.

.

אוטומטי נחירות מכשיר, חשמלי נחירות מכשיר לשפר שינה רטט דופק 5 הילוכים נייד מייקרו זרם עבור בית

אוטומטי נחירות מכשיר, חשמלי נחירות מכשיר לשפר שינה רטט דופק 5 הילוכים נייד מייקרו זרם עבור בית

ILS 3.00

כמות
במלאי

נוח ללבוש : אינטליגנטי אוטומטי התערבות, מובנה אינטליגנטי שבב גדול קיבולת סוללה, עמיד ומתמשך, נוח ללבוש למנוע נחירות : זיהוי אוטומטי ומדויק של נחירות באמצעות חיישנים גבוהים, ועיסוי שרירי עצב היפוגלוסיים ושרירי הלסת התחתונה באמצעות פעימות רטט. עיצוב נייד : עם ממשק יו אס בי, אין חיבור לאינטרנט הנדרש. מיני גודל, אשר הוא קל לנשיאה. שרוך עיצוב, לא קל לאבד, קל ללבוש. לשפר נשימה : תדרי רטט שונים יהיה לקדם שרירים הידוק, לווסת נשימה קצב, ולהפוך נשימה יותר בצורה חלקה. בטוח לשימוש : דרך פיזי דופק רטט כדי לקדם גוף הרפיה, שחרור לחץ, להקל על חרדה ולקדם עמוק שינה, אשר הוא לא פולשנית. למנוע נחירות : זיהוי אוטומטי ומדויק של נחירות באמצעות חיישנים גבוהים, ועיסוי שרירי עצב היפוגלוסיים ושרירי הלסת התחתונה באמצעות פעימות רטט. לשפר נשימה : תדרי רטט שונים יהיה לקדם שרירים הידוק, לווסת נשימה קצב, ולהפוך נשימה יותר בצורה חלקה. בטוח לשימוש : דרך פיזי דופק רטט כדי לקדם גוף הרפיה, שחרור לחץ, להקל על חרדה ולקדם עמוק שינה, אשר הוא לא פולשנית. נוח ללבוש : אינטליגנטי אוטומטי התערבות, מובנה אינטליגנטי שבב גדול קיבולת סוללה, עמיד ומתמשך, נוח ללבוש. עיצוב נייד : עם ממשק יו אס בי, אין חיבור לאינטרנט הנדרש. מיני גודל, אשר הוא קל לנשיאה. שרוך עיצוב, לא קל לאבד, קל ללבוש.מפרט : סוג פריט : מכשיר נחירות חשמלי חומר : שרירי הבטן, נירוסטה, רכיבים אלקטרונייםגודל המוצר : 49 על 22 על 16 מ מ / 1.6 אינץ ' סוג סוללה : סוללת ליתיום 120 מיליאמפר / שעה (מובנה)מתח מדורג : 3.7 וולטילרים : 5 הילוכיםכיצד להשתמש : 1. החזק את לחצן ההפעלה למשך 2 שניות להפעלה. לחץ לחיצה קצרה על לחצן ההפעלה כדי להתאים את הכוח. כוח ברירת המחדל על כוח הוא 1 הילוך, וכן סך של 5 מחזורי הילוך נבחרים (מספר אינדיקטורים יציבים הוא מספר הילוכים). במהלך תקופת העבודה, נורית החיווי הכחולה דולקת. הנורית הכחולה מהבהבת במהלך תהליך הטעינה, והנורית הכחולה יציבה לאחר שהיא מלאה. זה לא יכול להיות מופעל במהלך הטעינה.רשימת חבילה : 1 איקס מכשיר נחירות חשמלי1 איקס מדריך 1 איקס יו אס בי כבל.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Electric Snoring Device
Material:
ABS, stainless steel, electronic components
Product Size:
49 x 22 x 16mm / 1.9 x 0.9 x 0.6in
Battery Type:
Lithium battery 120mAh (built in)
Rated Voltage:
3.7V
Gear:
5 gears
How to Use:
1. Hold down the power button for 2 seconds to power on. :
2. Short press the power button to adjust the strength. :
3. The default power on strength is 1 gear, and a total of 5 gear cycles are selected (the number of steady indicators is the number of gears). :
4. During the working period, the blue indicator light is on. :
5. The blue LED light flashes during the charging process, and the blue LED light is steady after it is full. It cannot be turned on during the charging. :
Package List:
1 x Electric Snoring Device :
1 x Manual :
1 x USB Cable :

ההצעות הטובות ביותר