.

.

מאוורר מכוניות, מאוורר מופעל סולארי לרכב, מאוורר אוורור קירור אוטומטי המונע על ידי רכב סולארי, מאוורר חום

מאוורר מכוניות, מאוורר מופעל סולארי לרכב, מאוורר אוורור קירור אוטומטי המונע על ידי רכב סולארי, מאוורר חום

ILS 16.68

כמות
במלאי

【חומרים באיכות גבוהה】 מאוורר מכוניות זה עשוי ABS איכותי, חוזק גבוה, בלתי ניתן לשבירה, עמיד בפני כל סביבה 【הגנת בטיחות וסביבת】 עם מערכת קירור אוטומטית, מאוורר המכונית הסולארית מופעל על ידי פאנלים סולאריים המשתמשים באור שמש. השתמש באנרגיה סולארית, אנרגיה נקייה, צמצם את הזיהום הסביבתי. 【שמור על המכונית קרירה】 פונקציית קירור, מונע שחרור פורמלדהיד, הפחית את השימוש במיזוג אוויר, הרחב את חיי השירות של רכיבים אלקטרוניים ברכב. 【שמור על נקייה באוויר】 פונקציית אוורור. מאוורר מכונית מופעל סולארי תמצית אוויר חם מהמכונית כדי לסייע בקירור הפנים, לשמור על האוויר נקי, לנקות את הרכב ולשמור על בריא. 【אוורור מצוין】 אוורור יעיל ושקט במיוחד מנקה את הלחות והריחות במהירות. מאוורר מכוניות סולאריות זה שומר על רמת טמפרטורה בטוחה ונוחה להחזרכם. מפרט : תנאי : 100% Type Type Type : Fanmaterial Auto : Abscolor : Black Power Supply : Energy Solar Ballysize : בערך.1ozfitment : התאמה לתפקוד מטריפה אוניברסלית : קירור, אוורור לשמירה על אוויר פנים נקי, ניקוי רעלים, מאריך את תוחלת החיים של הרכיבים החשמליים הפנימיים של CAR, חיסכון באנרגיה. רשימת חבילות : 1 x מאוורר אוטומטי 1 x הוראות 1 x חשיפת גומי : 1. אנא אפשר שגיאה של 1-3 ס"מ עקב מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך . המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי. אנא קח את האמיתי כסטנדרט.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Auto Fan
Material:
ABS
Color:
Black
Power Supply:
Solar Energy Battery
Size:
Approx. 15 x 6.5 x 11cm / 5.9 x 2.6 x 4.3in
Weight:
Approx. 316g / 11.1oz
Fitment:
Fit for universal car
Function:
Cooling, ventilation to keep interior air clean, detoxifying, lengthen lifespan of the inner electrical components of car, energy saving.
Package List:
1 x Auto Fan1 x Instruction1 x Rubber Strip
Note:
1. Please allow 1-3cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.

ההצעות הטובות ביותר