.

.

מברשת שירותים ומחזיקים, מברשת אסלה בצבע מוצק סיליקון מברשת אסלה ידית ארוכה ללא פינות מתות מברשות ניקוי עמידות על רצפה.

מברשת שירותים ומחזיקים, מברשת אסלה בצבע מוצק סיליקון מברשת אסלה ידית ארוכה ללא פינות מתות מברשות ניקוי עמידות על רצפה.

ILS 92.50

כמות
במלאי

שם : צבע מוצק TPR מברשת אסלה סיליקון ידית ארוכה ללא פינות מתות מברשות ניקוי עמידות רצפה ביתיות אביזרי אמבטיה חומר : מברשת אסלה מפלסטיק. עמיד : מברשת האסלה שלנו עמידה וקלה לניקוי לאחר השימוש. לא שבור, בלי שיער ודברים מלוכלכים אחרים מסתבכים. קל יותר לניקוי פינה מתה : מברשת האסלה שלנו לא רק יציבה אלא גם בקשיחות טובה יותר. ראשי המברשת הניתנים לכפיפה מסוגלים לנקות את כל האזורים בתוך האסלה במיוחד החריצים. שירות : אם יש לך שאלה כלשהי, אנא צור איתנו קשר, אנו נגיב תוך 24 שעות. שם : צבע מוצק TPR מברשת אסלה סיליקון ידית ארוכה ללא פינות מתות מברשות ניקוי עמידות רצפה ביתיות אביזרי אמבטיה. חומר : מברשת אסלה מפלסטיק. עמיד : מברשת האסלה שלנו עמידה וקלה לניקוי לאחר השימוש. לא שבור, בלי שיער ודברים מלוכלכים אחרים מסתבכים. קל יותר לניקוי פינה מתה : מברשת האסלה שלנו לא רק יציבה אלא גם בקשיחות טובה יותר. ראשי המברשת הניתנים לכפיפה מסוגלים לנקות את כל האזורים בתוך האסלה במיוחד החריצים. שירות : אם יש לך שאלה כלשהי, אנא צור איתנו קשר, אנו נגיב תוך 24 שעות. קוססטליות בחנות שלי! ברוך הבא לחנות שלנו! מברשת האסלה מאמצת עיצוב ידיות ארגונומי, שהוא קל ונוח להחזיק, והוא מאוד חיסכון בעבודה בעת ניקוי האסלה. ספציפית : צבע : צבע מוצרי מברשת אסלה : מברשת אסלה מודרנית כלול : 1*הערת מברשת טואלט : *בגלל ההבדל בין מסכים שונים, התמונות עשויות שלא לשקף את הצבע בפועל של הפריט.*השווה את גדלי הפרטים עם שלך, אנא אפשר שגיאה של 1-3 ס"מ, בגלל מדידה ידנית. תודה על ההבנות שלך. שירות מכירות מכירות : אם יש לך שאלות, אנא שלח לנו דוא"ל, אנו נשיב לך תוך 24 שעות ונספק לך את הפיתרון הטוב ביותר.

מאפיינים מוצהרים

Color:
Solid color toilet brush
Style:
Modern Toilet Brush Set
Package Included:
1*Toilet brush:
Note:
*Due to the difference between different monitors, the pictures may not reflect the actual color of the item.:
*Compare the detail sizes with yours, please allow 1-3cm error, due to manual measurement. Thanks for your understandings.:
After-sales service:
If you have any questions, please send us an email, we will reply to you within 24 hours and provide you with the best solution. :

ההצעות הטובות ביותר