.

.

מחומם מסכת עיניים, נייד חשמלי בגדי חימום כרית העין תיקון מחומם כרית מחצלת גיליון דוד, להקל על תסמונת העין יבשה, חלזיון,

מחומם מסכת עיניים, נייד חשמלי בגדי חימום כרית העין תיקון מחומם כרית מחצלת גיליון דוד, להקל על תסמונת העין יבשה, חלזיון,

ILS 1.33

כמות
במלאי

??טכנולוגיית חימום??חימום אלמנט מייצר חום במהירות לעיניים זרימת דם, אשר נוגע ומחמם עפעפיים, פותח סתימות בלוטות ישירות, עמוק מקל על יובש בעיניים, עין מתח ונפיחות, דלקת פרקים, עיגולים כהים, מקל על עייפות עיניים, ומשפר את השינה ??נוח ונושם??את מחומם עין מסכת הוא עשוי באיכות חומר, רך וללבוש התנגדות, עמיד ומעשי. בעל מגע מושלם לכיסוי עור העיניים. מילוי לא רעיל למסכת העיניים שלנו. יכול לעזור לשפר את חם לדחוס אפקט של עין מסכת ולשמור אותו לח. ??חום עקבי ??נמאס לכם מדחיסות העיניים הרגילות במיקרוגל שלא נשארות חמות אחרי כמה דקות? המסכה שלנו מספקת חום עקבי כל עוד אתה צריך. ??מגוון רחב של יישומים ??גודל נייד, אור משקל עושה את זה קל לנשיאה חיצוני או נסיעות.יכול להיות שטף על ידי מים, אשר הוא קל לשמור אותו נקי וסניטרי. מתאים חם לדחוס, לקדם את זרימת דם ולחיות מחדש כאב. ??קל כוח??זה בקלות מופעל על ידי יציאת מחשב, כוח בנק, טלפון מטען והוא ארוז עם תיבה יפה. חופשי לקחת אותו לכל מקום שאתה הולך. מפרט : מצב : 100% חדש לגמריסוג פריט : כרית חימום לעיןקלט : 5 וולט, 2 כוח : 8יישום : לתפור עם רטייהשימוש : הוצא את התקע והתקע ליציאת 2 א של בנק הכוח. לפתוח את כוח בנק ולחץ על כפתור עבור 3 שניות כדי להפעיל חימום.לכבות חימום, ארוך לחץ על טמפרטורת בקרת כפתור עבור 3 שניות, את מנורת כבוי מציין כי המכשיר כבוי.ניקוי : להוציא את כוח בנק, להוסיף חומר ניקוי ניטראלי יד לשטוף, לא חזק ללוש או הכה, לשטוף את בגדי באופן טבעי, מאוורר אוויר יכול להיות יבש. רשימת חבילה : 1 בד חימום הערה : 1. נא לא להתחבר כוח בנק אם אתה לא משתמש בו במשך זמן רב. אין להשתמש בטמפרטורה גבוהה מים או חזק חומצה חומר ניקוי. אין להשתמש בבגדים רטובים. נא לכבות את החשמל ולהפסיק להשתמש בו בגשם. זמן השירות תלוי בקיבולת של בנק הכוח. אל תאפשר להשתמש בו על ידי אנשים שאינם יכולים לדאוג לעצמם, לתינוקות או שאינם רגישים לחום. אין אדם בחדר אסור בהחלט להשתמש בחשמל. אסור להשתמש בו במצב לח. אנא לייבש אותו לפני השימוש.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Eye Heating Pad
Input:
5V, 2A
Power:
8W
Application:
Sew with eye patch
Usage:
Take out the USB plug and plug into the 2A port of the power bank. Open the power bank and press the button for 3 seconds to turn on heating.
Turn off heating, long press the temperature control button for 3 seconds, the lamp is off indicates that the power is off.:
Cleaning:
Take out the power bank, add neutral detergent hand wash, not strong knead or beat, wash the clothes naturally, ventilated air can be dry.
Package List:
1 x Heating Cloth
Note:
1. Please do not connect to power bank if you do not use it for a long time.2. Do not use high temperature water or strong acid detergent.3. Do not use in wet clothes. Please turn off the power and stop using it in the rain.4. The service time depends on the capacity of the power bank.5. Do not allow it to be used by people who cannot take care of themselves, infants or who are not sensitive to heat.6. Do not cut cloth. No person in the room is strictly prohibited to use electricity.7. It is not allowed to be used in damp condition. Please dry it before use.

ההצעות הטובות ביותר