.

.

נייל ג ' ל צבע כרטיס, 2 סוגים נייל ליטוש צבעים עם 216 שווא נייל טיפים נייל אמנות מראה מדף סלון נייל עיצוב תצוגת

נייל ג ' ל צבע כרטיס, 2 סוגים נייל ליטוש צבעים עם 216 שווא נייל טיפים נייל אמנות מראה מדף סלון נייל עיצוב תצוגת

ILS 73.70

כמות
במלאי

מפרט : תיאור : האם אתה רוצה להציג בצורה חיה את עיצובי קצה אמנות ציפורן או לק ללקוחות שלך? הם אתה עדיין מופרע על ידי הבעיה של מקום לשים שלך נהדר נייל אמנות עיצובים? אם התשובה היא כן, אז אני ממליץ בחום על מוצר זה בו ניתן לשים 216 צבעי ציפורניים ועיצוב שוניםעכשיו אתה יכול לתת חדר יפה עיצובים טיפים מסמר מדהים שלך.תכונות : קיבולת גדולה : עם 216 חדרים לאחסון נייל טיפים, אתה יכול לשים שלך סיים אמנות נייל טיפים בזה כרטיס.רב תכליתי : גם לשימוש מקצועי וגם עשה זאת בעצמך בבית.קל לשימוש : אין צורך מקל נייל טיפים כדי זה כרטיס עם דבק, אתה רק צריך ישירות לשים את נייל טיפים בזה.לשימוש חוזר : מאז את נייל טיפים הם ישירות לשים לתוך כרטיס, אתה יכול בקלות לקחת אותם לסירוגין על כך זה יכול לשמש עבור פעמים רבות.קל לנשיאה : אור משקל וספר עיצוב, קל לך לשאת.מפרט : סוג פריט : נייל ג 'ל צבע כרטיסצבעים אופציונליים : לבן, ורודגודל : 21.8 איקס 29 איקס 3.5 ס מ משקל : 600 גרםרשימת חבילה : 1 איקס נייל ג' ל צבע כרטיס.

מאפיינים מוצהרים

Description:
Do you want to vividly display the nail  art tip designs or the nail polish to your customers? Are you still disturbed by the problem of nowhere to put your fabulous nail art designs? If the answer is yes, then I strongly recommend this product in :
which 216 different nail colors and design can be put.Now you can give a beautiful room to your amazing nail tips designs.:
Features:
Large Capacity:
With 216 rooms for storing nail tips, you can put your finished art nail tips in this card.Easy to display your nail polish.
Multi-purpose:
Both for professional use and DIY at home.
Easy-to-Use:
No need to stick nail tips to this card with glue, you just need to directly put the nail tips in it.
Reusable:
Since the nail tips are directly put into the card, you can easily take them off and on so that it can be used for many times.
Easy-to-carry:
Light weight and book design, easy for you to carry.
Specification:
Item Type:
Nail Gel Color Card
Optional Colors:
White, Pink
Size:
21.8 x 29 x 3.5cm 
Weight:
600g
Package List:
1 x Nail Gel Color Card:

ההצעות הטובות ביותר