.

.

רגליים אחוריות מגן מתכוונן הברך סד רגל תמיכה לפציעה ונקע הגנת פצע ריפוי

רגליים אחוריות מגן מתכוונן הברך סד רגל תמיכה לפציעה ונקע הגנת פצע ריפוי

ILS 21.49

כמות
במלאי

זה יכול לרפא כאב שנגרם על ידי פציעה או ניתוח ולספק תמיכה ויציבות במהלך הפציעה עם עמיד הלם, שימור חום, אלסטי, בלתי חדיר למים ואוויר תכונות. לסייע לכלב שלך כדי להקל על דלקת ולשחזר כושר. עזרה לטיפול באובדן היציבות הנגרמת על ידי דלקת פרקים. החומר מרגיש עדין, רך וגמיש.אנא למדוד שלך גודל ומשקל לפני הקנייה. התייחסות משקל : ים : 17-29 גרם מ' : 30-45 גרם ליטר : 50-65 גרםמפרט : סוג פריט : חיות מחמד כלב רגליים אחוריות מגן מתאים לחיות מחמד סוג : כלבים מוצר : ציוד מגן לשחזור רגליים פצועות או חולות לכלבים רשימת חבילה : 1 איקס רגליים מגן הערה : 1. מושלם עבור גלישת רגליים כדי כיסוי חתכים. פשוט לעטוף את הפצע סביב לעטוף אותו בתמיכה שלנו כדי למנוע ליקוק ולעיסה. הכלב שלך עלול לקפוץ לגדר או לגינה ולהיפצע בברך. אם יש לו פציעות אלה, הוא עשוי להזדקק כזה מגן רגליים. זה יכול לרפא כאב שנגרם על ידי פציעה או דלקת פרקים ניתוח ולספק תמיכה ויציבות במהלך פציעה. הסר את התמיכה 2-3 פעמים ביום ולתת רגלי כלב בלילה לנשום.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Pet Dog Hind Legs Protector
Suitable for pet type:
Dogs
Product fuction:
Protective gear for recovering injured or diseased legs for dogs
Package List:
1 x Legs Protector :
Note:
1. Perfect for wrapping legs to cover cuts. Just wrap the wound around and wrap it in our support to prevent licking and chewing.:
2. Your dog may jump into a fence or garden and get a knee injury. If it has these injuries, he may need such a legs protector. :
3. It can cure pain caused by injury or arthritis surgery and provide support and stability during the injury. :
4. Remove the support 2-3 times a day and let dog legs at breathe night. :

ההצעות הטובות ביותר