.

.

גלאי צינורות כהים של זרדיס, בודק צינורות מים דו צדדי סינון רעש מסנן דליפת מים תמיכה בחיק הטבע מקורה

גלאי צינורות כהים של זרדיס, בודק צינורות מים דו צדדי סינון רעש מסנן דליפת מים תמיכה בחיק הטבע מקורה

ILS 0.67

כמות
במלאי

עבודות משובחות : גלאי דליפות צינור זה מאמצת גוף פלסטי עם ביצוע משובח, זהו מכשיר וציוד מקצועי מדויק ומקצועי ביצועים מעולים : לגלאי דליפות מים זה יש ביצועים מעולים, איכות צליל ברורה, רגישות חזקה ומאמץ רכיבים מיובאים. 4 התאמת הילוכים : ניתן להשתמש בארבעה התאמת הילוכים בתנאים שונים וניתן להתאים אותם בהתאם לדרישות הבדיקה. עקרון עבודה : העיקרון העובד של המכשיר הוא להסתמך על גל ההלם של מקור הצליל הפיזי כדי להעביר את הצליל ולהגביר בהדרגה את הצליל עד שניתן יהיה לשמוע אותו בדרך כלל באוזן, כך נקודת הדליפה גדולה יותר של צינור המים, ככל שההשפעה טובה יותר. רעש פילטר : גלאי דליפות זה יכול לסנן רעש ביעילות ולגלות את יציאת המים מהר יותר, וזה נוח ומעשי. עבודות משובחות : גלאי דליפות צינור זה מאמצת גוף פלסטי עם ביצוע משובח, זהו מכשיר וציוד מקצועי מדויק ומקצועי. ביצועים מעולים : לגלאי דליפות מים זה יש ביצועים מעולים, איכות צליל ברורה, רגישות חזקה ומאמץ רכיבים מיובאים. 4 התאמת הילוכים : ניתן להשתמש בארבעה התאמת הילוכים בתנאים שונים וניתן להתאים אותם בהתאם לדרישות הבדיקה. עקרון עבודה : העיקרון העובד של המכשיר הוא להסתמך על גל ההלם של מקור הצליל הפיזי כדי להעביר את הצליל ולהגביר בהדרגה את הצליל עד שניתן יהיה לשמוע אותו בדרך כלל באוזן, כך נקודת הדליפה גדולה יותר של צינור המים, ככל שההשפעה טובה יותר. רעש פילטר : גלאי דליפות זה יכול לסנן רעש ביעילות ולגלות את יציאת המים מהר יותר, וזה נוח ומעשי. מפרט : סוג פריט : גלאי דליפת צינור חומר : משקל ברוטו פלסטי סוללה, דגם : 883759, קיבולת : 1200m Ah זמן עבודה : 10-23 שעות (תלוי בחוזק הקול) מטרה : גלאי דליפת מים פונקציות : מסנן רעש, גבול שיא קול, תצוגת ספקטרום, בדיקה דו צדדית, תכונות חור הרחבה : מסנן קול ( Sound Filter) : יש רמות 0, 1, 2, 3 ו -4. ציוד 0 הוא ההילוך בשימוש רגיל, Gear 1 מדגיש גילוי של בס, Gear 2 מדגיש גילוי של טרבל, והילוך 3 הוא גילוי חובה. מגבלת שיא נפח (צליל, limiteri) : הפונקציה מופעלת, שיא הצליל הענק מוגבל, שמור על ראש האינדוקציה ומכשיר התחזוקה, בדרך כלל ממוקם במצב פתוח. ספקטרום תצוגה בסך הכל תשעה סוגים של ממשק תצוגה, לפי הנוחות שלהם, יכולים גם להתאים את חוזק פונקציית התצוגה. ראש אינדוקציה דו צדדי : FL 550 מאמצת עיצוב אינדוקציה דו צדדי, שני צדדים באיכות הצליל שונים זה מזה, על פי הסביבה כדי לקבוע איזה צד ברור להשתמש באיזה צד.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Pipe Leak Detector
Material:
Plastic
Gross Weight:
1401g / 49.4oz
Product Size:
Approx.6.5 x 3.5 x 11cm / 2.6 x 1.4 x 4.3in
Voltage:
100-240V
Battery (delivered with built in battery):
lithium battery, model
Working Time:
10-23 hours (depending on sound strength)
Purpose:
Water leakage detector
Functions:
Noise filter, sound peak limit, spectrum display, double sided probe, expansion hole features
Sound Filter(SOUNDFILTER):
There are 0, 1, 2, 3 and 4 levels. Gear 0 is the gear in normal use, gear 1 emphasizes detection of bass, gear 2 emphasizes detection of treble, and gear 3 is mandatory detection.
Volume Peak Limit (SOUND, LIMITERI):
Function is turned on, the huge sound peak is limited, preserve the induction head and maintenance device, usually placed in an open position.
Spectrum display a total of nine kinds of display interface, according to their own convenience, can also adjust the strength of the display function.:
Double Sided Induction Head:
FL 550 adopts double sided induction design, two sides of the sound quality is different, according to the environment to determine which side is clear to use which side. The sensing sensitivity is more strong, the sound is clearer, and the sensitivity and service life are greatly provided.
Package List:
1 x Host1 x Sensor Head:
1 x Earphone:
1 x Plug:
1 x USB Cable:
1 x Aluminum Case:
1 x Manual:
Note:
The shape of the metal contact pickup probe is not:
IIn, but if you want to test a certain part for a long time, you can use double sided tape to fix the sensor head on the part to be tested, pay attention to the double sided tape when pasting it. Do not interfere with the center sensing point.

ההצעות הטובות ביותר