.

.

רכב אנטנה, רכב אנטנה, רכב רדיו אנטנה, רכב החלפת אנטנה, רכב החלפת קצר אנטנה עם בורג מתאם, כושר אוניברסלי רדיו

רכב אנטנה, רכב אנטנה, רכב רדיו אנטנה, רכב החלפת אנטנה, רכב החלפת קצר אנטנה עם בורג מתאם, כושר אוניברסלי רדיו

ILS 3.00

כמות
במלאי

החבילה כוללת : תקבל אנטנת רדיו לרכב 1 יחידה,2 יחידות מתאמי הברגה (מ '5, מ' 5*מ ' 6)האנטנה תשפר את קליטת האות, המאפשרת לך לקבל תחנות ברורות יותר. גודל : אורך האנטנה הוא 6.69 אינץ '/170 מ מ, החוט הפנימי של אנטנה זו הוא מ '5, עם 2 ברגים, אחד הוא מ' 5, והשני הוא מ '5 עד מ' 6.מיועד כדי להתאים ביותר כלי רכב עם רגיל חיצוני אנטנה. חומר עמיד : אנטנת רכב זו משתמשת בחומר סגסוגת אלומיניום איכותי,חזק ויציב, בעל אפקט קבלת אות חזק יותר, המבטיח קליטה יציבה של אותות שעה/שעה.אנטי רטט בורג קישור עושה נהיגה לא קל ליפול.הוסף מראה מודרני וקלאסי למכונית שלך עם חיצוני שחור מוצק, צורות גליליות ופרטים מעודנים. קל להתקנה : זה לוקח רק כמה דקות כדי להשלים את אנטנת התקנה. פשוט להתיר ולהסיר את האנטנה הישנה מהמכונית, ולאחר מכן בחר את הברגים המתאימים לרכב אנטנת הר ולהתקין את האנטנה. רכב אנטנת החלפה : אוניברסלי רכב אנטנת תורן החלפת קצר אנטנה. מגיע עם 2 מתאמים שונים, תואם עם רוב מכוניות.והוא בחירה טובה כדי להחליף ישן או שבור גג רכוב אנטנות על מכוניות, משאיות, האצ ' בק, חניך. מפרט : חומר : אלומיניום סגסוגת צבע : שחור גודל : אורך : 6.69 אינץ/170 ממ קוטר חיצוני : 0.51 אינץ/13 ממ חוט פנימי5 קל להתקין להסיר את האנטנה הישנה מהמכונית; לבחור את ימין בורג מתאם עבור הרכב שלך; בורג המתאם על כלי רכב אנטנת בסיס; בורג האנטנה על רכב. אנטנת הגג יש צורה יפה וביצוע טוב. חלק, אין קוצים וחסר ריח. עם האנטנה, המכונית שלך נראה יותר אופנתי וספורטיבי. האנטנה יכול לקבל קבלת אות טובה יותר, אשר מאפשר לך להרים יותר ברור תחנות. עשוי באיכות אלומיניום סגסוגת חומר, את אנטנת תורן הוא עמיד, עמיד, ויכול בקלות יש קליטה טובה יותר איסוף. האנטנה מתאימה לרוב המכוניות. רשימת חבילה : 1 אנטנה 2 טיפים למתאם בורג : נא לאשר אם הוא מתאים לרכב שלך לפני הרכישה.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Aluminium Alloy
Color:
Black
Size:
Length:
6.69inch/170mm
Outer diameter:
0.51inch/13mm
Internal thread M5:
Easy to Install:
Remove the old antenna from the car;:
Choose the right Screw Adapter for your Vehicle;:
Screw the adapter onto the Vehicles Antenna Base;:
Screw the Antenna onto Vehicle.:
The roof antenna has a nice shape and good workmanship. Smooth, no burrs and odorless. With the antenna, your car looks more stylish and sporty.:
The antenna can get better signal reception, which enables you pick up more clear stations.:
Made of quality aluminum alloy material, the antenna mast is durable, weatherproof, and can easily have a better reception pickup. The antenna fits most cars.:
Package list:
1 x Antenna:
2 x Screw Adapter:
Tips:
Please confirm whether it is suitable for your car before purchasing.

ההצעות הטובות ביותר