.

.

מנקה מסך מחשב, ערכת ניקוי מסך תרסיס 3.4 עוז עם מטליות ניקוי ומברשת אבק למוצרים אלקטרוניים שונים

מנקה מסך מחשב, ערכת ניקוי מסך תרסיס 3.4 עוז עם מטליות ניקוי ומברשת אבק למוצרים אלקטרוניים שונים

ILS 2.67

כמות
במלאי

זה יכול למעשה לנקות את אבק, שיער ושאריות מזון בסדקים של מחשב גוף, עדשה, מקלדת, וכו', ויכול ליצור שכבת מגן על פני המסך כדי להפחית את ייצור החשמל הסטטי. את ניקוי בד יכול לשמש כדי ביעילות לספוג אבק, לנגב טביעות ידיים, ולהפוך את מחשב נייד מסך נקי. ידידותי לסביבה פעיל סוכן טיהור מרכיבים, חזק ניקוי יכולת, יכול למעשה להסיר אבק, טביעות אצבעות, כתמי שמן, וכו'. על משטח המסך של מוצרים דיגיטליים מבלי להשאיר סימני מים. מתאים לכל סוגים של מסכי מסך, מסכי מחשב נייד, נייד טלפון מסכי שונים אלקטרוני מוצרים, וכו'. זה משתמש בטוח והיגייני, שאינו אלכוהוליים, נגד קורוזיה, שאינו דליק מרכיבים, אתה יכול להשתמש בו בביטחון. זה יכול למעשה לנקות את אבק, שיער ושאריות מזון בסדקים של מחשב גוף, עדשה, מקלדת, וכו'., ויכול ליצור שכבת מגן על פני המסך כדי להפחית את ייצור החשמל הסטטי. ידידותי לסביבה פעיל סוכן טיהור מרכיבים, חזק ניקוי יכולת, יכול למעשה להסיר אבק, טביעות אצבעות, כתמי שמן, וכו'. על משטח המסך של מוצרים דיגיטליים מבלי להשאיר סימני מים. את ניקוי בד יכול לשמש כדי ביעילות לספוג אבק, לנגב טביעות ידיים, ולהפוך את מחשב נייד מסך נקי. זה משתמש בטוח והיגייני, שאינו אלכוהוליים, נגד קורוזיה, שאינו דליק מרכיבים, אתה יכול להשתמש בו בביטחון. מתאים לכל סוגים של מסכי מסך, מסכי מחשב נייד, נייד טלפון מסכי שונים אלקטרוני מוצרים, וכו'.מפרט : מצב : 100% חדש לגמריסוג פריט : ערכת מנקה מסךמנקה תוכן נטו : 100 מילימטר של יישום : 1. זה יכול לשמש לניקוי צגים, מסכי מחשב נייד, ומחשבי כף יד, ויכול לשמש בביטחון. אין נזק מסך ציפוי ואין עקבות של ניגוב. ניקוי מכשירי חשמל ביתיים : ניתן להשתמש בו לניקוי המסכים של מכשירי חשמל ביתיים כגון טלוויזיות מסך, טלוויזיות הקרנה אחורית, טלוויזיות פלזמה וכו'. זה יכול להיות בהיר כמו חדש על ידי ניגוב קל של המסך. ניקוי כל סוגים של תקליטורים : לנגב וידאו, תקליטורי די. די, לקפל את בהיר נקי בד קצה פנימה, לנגב ממרכז התקליטור לקצה, לא משאיר עקבות4. מצלמת וידאו, עדשת מצלמה דיגיטלית וכו'., לטהר ולנקות בעוצמה. לכבות את חשמל של המכשיר לפני שימוש, ולאחר מכן להשתמש ניקוי מברשת בחליפה כדי להסיר אבק חלקיקים בין מסך ו.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Screen Cleaner Kit
Cleaner Net Content:
100ml
Scope of Application:
1. LCD screen:
It can be used to clean TFT LCD monitors, laptop screens, and PDAs, and can be used with confidence. No damage to the screen coating and no traces of wiping.
2. Home appliance cleaning:
It can be used to clean the screens of home appliances such as LCD TVs, rear-projection TVs, plasma TVs, etc. It can be as bright as new by wiping the screen lightly.
3. Cleaning all kinds of CDs:
Wipe VCD, DVD CDs, fold the bright clean cloth edge inward, wipe from the center of the CD to the edge, leaving no traces
4. The body of DV, SLR, video camera, digital camera lens, etc., powerfully decontaminate and clean.:
How to Use:
1. Turn off the power of the device before use, and then use the cleaning brush in the suit to remove dust particles in the between the screen and:

ההצעות הטובות ביותר