.

.

דלי פדיקור פדיקור מתקפל של אמבטיה רגל רגל מתקפלת

דלי פדיקור פדיקור מתקפל של אמבטיה רגל רגל מתקפלת

ILS 562.80

כמות
במלאי

עיצוב מתקפל, חיסכון בחלל וקל לנשיאה בחוץ עבה מספיק, לא קל להתעוות. עם 4 כדורי עיסוי, זה יכול לשמש כגיגית שטיפת רגליים, דלי עיסוי, דלי מתקפל נסיעות וכו '. משקל קל וגודל קומפקטי בעת הקיפול. אם אתם מחפשים אמבט אגן רגליים מתקפל עמיד ואמין, זה בשבילכם. עיצוב מתקפל, חיסכון בחלל וקל לנשיאה בחוץ. עבה מספיק, לא קל להתעוות. עם 4 כדורי עיסוי, זה יכול לשמש כגיגית שטיפת רגליים, דלי עיסוי, דלי מתקפל נסיעות וכו '. משקל קל וגודל קומפקטי בעת הקיפול. אם אתם מחפשים אמבט אגן רגליים מתקפל עמיד ואמין, זה בשבילכם. מפרט : סוג : קיפול כף רגל צינור חומר : PP+TPRCOLOR : ירוק בהיר/פינק גודל (LWH) : לפני הקיפול : 50x41x20cmmmmmm/19.8 אינץ 'קיפול : 50x41x6. די בעובי, לא קל להתעוות. עם 4 כדורי עיסוי, זה יכול לשמש כגיגית שטיפת רגליים, דלי עיסוי, דלי מתקפל וכו '. משקל אור וגודל קומפקטי בעת הקיפול. אם אתם מחפשים אמבט אגן כף רגל מתקפל עמיד ואמין, זה בשבילכם. מספיק גדול כדי להשרות את כפות הרגליים, לשטוף ירקות ופירות או כלים, משתמשים באמבט כלבים, קערת כלבים, מצרכים ואפילו רעיון כביסה. בדומה לאמבט רגל נסיעה, דלי דיג, מיכל מים בהליכה וכו '. אגרוף כלול : 1 pc מתקפל ברגל כף רגל : אנא אפשר שגיאות של 1-3 מ"מ עקב מדידה ידנית. התמונה עשויה להיות שונה במקצת מהפריט בפועל כתוצאה מאור ומוניטור שונה. התחלת מפתח, שום פעולה מייגעת, מערכת הפעלה אינטליגנטית מלאה, עיסוי חימום מתחיל, בועה ופעולות אחרות.

מאפיינים מוצהרים

Type:
Folding Foot Tub
Material:
PP+TPR
Color:
Light Green/Pink
Size(LWH):
Before folding
After folding:
50x41x6.5cmmm/19.716.12.5inch
Features:
Folding design,space-saving and easy to carry outside.:
Thick enough,not easy to be deformated.:
With 4 massage balls, it can be used as foot wash tub, massage bucket, travel folding bucket,etc.:
Light weight and compact size when folding. :
If you are looking for durable and reliable foldable foot basin tub, that is for you.:
Large enough to soak your feet, wash vegetables and fruits or dishes, use for dog bath, dog bowl, groceries and even laundry.:
Good idea to use it like travel foot bath, fishing bucket, hiking water container, etc.:
Package included:
1pc Folding Foot Tub:
Note:
Please allow 1-3mm errors due to manual measurement.:
The picture may be slightly different from the actual item due to light and different monitor.:
Key start, no tedious operation, full intelligent operating system, key start heating massage, bubble and other operations. :

ההצעות הטובות ביותר