.

.

Verdermis מחדשת שמנת עיניים קנבוס עם שמן קנבוס, חומצה היאלורונית, שמן ורד ויטמינים. מנוסח לטיפול בעור הרגיש סביב העיניים.

Verdermis מחדשת שמנת עיניים קנבוס עם שמן קנבוס, חומצה היאלורונית, שמן ורד ויטמינים. מנוסח לטיפול בעור הרגיש סביב העיניים.

ILS 49.99

כמות
במלאי

✅ פורמולה מתקדמת המספקת תוצאות מקסימליות עבור אזור העיניים- קרם עיניים קנבוס של ורדרמיס מנוסח כדי להגן על העור העדין סביב העיניים תוך הפחתת הסימנים הנראים לעין של הזדקנות מוקדמת כמו קווים עדינים, נפיחות מתחת לעין ורגלי העורב קרם עיניים זה מועשר בשמן קנבוס, חומצה היאלורונית ושמן ורד לתוצאות מקסימליות. ✅ מרכיבים עוצמתיים בעלי ביצועים גבוהים - מועשרים במרכיבים חזקים : שמן קנבוס, חומצה היאלורונית, פפטידים, ויטמינים ושמן ורדים - כולם ידועים בתכונותיהם מתריסות הגיל. ✅ קרם העיניים המתחדש ביותר-קרם עיניים קנבוס זה סופג במהירות וביעילות עמוק בתוך העור לקבלת תוצאות מקסימליות. הוא מחייב ומטפל מחדש את העור העדין באזור העיניים תוך צמצום ההשפעות של קווי דק, נפיחות מתחת לעין, עיגולים כהים וכפות רגליו של עורב. קרם העיניים של ורדרמיס ישאיר את עורך מאוזן, מוזן וזוהר, ואילו ברמת הידרציה אופטימלית. ✅ הצטרפו למגמה החמה ביותר ביופי-> קנבוס שהוחדר לעור העור : Verdermis טיפוח העור מציג את טיפוח העור ברמת הספא עם שמן קנבוס באיכות גבוהה, שהוא לא רק המגמה החמה ביותר ביופי, אלא גם מספקת יתרונות גדולים לעור וידועה בזכות לחותו ואיזון מאפיינים. ✅ מיוצר בארה"ב במעבדה הרשומה של ה- FDA. לא נבדק על חיות. אין חומרי מילוי. אין ניחוחות מזיקים. ✅ פורמולה מתקדמת המספקת תוצאות מקסימליות עבור אזור העיניים- קרם עיניים קנבוס של ורדרמיס מנוסח כדי להגן על העור העדין סביב העיניים תוך הפחתת הסימנים הנראים לעין של הזדקנות מוקדמת כמו קווים עדינים, נפיחות מתחת לעין ורגלי העורב. קרם עיניים זה מועשר בשמן קנבוס, חומצה היאלורונית ושמן ורד לתוצאות מקסימליות. ✅ מרכיבים עוצמתיים בעלי ביצועים גבוהים - מועשרים במרכיבים חזקים : שמן קנבוס, חומצה היאלורונית, פפטידים, ויטמינים ושמן ורדים - כולם ידועים בתכונותיהם מתריסות הגיל. ✅ קרם העיניים המתחדש ביותר-קרם עיניים קנבוס זה סופג במהירות וביעילות עמוק בתוך העור לקבלת תוצאות מקסימליות. הוא מחייב ומטפל מחדש את העור העדין באזור העיניים תוך צמצום ההשפעות של קווי דק, נפיחות מתחת לעין, עיגולים כהים וכפות רגליו של עורב. קרם העיניים של ורדרמיס ישאיר את עורך מאוזן, מוזן וזוהר, ואילו ברמת הידרציה אופטימלית. ✅ הצטרפו למגמה החמה ביותר ביופי-> קנבוס שהוחדר לעור העור : Verdermis טיפוח העור מציג את טיפוח העור ברמת הספא עם שמן קנבוס באיכות גבוהה, שהוא לא רק המגמה החמה ביותר ביופי, אלא גם מספקת יתרונות גדולים לעור וידועה בזכות לחותו ואיזון מאפיינים.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר