.

.

דישון דשן, בקנה מידה מדויקת אוטומטי אחיד דילול אוויר שחרור שסתום דשן מתקן גרם 3/4 זכר ממשק עבור ציוד תחזוקה )

דישון דשן, בקנה מידה מדויקת אוטומטי אחיד דילול אוויר שחרור שסתום דשן מתקן גרם 3/4 זכר ממשק עבור ציוד תחזוקה )

ILS 1.67

כמות
במלאי

מינון מושלם : פונקציית מינון וערבוב כמותיים מלאים, הזרקה פרופורציונלית רציפה, מעקב והתאמה מדויקים של פרופורציה, דילול אחיד אוטומטי הפעלה קלה : ניתן להתקין ישירות את המשאבה היחסית על צינור אספקת המים, המופעל על ידי לחץ מים, אין צורך להפעיל או להפעיל מנוע. פרופורציה יציבה : יחס המינון אינו מושפע מלחץ זרימת המים, כמות התמיסה המוזרקת פרופורציונאלית לכמות המים הזורמים לצינור. עיצוב סביר : עם שסתום שחרור אוויר, ניתן לשחרר אוטומטית את האוויר של הפרופורציה. סופר גדול קוטר מבטיח עבודה מהירה יותר. התאמה חיצונית הוא גמיש ונוח. בקנה מידה מדויקת : עם מדויק בקנה מידה, את חלקם של נוזל ותוסף יכול להיות בדיוק מותאם כדי להשיג את האפקט הטוב ביותר. הפעלה קלה : ניתן להתקין ישירות את המשאבה היחסית על צינור אספקת המים, המופעל על ידי לחץ מים, אין צורך להפעיל או להפעיל מנוע. עיצוב סביר : עם שסתום שחרור אוויר, ניתן לשחרר אוטומטית את האוויר של הפרופורציה. סופר גדול קוטר מבטיח עבודה מהירה יותר. התאמה חיצונית הוא גמיש ונוח. בקנה מידה מדויקת : עם מדויק בקנה מידה, את חלקם של נוזל ותוסף יכול להיות בדיוק מותאם כדי להשיג את האפקט הטוב ביותר. פרופורציה יציבה : יחס המינון אינו מושפע מלחץ זרימת המים, כמות התמיסה המוזרקת פרופורציונאלית לכמות המים הזורמים לצינור. מינון מושלם : פונקציית מינון וערבוב כמותיים מלאים, הזרקה פרופורציונלית רציפה, מעקב והתאמה מדויקים של פרופורציה, דילול אחיד אוטומטי.מפרט : סוג פריט : פרופורציונלי משאבהחומר : פלסטיקממשק גודל : זכר חוט ז3/4מים זורמים טמפרטורה : 4-30 הערה : את אבזר צבע הוא אקראייישום : עבור בעלי חיים ועופות רבייה : 1. ניתן לשנות את סוג ומינון התרופות בכל עת. זה נוח ומהיר להוסיף תרופות במקרה חירום. עצמי להכין פתרון ולהוסיף אותו לערוץ לניקוי מי שתייה, בעלי חיים ועופות מים צינורות. פתור את בעיית השקיעה והזיהום במיכל אגירת המים. מערכת ריסוס אוטומטית, החלפת מיכל המים. ניקוי קל של צינורות מים וכיורים, ניקוי רשתות מים, טיפול בריח, תחזוקת ציוד, ניקוי מסוע, טיפול במי שתייה של בעלי חיים ועופות, טיפול בחמצת.מטרה : השקיה חקלאית, תחזוקת ציוד, גננות ופרחים, גידול בעלי חיים, טיפול במים סביבתיים, תעשייה, קצף שטיפת מכוניות, עיבוד מזון, היגיינה תעשייתית, דפוס ותעשיות אחרות הזקוקות לדילול מתמידהתקנה ותיקון : 1.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Proportional Pump
Material:
Plastic
Interface Size:
Male Thread G3/4
Water Flowing Temperature:
4-30℃
Note:
The accessory color is random
Application:
For livestock and poultry breeding:
1. The type and dosage of drugs can be changed at any time.:
2. It is convenient and quick to add drugs in case of emergency.:
3. Self prepare solution and add it to the channel to clean drinking water, livestock and poultry water pipelines.:
4. Solve the problem of sedimentation and pollution in the water storage tank.:
5. Automatic spraying system, replacing the water tank.:
6. Easy cleaning of water pipes and sinks, cleaning of water networks, odor treatment, equipment maintenance, conveyor belt cleaning, livestock and poultry drinking water treatment, acidification treatment.:
Purpose:
Agricultural irrigation, equipment maintenance, horticulture and flowers, animal husbandry, environmental water treatment, industrial, car washing foam, food processing, industrial hygiene, printing and other industries that need constant dilution
Installation and Fixing:
1. :

ההצעות הטובות ביותר