.

.

קובץ כף רגל פדיקור צד כפול, מסיר עור מתים של עור מתים הכלי הטוב ביותר לטיפול ברגליים עם נייר חול של 10 יחידות כדי

קובץ כף רגל פדיקור צד כפול, מסיר עור מתים של עור מתים הכלי הטוב ביותר לטיפול ברגליים עם נייר חול של 10 יחידות כדי

ILS 9.28

כמות
במלאי

יש לו ראש ארגונומי גדול וידית נוקשה, הידיות נוחות להחזיק ואינן מחליקות מהיד משטח הסרוק למיקרו-פיצוץ פועלים להסרת עור מת ולהשאיר את כפות הרגליים חלקות ולהפחתת עקבים סדוקים, פיתרון מושלם לעקבים יבשים, קשוחים וסדוקים המעניקים רגליים רכות ומפוארות עם מעט מאמץ. זה מגיע עם 10 גיליונות של נייר שוחק להחלפה : נייר גס ושוחק משובח מכל צד, לקובץ הצד הכפול של כף הרגל ישפיע טוב יותר ויענה על צרכי טחינה שונים ונייר החול דבק, אתה יכול לשנות את נייר החול כאשר זה הופך להיות ישן, זה יהיה בריא יותר ובאופן יעיל למנוע זיהום מעבר. תמיד בהישג ידך : השתמש בקובץ דוושות שהוא מעשי יותר וקל לשימוש, תמיד בהישג ידך בזכות הלולאה שלו לאחסון קל במקלחת שאתה לא צריך לחפור ובמקום זאת אני לא יכול לחכות להשתמש בו. מושלם לשימוש בעת נסיעה מכיוון שהם קטנים וקלים יותר. קל לשימוש, מסיר בעדינות קריאות ועור מתים וסדוקים מכפות הרגליים, ומשאיר אותם רכים ורך. זה יכול גם ספא פדיקור בבית. החוויה הטובה ביותר : קבלו תוצאות פדיקור מקצועיות טובות יותר מהר יותר מכל אחד אחר ללא חתכי ה- RASP הכואבים, סנדרס נגד הלבוש או האטה חשמלית. יש לו ראש ארגונומי גדול וידית נוקשה, הידיות נוחות להחזיק ואינן מחליקות מהיד. משטח הסרוק למיקרו-פיצוץ פועלים להסרת עור מת ולהשאיר את כפות הרגליים חלקות ולהפחתת עקבים סדוקים, פיתרון מושלם לעקבים יבשים, קשוחים וסדוקים המעניקים רגליים רכות ומפוארות עם מעט מאמץ. זה מגיע עם 10 גיליונות של נייר שוחק להחלפה : נייר גס ושוחק משובח מכל צד, לקובץ הצד הכפול של כף הרגל ישפיע טוב יותר ויענה על צרכי טחינה שונים ונייר החול דבק, אתה יכול לשנות את נייר החול כאשר זה הופך להיות ישן, זה יהיה בריא יותר ובאופן יעיל למנוע זיהום מעבר. תמיד בהישג ידך : השתמש בקובץ דוושות שהוא מעשי יותר וקל לשימוש, תמיד בהישג ידך בזכות הלולאה שלו לאחסון קל במקלחת שאתה לא צריך לחפור ובמקום זאת אני לא יכול לחכות להשתמש בו. מושלם לשימוש בעת נסיעה מכיוון שהם קטנים וקלים יותר. קל לשימוש, מסיר בעדינות קריאות ועור מתים וסדוקים מכפות הרגליים, ומשאיר אותם רכים ורך. זה יכול גם ספא פדיקור בבית. החוויה הטובה ביותר : קבלו תוצאות פדיקור מקצועיות טובות יותר מהר יותר מכל אחד אחר ללא חתכי ה- RASP הכואבים, סנדרס נגד הלבוש או האטה חשמלית.

מאפיינים מוצהרים

Description:
This foot file is made of high quality material, which is durable and not easily to deform. It's double sides grinding sand paper will get better effect. The sand paper is adhesive, you can change the sand paper when it becomes old, this will be more healthy and effectively prevent  infection. Perfect for the removal of dead skin and calluses.:
Features:
1. Made of high quality material, which is durable to use and also eco-friendly.:
2. Coarse and fine sand paper on each side, the double side foot file will get better effect and meet different grinding needs.:
3. The sand paper is adhesive, you can change the sand paper when it becomes old, this will be more healthy and effectively prevent infection.:
4. Comes with 10 sheets sand paper to replace, very practical and convenient.:
5. Perfect foot file for the removal of dead skin and calluses.:
Specifications:
Condition:
100% Brand New
Type:
Foot File
Function:
Remove dead skin and calluses
Handle Material:
Stainless Steel
Quantity:
1PC Foot File + 10PCS Sand Paper
Color:
As Pictures Show
Package Weight:
Approx. 135g
Package Include:
1PC Foot File + 10PCS Sand Paper:

ההצעות הטובות ביותר