.

.

רוזטר בוחן סוכר סלינומטר -3 ב 1 בריקס סלינומטר רפרקטומטר מזון נייד סוכר מליחות כובד בודק בודק

רוזטר בוחן סוכר סלינומטר -3 ב 1 בריקס סלינומטר רפרקטומטר מזון נייד סוכר מליחות כובד בודק בודק

ILS 0.33

כמות
במלאי

3 בעיצוב אחד, רפרקטומטר זה יכול למדוד את הבריקס, המליחות וכוח המשיכה המים במהירות ובמדויק בניית אלומיניום היא קלה משקל, עמידה בלבוש ועמידה לשימוש זמן רב. פיצוי טמפרטורה אוטומטי, טמפרטורה הנעה 10 ° -30 מעלות צלזיוס. ידית אחיזה גומי, ללא החלקה ונוחה להחזקה. יכול לבדוק את תכולת הסוכר של בירה, מיץ פירות, מליחות וחומרת המים של מי הים. 3 בעיצוב אחד, רפרקטומטר זה יכול למדוד את הבריקס, המליחות וכוח המשיכה המים במהירות ובמדויק. בניית אלומיניום היא קלה משקל, עמידה בלבוש ועמידה לשימוש זמן רב. פיצוי טמפרטורה אוטומטי, טמפרטורה הנעה 10 ° -30 מעלות צלזיוס. ידית אחיזה גומי, ללא החלקה ונוחה להחזקה. יכול לבדוק את תכולת הסוכר של בירה, מיץ פירות, מליחות וחומרת המים של מי הים. אני מקווה שהקניות הללו יביאו לכם חוויות שונות של חוויות : מצב : 100% מותג חדש חומר : אלומיניום, גומי גומי : מוצג טווח מדידה : 0-10%בריקס, 0-100% מליחות, 1.070 פיצוי של כובד כוח הכובד CLENGNE : בערך 19.25oz Package רשימת : 1 * REFRACTOMETORE1 * PIPETE1 * מברג 1 * בד ניגוב 1 * הוראה הערה : 1. אנא השתמש במכשיר זה בהתאם להוראות, היזהר בעת השימוש. אל תשחרר שום חיבור חלק באופן שרירותי, מונע הלם, השפעה ונפילה באלימות . השתמש בבד נקי ורך כדי לנגב את המכשיר, אל תכניס למים ישירות כדי לנקות ולהימנע מגרד משטח . אחסון המכשיר במקום יבש ולא מאכל . אחסון החלק היטב . טווח ההתאמה של עינית וגלגל היד נמצא במרחק של 2 ס"מ שמאלה או ימינה. אנא אפשר שגיאה של 1-3 ס"מ עקב מדידה ידנית, תודה על ההבנה שלך . המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות שונה במקצת מהאובייקט האמיתי, אנא קח את האמיתי כסטנדרט.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
100% Brand New
Material:
Aluminum, Rubber
Color:
Shown
Measuring Range:
0-10%Brix, 0-100%Salinity, 1.000-1.070 Water Gravity
Temperature Compensation:
10°-30°C
Length:
approx. 19.5cm/7.7in
Weight:
approx. 234g/8.25oz
Package list:
1 * Refractometer:
1 * Pipette:
1 * Screwdriver:
1 * Wiping Cloth :
1 * Instruction :
Note:
1. Please use this instrument according to the instruction, be careful when using. Do not loose any connection part arbitrarily, prevent violently shock, impact and falling off.:
2. Use clean and soft cloth to wipe the instrument, do not put into water directly to clean and avoid scratch of surface.:
3. Storage the instrument at dry and non-corrosive place.:
4. Storage the part well.:
5. The adjustment range of eyepiece and hand wheel is within 2cm left or right. :
6. Please allow 1-3cm error due to manual measurement, thanks for your understanding.:
7. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object, please take the real one as standard. :

ההצעות הטובות ביותר