the monitor is different, the color may look different when the product is received.:
★ For best results, ironing is recommended before use. :

ההצעות הטובות ביותר