.

.

Juvielich 6pcs ידיות קריסטל, צורת יהלום אקרילית ברורה ידית משיכה מיני ידית למגירה שידה יהודית ארונות מטבח ארונות ארונות ארון.

Juvielich 6pcs ידיות קריסטל, צורת יהלום אקרילית ברורה ידית משיכה מיני ידית למגירה שידה יהודית ארונות מטבח ארונות ארונות ארון.

ILS 7.99

כמות
במלאי

【גודל מושלם】 קוטר כבשים : 17 מ"מ/067 ", גובה : 21 מ"מ/0.83", קוטר התחתון : 14 מ"מ/0. הם נראים יפים ומסוגננים כמו קריסטל, ויציבים וחזקים מספיק לשימושים רב-תכליתיים. 【【קל להתקין קל לקידוח; קל להתקנה, עובד על מראה, זכוכית או כל משטח לא נקבובי. 【יישום רחב】-מתאים לתיבת תכשיטים של ארון ריהוט ארון ריהוט קופסת תכשיטים של מגירת ריהוט וכן הלאה.67", Height : 21mm/0.83", קוטר BOTTOM : 14 מ"מ/0. 【ידיות אקריליות קלאסיות】-הוסיפו נגיעה נהדרת לרהיטים שלכם ומקלים על החלקה ופתיחה. הם יפים ומסוגננים נראים כמו קריסטל, ויציבים וחזקים מספיק לשימושים רב-תכליתיים. 【קל להתחייב】-אין קידוחים; קל להתקנה, עובד על מראה, זכוכית או כל משטח שאינו נקבובי. Application יישום רחב】-מתאים לארון ריהוט קטן ארון ארונות קופסת תכשיטים של מגירת ריהוט וכן הלאה. 【צוין】 ללא מקל עצמי, צריך דבק כדי להשתמש בו. מומלץ להשתמש בתיבה קוסמטית, בעבודת יד DIY וכמה פריטים קטנים יותר. נראה כמו קריסטל, יציב וחזק מספיק לשימושים רב-תכליתיים. השימוש בכפתור זה יקל על פתיחת קופסת התכשיטים וסגירת קופסת התכשיטים. יש אחיזה נוחה, מרקם מושלם, תחושה מצוינת. עם קל להתקנה ועמידה לשימוש, אנא השתמש בדבק אקרילי כדי להדביק (לא נכלל).

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר