.

.

מחמם שולחן עיסוי צמר דלוקס, עם כבל חשמל 12 רגל. לשימוש עם עיסוי שולחנות בלבד, לא להשתמש כמו מיטת שמיכת חם. הערה זה לא מקבל חם!

מחמם שולחן עיסוי צמר דלוקס, עם כבל חשמל 12 רגל. לשימוש עם עיסוי שולחנות בלבד, לא להשתמש כמו מיטת שמיכת חם. הערה זה לא מקבל חם!

ILS 57.99

כמות
במלאי

גודל מלא 31" איקס 71" צמר עיסוי שולחן חם, 12 רגל כבל חשמל ארוך במיוחד 12 רגל כבל חשמל, עוזר לך להגיע שלך עיסוי שולחן אפילו אם השקע הוא רחוק!. 9 מתכוונן חום הגדרות, 1-9 שעה טיימר הגדרות, אוטומטי על חום הגנה. זה הוא שולחן חם, הערה זה לא מקבל חם! טמפרטורה מקסימלית היא כ 88 מעלות פרנהייט נוח צמר למעלה עם אלסטי פינת רצועות כדי למנוע החלקה. למטפל עיסוי מקצוע בפיקוח להשתמש רק! נתק כאשר אינו בשימוש או ללא השגחה. זהירות : אין להשתמש כמו מיטת שינה שמיכת חם. הערה זה לא מקבל חם! הטמפרטורה המקסימלית היא כ-88 מעלות צלזיוס. לשימוש עם שולחנות עיסוי בלבד, אין להשתמש כמחמם שמיכת מיטה עקב סכנת שריפה ו / או מוות. אנא קרא מדריך וקשר מוכר / יצרן אם יש לך שאלות או חששות. המוצר צריך רק לשמש עיסוי שולחן חם, לא להשתמש אם לכל מטרה אחרת! זה לא בטוח לשימוש זה מוצר כמו שינה חימום שמיכת במיטה שלך! לבדוק כבל חשמל, בקר, שמיכת ואספקת חשמל עבור כל שחוק, פגום או פגמים לפני השימוש. אם מתגלה נזק, יש להפסיק את השימוש באופן מיידי ולהתייעץ עם היצרן או המפיץ. מפרט המוצר הספק מדורג 70 וואט, מתח מדורג 110 וולט-60 הרץ, השתמש רק עם שקעים מתאימים. 1) לקרוא מדריך למשתמש לפני הפעלה 2) שולחן חם חייב להיות פרש לחלוטין בזמן שימוש. אל תאפשר לו להתקפל או להתקפל מכיוון שהדבר עלול לגרום לחום עודף, וכתוצאה מכך לפציעה או שריפה. 3) לא פירס עם חפץ חד. 4) לא להשתמש אם רטוב. אל תאפשר ליחידת הבקרה או לכבל החשמל לבוא במגע עם נוזלים. 5) נתק כאשר אינו בשימוש או ללא השגחה. 6) מוצר זה הוא לא שמיכה. הוא מיועד לשימוש רק בתור שולחן עיסוי חם. 7) לא מכונה לשטוף, יבש או ברזל. זה יכול להיות יד ניגב עם מגבת רטובה כמות קטנה של חומר ניקוי, וזה יכול להיות מופעל רק לאחר לוודא כי הוא מיובש לחלוטין. 8) לעולם אל תשאיר נכה, תינוקות או ילדים קטנים ללא השגחה בזמן השימוש. הבחירה של המטפל צמר עיסוי שולחן חם מספק את החוויה עיסוי מפואר ביותר לרשות הלקוחות שלך. פרטים ספציפיים כולל 9 מתכוונן חום הגדרות, אוטומטי על חום הגנה-כאשר סט לטמפרטורה גבוהה יותר, זה יהיה איפוס כדי נמוך טמפ(1 אדום אור) לאחר כ 45 דקות של שימוש-רק איפוס כדי גבוהה אם צורך. זוהי תכונת בטיחות. אלסטי פינת רצועות נוסף ארוך 12 רגל בתוספת כבל חשמל.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר