.

.

ז' קט מרופד גלנקר שרפה של קולומביה בויז

ז' קט מרופד גלנקר שרפה של קולומביה בויז

ILS 36.91

כמות
במלאי

100% ניילון; 100% פוליאסטר כל יום ללכת : ז ' קט קל משקל רב תכליתי שנבנה לנוחות מבפנים החוצה עם בטנת צמר שרפה רכה ומעטפת עמידה במים. מים עמיד מעטפת : בעל מבנה שלנו הידרופלוס 100% ניילון טפטה, זה מעיל הוא קל משקל ומוכן את אלמנטים. בטנת שרפה נעימה : מרופד בערימת שרפה, פנים המעיל הזה מוסיף נופך נחמד של חום נעים. תכונות שימושיות : זה גשם מסוגל מעיל משלב רוכסן יד כיסים מתכוונן הוד, חפתים, ומכפלת להוסיף שירות נוסף. בנוי אחרון : תשומת הלב של קולומביה לפרטים היא מה שמבדיל את ההנעלה שלנו מאחרים. אנו משתמשים רק את חומרים באיכות הגבוהה ביותר, מקצועי אומנות, ועמיד תפרים. זהו מעיל גשם שהוא ייהנה ממנו כל העונה. שכבת גשם עם חום, ז ' קט זה כולל בטנת צמר ערימת שרפה וחיצוני עמיד במים הדואג לטפטוף. התאם אישית את ההתאמה לטעמך עם מכסה סערה מתכוונן,חפתים מתכווננים ומכפלת מתכווננת.

 בעל מבנה של 100% ניילון חומר, את מעטפת מציע רטוב-מזג אוויר הגנה, בעוד שני רוכסן צד כיסים לתת תחושה של ביטחון נוסף, ואלסטי חפתים לשמור את אלמנטים החוצה והחום ב. טיולי יום גשום מעולם לא היו כל כך מאמץ. 

מעיל הגשם של הילד הזה זמין במספר צבעים וגדלים. כדי להבטיח את גודל לך לבחור הוא נכון, לנצל שלנו שינוי גודל תרשים הבא מדידה הוראות : עבור את שרוולים, להתחיל במרכז האחורי של הצוואר שלך ולמדוד על כתף ולמטה כדי את שרוול. אם אתה בא עם מספר חלקי, עגול עד למספר הבא אפילו. לחזה יש למדוד את החלק המלא ביותר של החזה, מתחת לבית השחי ומעל השכמות, תוך שמירה על סרט המדידה יציב ורמה.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר