.

.

חתיכת צמיג vgeby, 100 יחידות צמיגי שלג צמיגי שלג נגד החלקה על צמיגי גלגל נופלים דוקרני רכב לרכב אופנוע אופנוע

חתיכת צמיג vgeby, 100 יחידות צמיגי שלג צמיגי שלג נגד החלקה על צמיגי גלגל נופלים דוקרני רכב לרכב אופנוע אופנוע

ILS 1.33

כמות
במלאי

【ביצועי פרימיום】 : בורג אי-החלקה זה עשוי פלדה, עם ביצוע משובח, חוזק טוב, לא קל לשבור, חלודה ועמידות בפני קורוזיה, ויכול לספק לך חוויה טובה 【עם כלי התקנה】 : חתיכת צמיגי אופניים זו מגיעה עם כלי התקנה, אותו ניתן להסיר ולשמר בקלות לשימוש הבא. גם אם אתה לבד, אתה יכול להתקין אותו במהירות בהצלחה. 【שימו לב】 : לפני קניית חתיכות צמיגי השלג שלנו, אנא מדדו את עובי הצמיגים ובחרו באורך המתאים של חתיכות פלדה, כדי לא לגרום לכם להיות בעיות. 【החל על】 : חתיכת צמיגי השלג הזו מתאימה לאופני הרים, אופניים חשמליים, קטנועים ואופנועים בעובי צמיג של יותר מ -10 מ"מ. זה יכול להימנע ביעילות עם פיצוץ צמיגים וראוי לבחירתך. 【רשימת חבילות】 : רשימת החבילות של חתיכות צמיגי אופניים כוללת 100 חתיכות צמיגי שלג וכלי התקנה, שיכולים לענות על צרכי השימוש והחלפה היומיומיים שלך, ותוכל להשתמש בהם בביטחון. 【ביצועי פרימיום】 : בורג אי-החלקה זה עשוי פלדה, עם ביצוע משובח, חוזק טוב, לא קל לשבור, חלודה ועמידות בפני קורוזיה, ויכול לספק לך חוויה טובה. 【עם כלי התקנה】 : חתיכת צמיגי אופניים זו מגיעה עם כלי התקנה, אותו ניתן להסיר ולשמר בקלות לשימוש הבא. גם אם אתה לבד, אתה יכול להתקין אותו במהירות בהצלחה. 【שימו לב】 : לפני קניית חתיכות צמיגי השלג שלנו, אנא מדדו את עובי הצמיגים ובחרו באורך המתאים של חתיכות פלדה, כדי לא לגרום לכם להיות בעיות. 【החל על】 : חתיכת צמיגי השלג הזו מתאימה לאופני הרים, אופניים חשמליים, קטנועים ואופנועים בעובי צמיג של יותר מ -10 מ"מ. זה יכול להימנע ביעילות עם פיצוץ צמיגים וראוי לבחירתך. 【רשימת חבילות】 : רשימת החבילות של חתיכות צמיגי אופניים כוללת 100 חתיכות צמיגי שלג וכלי התקנה, שיכולים לענות על צרכי השימוש והחלפה היומיומיים שלך, ותוכל להשתמש בהם בביטחון. 【ביצועי פרימיום】 : בורג שאינו החלקה זה עשוי פלדה, עם עבודות עדינות, חוזק טוב, לא קל לשבור, חלודה ועמידות בפני קורוזיה, ויכול לספק לך חוויה טובה. 【עם כלי התקנה】 : חתיכת צמיגי אופניים זו מגיעה עם כלי התקנה, אותו ניתן להסיר ולשמר בקלות לשימוש הבא. גם אם אתה לבד, אתה יכול להתקין אותו במהירות בהצלחה. 【הודעה】 : לפני קניית חתיכות צמיגי השלג שלנו, אנא מודד את עובי הצמיגים ובחר באורך המתאים של חתיכות הפלדה, כדי לא לגרום לך בעיות.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Snow Tire Studs
Material:
Steel
Color:
As Shown
Application:
For Winter, Snowmobile, Motorcycle, Bicycles, Scooter
Product Size:
Single Size
Total Weight:
Approx.86g/3.0oz
Please According To The Tire Type, Specification And Size To Choose The Use Amount.:
Reference:
It Is Recommended To Use 100pcs For Per 8.5inch Scooter.
Package List:
100 x Snow Tire Studs:
1 x Mounting Tool:
Note:
1. Please allow 1‑3cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3. Suitable for tire thickness of more than 10mm/0.4in, such as off road tires, explosion proof tires. Ordinary road tyres are not allowed.:

ההצעות הטובות ביותר