.

.

עמדת מטריית פלסטיק BBGS, עם מגש הידרוסקופי ו -2 כוסות יניקה, מחזיק מטריות למטריות ארוכות/קצרות, למכונית מסדרון

עמדת מטריית פלסטיק BBGS, עם מגש הידרוסקופי ו -2 כוסות יניקה, מחזיק מטריות למטריות ארוכות/קצרות, למכונית מסדרון

ILS 1.00

כמות
במלאי

עמדות חור 4 יחידים] : 22 ס"מ (L) x 9 ס"מ (W) x 28 ס"מ (H), לארגן המטריה יש מספיק מקום ל -4 כל סוג של מטריות הקיבולת גדולה אך הגודל קטן, הוא טוב לחיסכון בשטח. [ייבוש מהיר] : לדלי המטריה ספיגת מים חזקה והיא נשלפת. אתה לא צריך לשפוך את המים ולדאוג למים שיוצאים. [בסיס יציב] : אנו מעצבים שתי כוסות יניקה מתחת לבסיס, המסייעות להחזיק במקום על משטחים חלקים ונקיים, משפרים את היציבות, זה לא קל ליפול. [שמור על נקייה ובטוחה] : לאחסון המטריה יש תכנון הומניזציה עם שלדת בוץ דיאטום יכול לספוג את מי הגשמים במהירות כדי למנוע את הרטבת הרצפה, אתה יכול לשים מטריה רטובה ויבשה לפי הביקוש שלך!. [סביבתית ובטוחה] : מתלי המטריה שלנו קומפקטיים ללא רעיל, ללא ריח, ידידותי לסביבה, אתה יכול להשתמש בו בבטחה בבית, בחברה, בסלון וכו '[עמדות חור 4 יחידות] : 22 ס"מ (L) x 9 ס"מ (W) x 28 ס"מ (ח), לארגן המטריה יש מספיק מקום ל -4 כל סוג של מטריות. הקיבולת גדולה אך הגודל קטן, זה טוב לחיסכון בשטח. [ייבוש מהיר] : לדלי המטריה ספיגת מים חזקה והיא נשלפת. אתה לא צריך לשפוך את המים ולדאוג למים שיוצאים. [בסיס יציב] : אנו מעצבים שתי כוסות יניקה מתחת לבסיס, המסייעות להחזיק במקום על משטחים חלקים ונקיים, משפרים את היציבות, זה לא קל ליפול. [שמור על נקייה ובטוחה] : לאחסון המטריה יש תכנון הומניזציה עם שלדת בוץ דיאטום יכול לספוג את מי הגשמים במהירות כדי למנוע את הרטבת הרצפה, אתה יכול לשים מטריה רטובה ויבשה לפי הביקוש שלך!. [סביבתית ובטוחה] : מתלי המטריה שלנו קומפקטיים ללא רעיל, ללא ריח, ידידותי לסביבה, אתה יכול להשתמש בו בבטחה בבית, בחברה, בסלון וכו '. ✿ תיאור : מעמד המטריה הוא מפלסטיק. אתה יכול להכניס פינות או בכניסות מבלי להוסיף עומס לביתך או למשרד שלך. עם עמדת המטרייה המעשית לתפוס עיניים זו, אין צורך עוד שתמצא בשום מקום למטרייה כשגשם, או שהמשפחה שלך זורקת את המטריות הרטובות לכל מקום כשחזרו הביתה בחוץ. זה רק העיצוב שיכול לעזור לך להכין בית מסודר וחיים נוחים. מפרט : מימד מוצר : 22 ס"מ (L) x 9 ס"מ (W) x 28 ס"מ (H) ; 8.5 אינץ' (W) x 11 אינץ '(H) משקל נטו : 0.8 ק"ג : תכולת אגרוף פלסטיק : 1 * מטרי אחסון מטרייה טיפים : 1. חנות זו מוכרת רק דוכני מטריות, זה לא כולל פריטים אחרים 2. בגלל צגים שונים, למוצר יהיה מעט הבדל צבעוני, אנא עיין במוצר בפועל, תודה .

מאפיינים מוצהרים

Product Dimension:
22cm(L) x 9cm(W) x 28cm(H);8.7inch(L) x 3.5inch(W) x 11inch(H)
Net weight:
0.8 kg
Material:
Plastic
Package Contents:
1 * umbrella storage rack
✿ Tips:
1. This shop only sells umbrella stands, this does not include other items:
2. Due to different monitors, the product will have a little color difference, please refer to the actual product, thank you.:
3. Since the product is measured by hand, the error is 1-3CM. Please refer to the actual product, thank you for your understanding. :

ההצעות הטובות ביותר