.

.

HQSGDMN 3D 3D סחלב מובלט עובש נר

HQSGDMN 3D 3D סחלב מובלט עובש נר

ILS 1.00

כמות
במלאי

חומר כיתה של HING : עובש נרות DIY זה עשוי מסיליקון+, רך וגמיש מאוד וקל לניקוי, הוא גם לשימוש חוזר ועמיד עם פנים חלקים ומבריקים, ומפחית את הצורך לקצץ וללטש. גודל : גודל עובש : 15.5 ס"מ; גודל מוגמר : 15 × 5.3 ס"מ; משקל עובש : בערך 354 גרם; משקל מוגמר : בערך 275 גרם. הפק הודעה : השתמש במחט לייצור חור בתחתית, תקן את הפתיל במרכז תבנית הסיליקון של הנר, ואז שפך את השעווה המומסת והמתין שהוא ייווצר, סוף סוף לדחוף פנימה ולשלוף את הנר מלמטה, פשוט מאוד לתפעול. קל להמציא : עובש סיליקון נר זה הוא קל לשחרור, תן לשרף בתבנית בצורתו ומוצק לחלוטין, פשוט לחץ על החלק התחתון של התבנית ושחרר את היצירה שלך. ניתן לנקות את התבנית בקלות באמצעות מי סבון. יישום רחב : ניתן להשתמש בתבנית לייצור עוגות, סבונים, פודינגים, נרות ריחניים, עציצים עסיסיים, אבני ארומה ועבודות יד אחרות. חומר כיתה של HING : עובש נרות DIY זה עשוי מסיליקון+, רך וגמיש מאוד וקל לניקוי, הוא גם לשימוש חוזר ועמיד. עם פנים חלקים ומבריקים, ומפחית את הצורך לקצץ וללטש. גודל : גודל עובש : 15.5 ס"מ; גודל מוגמר : 15 × 5.3 ס"מ; משקל עובש : בערך 354 גרם; משקל מוגמר : בערך 275 גרם. הפק הודעה : השתמש במחט לייצור חור בתחתית, תקן את הפתיל במרכז תבנית הסיליקון של הנר, ואז שפך את השעווה המומסת והמתין שהוא ייווצר, סוף סוף לדחוף פנימה ולשלוף את הנר מלמטה, פשוט מאוד לתפעול. קל להמציא : עובש סיליקון נר זה הוא קל לשחרור, תן לשרף בתבנית בצורתו ומוצק לחלוטין, פשוט לחץ על החלק התחתון של התבנית ושחרר את היצירה שלך. ניתן לנקות את התבנית בקלות באמצעות מי סבון. יישום רחב : ניתן להשתמש בתבנית לייצור עוגות, סבונים, פודינגים, נרות ריחניים, עציצים עסיסיים, אבני ארומה ועבודות יד אחרות. עובש נרות לייצור נרות ייצור סיליקון 3 D 3 D שרף עובש נרות גדול DIY DULDDESTRICT נצנצים, צבעים, פרח מיובש, קישוטים וכו '. אנו אינם עובש : עובש נרות גוף סיליקון הוא חלק בפנים, מה שמקל על דה עובש : עובש הנרות שלנו עשוי מחומר סיליקון עמיד, לשימוש חוזר ועמיד, גמיש מאוד, וקל לניקוי שירות : אם אינך מרוצה מתבנית הנרות שלנו, אנא יידע אותנו וצוות שירות הלקוחות שלנו יעזור לך להפרט : עובש לנר רך וקל להוציא את הנר, קל לניקוי או לשטוף. משטח חלק יהפוך נרות או מלאכות שרף עדינים יותר.

מאפיינים מוצהרים

Mold For Candle Soft and easy to take out the candle, easy to clean or wash.:
A smooth surface will make candles or resin crafts more delicate.:
Application:
cake, candle, soap, gypsum
Temperature Range:
-40 ~ +230 ℃
Material:
silicone
Size:
As the photo
Color:
As the photo
Package Included:
2 PCS silicone mold:
Note:
1. Due to the influence of many factors such as display brightness and light brightness, the actual color of the item may be slightly different from the picture displayed on the website.:
2. Please allow the data to have a slight deviation from manual measurement.:
100% after-sales guarantee:
no matter if you have any questions, please feel free to contact us, we will solve any questions you have as soon as possible!

ההצעות הטובות ביותר