.

.

עט מודד, שרירי בטן חומר נייד גבוהה דיוק חכם חיישן עם תצוגת מתח בודק גלאי 122א

עט מודד, שרירי בטן חומר נייד גבוהה דיוק חכם חיישן עם תצוגת מתח בודק גלאי 122א

ILS 71.90

כמות
במלאי

משמש חשמל פרמטר מדידה : זה עט-סוג מתח מבחן יכול לשמש עבור התנגדות זיהוי; קיבול זיהוי; זרם ישר מתח זיהוי; זרם חילופין מתח זיהוי, וכו', עם מגוון רחב של יישומים. שרירי בטן עמידים בפני שריטות : מולטימטר עט זה עשוי מחומר שרירי בטן איכותי למעטפתו, בעל סדרת מאפיינים כגון עמידות בפני פגיעות, עמידות בפני שריטות. בדיקות שונות : בודק מתח זה יכול לבצע מגוון בדיקות, כגון בדיקת מתח ישר, בדיקת התנגדות וכו'., כדי לענות על צרכי העבודה השונים שלך, לשפר את יעילות עבודה ואיכות עבודה, מאוד מעשי, נוח ומהיר. עם חירום פנס : זה עט מודד מצויד בלילה חירום פנס, כך שאתה יכול לראות יותר בבירור כאשר עבודה בלילה, להגן על בטיחות, ואתה יכול להשתמש בו בביטחון; אתה יכול גם להשתמש זה פנס כדי לראות את פרטים כך אתה יכול לראות בבירור. קטן ונייד : זה עט-סוג מתח בודק הוא קטן בגודל, קל במשקל, פשוט וקומפקטי, קל לנשיאה, אתה יכול לשים אותו ישירות בכיס שלך, מתאים עבור רוב סביבות עבודה. מפרט : סוג פריט : סוג עט מולטימטר דגם : הט 122 א חומר : שרירי הבטן סוללה : 2 על 1.5 וולט סוללה(לא כולל) יישום : מדידת פרמטרים חשמליים פרמטרים בסיסיים : מתח ישר : 4 וולט, 40 וולט, 400 וולט, 600 וולט מתח זרם : 4 וולט, 40 וולט, 400 וולט, 600 וולט התנגדות : 4000 דק, 40 קראט, 400 קראט, 400 קראט, 40, 400 רשימת חבילה : 1 מולטימטר 2 עט בדיקה 1 מדריך למשתמש הערה : 1. לפני השימוש במטר, אנא בדוק אם יש סדקים או נזק פלסטיק חלקי של המטר מארז. אם יש, נא לא להשתמש בו שוב. לפני השימוש במטר, אנא בדוק אם מובילי הבדיקה סדוקים או פגומים. אם כך, בבקשה להחליף את מבחן מוביל של אותו דגם ומפרטי חשמל. השתמש במד בהתאם לקטגוריית המדידה, דירוג המתח או הזרם שצוין במד או במדריך. עקוב אחר תקנות הבטיחות המקומיות והלאומיות. ללבוש ציוד מגן (כגון כפפות גומי מאושרות, מסכות, בגדים מעכבי בעירה וכו').) כדי למנוע פציעה מהלם חשמלי וקשתות כאשר מוליכים חיים מסוכנים נחשפים. כאשר מחוון הסוללה הנמוך של המטר מופיע, בבקשה להחליף את הסוללה בזמן כדי למנוע טעויות מדידה. אין להשתמש מטר סביב נפץ גז או אדי או בסביבה לחה. בעת שימוש במובילי הבדיקה, שמור את האצבעות מאחורי מגן האצבעות של הבדיקה. כאשר מדידה, אנא לחבר את ניטראלי חוט או קרקע חוט ראשון, ולאחר מכן לחבר את חוט חי; כאשר ניתוק, אנא לנתק את חוט חי ראשון, ואז לנתק את ניטראלי חוט והארקה חוט.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Pen Type Multimeter
Model:
HT122A
Material:
ABS
Battery:
2 x 1.5V AAA battery(not include)
Application:
Electrical parameter measurement
Basic Parameters:
DC Voltage:
4V, 40V, 400V, 600V
AC Voltage:
4V, 40V, 400V, 600V
Resistance:
4000Ω, 40KΩ, 400KΩ, 4MΩ, 40MΩ
Capacitance:
40nF, 400nF, 4uF, 40uF, 400uF
Package List:
1 x Multimeter:
2 x Test Pen:
1 x User Manual:
Note:
1. Before using the meter, please check whether there are cracks or damage to the plastic parts of the meter casing. If there is any, please do not use it again.:
2. Before using the meter, please check whether the test leads are cracked or damaged. If so, please replace the test leads of the same model and electrical specifications.:
3. Use the meter according to the measurement category, voltage or current rating specified on the meter or manual.:
4. Follow local and national safety regulations. Wear protective equipment (such as approved rubber gloves, masks, flame retardant clothing, etc.) to prevent injury from electric shock and arcing when hazardous live conductors are exposed. When the low battery indicator of the meter appears, please replace the battery in time to prevent measurement errors.:
5. Do not use the meter around explosive gas or vapor or in a humid environment.:
6. When using the test leads, keep your fingers behind the probe finger guard.:
7. When measuring, please connect the neutral wire or ground wire first, and then connect the live wire; when disconnecting, please disconnect the live wire first, then disconnect the neutral wire and the ground wire.:

ההצעות הטובות ביותר