.

.

חיות מחמד מחצלת, מיטה לחיות מחמד כלב מיטת חתול מיטת חתול מיטה, מקורה לחיות מחמד מיטה עם כרית, נשלף חתול

חיות מחמד מחצלת, מיטה לחיות מחמד כלב מיטת חתול מיטת חתול מיטה, מקורה לחיות מחמד מיטה עם כרית, נשלף חתול

ILS 1.33

כמות
במלאי

החדש עיצוב לחיות מחמד מיטת עושה חיית המחמד שלך מרגיש בטוח את חתול שינה מיטת הוא גם מאוד נעים וחם מספיק עבור חיית המחמד שלך לישון בסתיו ובחורף. במיוחד חתולים יאהבו את זה. מיטות חיות המחמד שלנו יוצרו כדי לספק את החלל הנוח, החם והנעים ביותר עבור חיית המחמד שלכם. פונקציונלי כמו גם מסוגנן. מיטות חיות המחמד שלנו נראות טוב בכל חדר, בין אם בחדר השינה, במטבח או בטרקלין, הן יוסיפו סגנון לביתכם. עצמאי קן כרית : מלא ונוח קן כרית, מופרד עיצוב, יכול לשמש לבד נקי, היגיינה ואינטימי. מילוי כותנה עמ' : רך ורך, מופץ באופן שווה, נוח ונושם, יהיה אלסטי ומלא במילוי כותנה, עמיד בלחץ. תודה לך על התמיכה שלך וקניות שמחה!. מיטה לחיות מחמד לספק חיית המחמד שלך מקום נעים להישאר. אשר יהיה קל יותר לספק שלך יפה חברים נקי שינה חלל, גם יכול לשמור על הבית שלך מסודר ונוח.מזג האוויר נעשה קר יותר, תנו לחתולים שחוששים מהקור קן חם, כך שחתולים לבד כבר לא ירגישו בודדים. מתנה מושלמת עבור האהוב חתולים וחתול אוהבי.העיצוב הסגור למחצה אטום לרוח וחם, והחתול ישן בנוחות כל הלילה.המשטח הפנימי של הקטיפה הארקטית ידידותי לעור ועדין, עם מגע רך ומשיי.על מוצרשם : חתול מיטה / מיטה לחיות מחמד / חתלתול מיטה/חתול מיטותחומר : גלי נייר+קרטון+כותנה פשתןמפרט : 42איקס 42איקס 30ס מ / 52איקס 52איקס 32סימטר משקל : ים : בתוך 4 קילוגרם; מ' : בתוך 9 קגתכונות : מושלם עבור חתולים לשחק, תנומה, מנוחה, להירגע ולישון בתוך.חפצים ישימים : חתולים, כלבים קטניםהמוצרים כוללים : פי 1 קצות קן לחיות מחמדמומלץ להכניס פריטים עם ריחות מוכרים לחתולים להנחיה נכונה.אם אתה בכלל לא מרוצה, אנא פנה אלינו ואנו נשמח לסייע לך, אנו נספק פתרונות בתוך 24 שעות.הערה : מדידה ידנית, יש שגיאה קלה, את גודל הוא לעיון בלבד.על צבע הבדל : המוצר הוא ירה עם עצמאי אובייקטים פיזיים, אבל בשל ירי טכנולוגיה, תאורה, סביבה, תצוגת פרמטרים ובעיות אחרות, ייתכן שיש צבע הבדל בין האובייקט בפועל קיבל תמונה. צבעים בפועל מבוססים על אובייקטים בפועל.לתת חיות המחמד שלכם יותר נעים ולהירגע סביבת כדי נודניק,שינה, להתכרבל ולהרגיש בטוח.

מאפיינים מוצהרים

42x42x30cm/52x52x32cm:
Reference weight:
S
Features:
Perfect for cats to play, nap, rest, relax and sleep inside.
Applicable objects:
Cats, small dogs
Products include:
1X Pet nest:
Tips:
It is recommended that items with familiar smells for cats should be put inside for proper guidance.:
If you are at all unsatisfied, please contact us and we will be happy to assist you, we will provide solutions within 24 hours.:
Note:
manual measurement, there is a slight error, the size is for reference only.
About color difference:
The product is shot with independent physical objects, but due to shooting technology, lighting, environment, display parameters and other problems, there may be color difference between the actual object and the received picture. Actual colors are based on actual objects.
Give your pets a more cosy and relax environment to snooze,sleep,curl up and feeling secure. :

ההצעות הטובות ביותר