.

.

FTVogue נייד איכות אוויר צג תצוגה דיגיטלית תצוגה פורמלדהיד בודק גלאי עבור תקע מקורה AC100-240V, גלאי גז ומוניטורים

FTVogue נייד איכות אוויר צג תצוגה דיגיטלית תצוגה פורמלדהיד בודק גלאי עבור תקע מקורה AC100-240V, גלאי גז ומוניטורים

ILS 2.33

כמות
במלאי

דיוק גבוה : יש רזולוציית מינימום של 03- גלאי של ריכוז החלקיקים, גלאי פורמלדהיד זה יכול לפקח טוב יותר על איכות האוויר. דיוק גבוה : יש רזולוציית מינימום של 0.3- גלאי של ריכוז החלקיקים, גלאי פורמלדהיד זה יכול לפקח טוב יותר על איכות האוויר. תצוגה דיגיטלית : תצוגה דיגיטלית יחד עם אור אחורי מפשטת במידה רבה את הצפייה והתפעול של נתונים אפילו בסביבה האפלה. יישום : מאפשר יישום רחב לחדרי מגורים, בתוך הבית, אזורי מגורים, מקומות ציבוריים ומפעלים, מוקשים וכו 'קומפקטיים וניידים : מגיע עם גודל קומפקטי ומשקל קל, הנשיאה והאחסון הפשוטים מאפשרים גילוי נוח. דיוק גבוה : יש רזולוציית מינימום של 0.3- גלאי של ריכוז החלקיקים, גלאי פורמלדהיד זה יכול לפקח טוב יותר על איכות האוויר. דיוק גבוה : יש רזולוציית מינימום של 0.3- גלאי של ריכוז החלקיקים, גלאי פורמלדהיד זה יכול לפקח טוב יותר על איכות האוויר. תצוגה דיגיטלית : תצוגה דיגיטלית יחד עם אור אחורי מפשטת במידה רבה את הצפייה והתפעול של נתונים אפילו בסביבה האפלה. יישום : מאפשר יישום רחב לחדרי מגורים, בתוך הבית, אזורי מגורים, מקומות ציבוריים ומפעלים, מוקשים וכו 'קומפקטיים וניידים : מגיע עם גודל קומפקטי ומשקל קל, הנשיאה והאחסון הפשוטים מאפשרים גילוי נוח. מפרט : סוג פריט : דגם צג איכות אוויר : 8803 חומר : ABS + תקע גומי : ארה"ב תקע AC100 ~ 240 V סוללה : 3 x 1.5 V AAA (לא כלול) יישום : ניתן להשתמש בו באופן נרחב לגילוי אוויר של חדרי מגורים, בתוך הבית, אזורי מגורים, מקומות ציבוריים ומפעלים, מוקשים. טווח גילוי : 0 ~ 5000 UG/m אב קריאה מינימלית של ריכוז החלקיקים : 1 UG/M אבזול רזולוציה : 1 UG/M אבזולת מינימום של ריכוז החלקיקים : 0.3- זמן תגובה : ≤10 S כיצד להשתמש : לאחר לחיצה על לחצן ההפעלה, בחר את כפתור המכשיר על כפתור המכשיר הוראות ממשק ופעילות, ואז תוכלו להתחיל להשתמש. רשימת חבילות : 1 x צג איכות אוויר 1 x מתאם חשמל 1 x מדריך למשתמש.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Air Quality Monitor
Model:
8803
Material:
ABS + Rubber
Plug:
US Plug AC100~240V
Battery:
3 x 1.5V AAA (not included)
Application:
It can be widely used for air detection of living rooms, indoors, residential areas, public places, and factories, mines. 
Detection Range:
0~5000ug/m³
Minimum Reading of Particle Concentration:
1ug/m³
Resolution:
1ug/m³
Minimum Resolution of Particle Concentration:
0.3um
Response Time:
≤10s
How to Use:
After pressing the power button, select the instrument button the interface instructions and operate, then you can start to use. :
Package List:
1 x Air Quality Monitor:
1 x Power Adapter:
1 x User Manual:

ההצעות הטובות ביותר