.

.

מברשות צבע Gorgecraft 12 חתיכות הגדרת מברשת ניילון עם עץ ידית ארוכה צבע אמן צבע עדין עגול קצה מחודד מברשות מברשות

מברשות צבע Gorgecraft 12 חתיכות הגדרת מברשת ניילון עם עץ ידית ארוכה צבע אמן צבע עדין עגול קצה מחודד מברשות מברשות

ILS 8.39

כמות
במלאי

מברשות צבע של 12 יחידות סט : מגיע עם 12 חתיכות מברשות שיער ניילון עם ידית עץ בגודל שונה, ערכות ציור מקצועיות לאמן לציור צבעי מים, 12 סוגים של ראש מברשת מספיק כדי לענות על צורך הציור היומי שלך חומר איכותי : שערות המברשת עשויות ניילון איכותי, ומספקות חוסן מעולה, לאחר כל מכה המברשת חוזרת בצורה מושלמת לעיצוב. מעוצב בעבודת יד עם ביצוע מעולה כך שאין צבע מתקלף מידיות, זיפים רופפים או פרעות עם מברשת אמנות יפה זו. מברשת שערות ניילון נשארות רכות וגמישות לאחר הניקוי, והן לא מתפרקות גם לאחר הניקוי. צבע בצורה חלקה ושווה : מברשות הצבע הללו מציעות בלאי ארוך ובקרת צבע מעולה עם משיכות מברשת. חוטים מחזיקים בצבע ומשחררים בצורה חלקה ושווה. יישום רחב : סט מברשת צבע מיני פרט זה מושלם לצבעי מים, אקריליק, אמייל, שמן, סלי-ויניל או צבעי גואש, ניתן ליישם אותם על שמן צבעי מים, ציור אקרילי, ציור פנים, מיניאטורה, ציור מלאכה וכו '. מתנה נהדרת רעיונות : מתנות נהדרות לאמנים, סטודנטים ומתחילים או לכל מי שיש לו כיף גדול לצייר שמן צבעי מים אקרילי, גוף, ציפורן, ציור פנים, אומנויות ומלאכה, ציור תחביב, ציור סלע, ​​דגמי קרמיקה, עור, גסו וצבע לפי מספרים וכו '. 12 יחידות מברשות צבע מברשות : מגיע עם 12 חתיכות מברשות שיער ניילון עם ידית עץ בגודל שונה, ערכות ציור מקצועיות של אמנים לציור צבעי מים, 12 סוגים של ראש מברשת מספיק כדי לענות על צורך הציור היומי שלך. חומר איכותי : שערות המברשת עשויות ניילון איכותי, ומספקות חוסן מעולה, לאחר כל מכה המברשת חוזרת בצורה מושלמת לעיצוב. מעוצב בעבודת יד עם ביצוע מעולה כך שאין צבע מתקלף מידיות, זיפים רופפים או פרעות עם מברשת אמנות יפה זו. מברשת שערות ניילון נשארות רכות וגמישות לאחר הניקוי, והן לא מתפרקות גם לאחר הניקוי. צבע בצורה חלקה ושווה : מברשות הצבע הללו מציעות בלאי ארוך ובקרת צבע מעולה עם משיכות מברשת. חוטים מחזיקים בצבע ומשחררים בצורה חלקה ושווה. יישום רחב : סט מברשת צבע מיני פרט זה מושלם לצבעי מים, אקריליק, אמייל, שמן, סלי-ויניל או צבעי גואש, ניתן ליישם אותם על שמן צבעי מים, ציור אקרילי, ציור פנים, מיניאטורה, ציור מלאכה וכו '. מתנה נהדרת רעיונות : מתנות נהדרות לאמנים, סטודנטים ומתחילים או לכל מי שיש לו כיף גדול לצייר שמן צבעי מים אקרילי, גוף, ציפורן, ציור פנים, אומנויות ומלאכה, ציור תחביב, ציור סלע, ​​דגמי קרמיקה, עור, גסו וצבע לפי מספרים וכו '. מברשות צבע גורגראפטיות 12 חתיכות הגדרת מברשת ניילון עם ידית ארוכה מעץ צבע אמן עדין עגול קצה מחודד מברשות מברשות מברשות לעבר שמן אקרילי שמן ציפורניים ציפורניים למתחילים ואנשי מקצוע מפרט מוצר : חומר : ניילון+צבע עץ : סיינה גודל : מברשת 1 : בערך 185x5 מ"מ, ראש מברשות : 11x2 מ"מ; מברשת 2 : בערך 185x5 מ"מ, ראש מברשות : 11x2.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Nylon+wood
Color:
Sienna
Size:
Brush1:
about 185x5mm, brushes head
Brush2:
about 185x5mm, brushes head
Brush3:
about 189x5mm, brushes head
Brush4:
about 188x5mm, brushes head
Brush5:
about 192x5.5mm, brushes head
Brush6:
about 192x5.5mm, brushes head
Brush7:
about 204x6mm, brushes head
Brush8:
about 197x6.5mm, brushes head
Brush9:
about 208x7mm, brushes head
Brush10:
about 224x7.5mm, brushes head
Brush11:
about 218x8mm, brushes head
Brush12:
about 234x9mm, brushes head
packing size:
300x120x9mm.
Package:
12pcs painting brush set
Feature:
PAINT SMOOTHLY AND EVENLY:
These paint brushes offer long wear and excellent color control with brush strokes. Filaments hold color and release smoothly and evenly.
WIDE APPLICATION:
This mini detail paint brush set is perfect for watercolor, acrylic, enamel, oil, cel-vinyl or gouache paints, they can be applied to watercolor oil, acrylic painting, face painting, miniature, craft painting, etc.
GREAT GIFT IDEAS:
Great gifts for artists, students, and beginners or anyone who has great fun in painting of acrylic watercolor oil, body, nail, face painting , arts and craft, hobby painting, rock painting, ceramic models, leather, gesso, and paint by numbers, etc.
Kindly Note:
1. Color might be slightly different from the picture because of different display device.:
2. For any questions about our products, please contact us directly and we will assist you resolve any issue.:

ההצעות הטובות ביותר