.

.

Jovivi קבוצת Seven Stars Natural Amethyst Chakra Sphere כדור כדור עם מעמד אובסידיאני שחור w/Box

Jovivi קבוצת Seven Stars Natural Amethyst Chakra Sphere כדור כדור עם מעמד אובסידיאני שחור w/Box

ILS 12.99

כמות
במלאי

אדום ג'ספר (שורש) טייגר עין (Sacral). אובסידיאן שחור (מקלעת סולארית) ,. Aventurine ירוק (לב) ,. קוורץ ברור (גרון) ,. אמטיסט (עין שלישית). רוז קוורץ (כתר). (שימו לב, זהו גודל קטן מאוד, אנא עיינו בגודל לפני שתרכשו) מידות יסוד אובסידיאן שחור : 5. קוטר אמטיסט : 18 מ"מ. אבנים אחרות הן בערך 14-16 מ"מ. כולל את הצ'אקרות הבאות : אמטיסט, ורד קוורץ, ג'ספר אדום, עין נמר, אוונטורין ירוק, אובסידיאן שחור, רוק קריסטל קוורץ. כמות : סט/חבילה 1. מגיע עם קופסת מתנה יפהפיה וכיס קטיפה של ג'וביווי! משקל : בערך 88 גרם / סט. התמונה מיועדת רק להתייחסותך, האבן שקיבלת תהיה דומה בגלל האבנים הטבעיות. הצ'אקרות הן מרכזי האנרגיה, שנמצאים בקו האמצע של הגוף. כל אחד מהצ'אקרות מייצג מצב פיזי, רגשי או נפש בסיס יומי וכדי לשפר את ריפוי הצ'אקרה. שימוש לרייקי, ריפוי, מדיטציה, איזון צ'אקרה או טקס. ניתן להשתמש גם בשילוב עם שרביט צ'אקרה. (שימו לב, זהו גודל קטן מאוד, אנא עיינו בגודל לפני שתרכשו) מידות יסוד אובסידיאן שחור : 5. קוטר אמטיסט : 18 מ"מ. אבנים אחרות הן בערך 14-16 מ"מ. כולל את הצ'אקרות הבאות : אמטיסט, ורד קוורץ, ג'ספר אדום, עין נמר, אוונטורין ירוק, אובסידיאן שחור, רוק קריסטל קוורץ. כמות : סט/חבילה 1. מגיע עם קופסת מתנה יפהפיה וכיס קטיפה של ג'וביווי! משקל : בערך 88 גרם / סט. התמונה מיועדת רק להתייחסותך, האבן שקיבלת תהיה דומה בגלל האבנים הטבעיות. הצ'אקרות הן מרכזי האנרגיה, שנמצאים בקו האמצע של הגוף. כל אחד מהצ'אקרות מייצג מצב פיזי, רגשי או נפש בסיס יומי וכדי לשפר את ריפוי הצ'אקרה. שימוש לרייקי, ריפוי, מדיטציה, איזון צ'אקרה או טקס. ניתן להשתמש גם בשילוב עם שרביט צ'אקרה. על 7 הצ'אקרה : . ישנם שבעה צ'אקרות אנרגיה עיקריות בגוף האדם, המיוצגות על ידי שבעה צבעים. אבני חן טבעיות בצבעים שונים יכולים להתעורר ולהדליק את צ'אקרת האנרגיה, לשלוט על בריאותנו ובמזלנו. צ'אקרות כמו גופנו ורגשותינו, חסרות כל צ'אקרות אנרגיה ייפלו למלכודת של רגש שלילי ולא יוכלו לחלץ את עצמם. ברגע שנוכל לשחרר קצת מתח, עצב, חרדה, פחד ומצבים אחרים ממערכות צ'אקרה אלה, גופנו הנפשי, הרגשי והרוחני יירפא גם הוא. שבע צ'אקרה, שכל אחת מהן עשויה אבני חן טבעיות, יכולה לפתוח את אנרגיית הצ'אקרה המתאימה, להביא מזל ובריאות.

מאפיינים מוצהרים

Raw crystal stone size is about 20-40mm(0.79*1.57); Weight about 25 grams; Keyring diamater is approx. 30mm(1.18); Total length about 10-11cm(3.94-4.33).Material:
High quality alloy & natural stone. Because of the natural stone, the shape,color and size of the keychain may be different from pictures, please subject to the actual product you received! IDEAL GIFT CHIOCE

ההצעות הטובות ביותר