.

.

מקרר קר רונגר

מקרר קר רונגר

ILS 36.30

כמות
במלאי

חומר PVC : מקרר מכוניות עשוי מחומר PVC, העמיד בלאי ועמיד, וניתן להשתמש בו במשך זמן רב חם וקר : חם וקור כפול, חימום ושומר על חם, בקירור ורעננות, מושלם לנסיעות בנהיגה עצמית משפחתית או לכל מי שמבלה הרבה זמן ברכב. קיבולת גדולה של 6 L : 6 L הוא הגודל המושלם, גודל קיבולת גדול, יכול לאחסן כמה מהמשקאות המועדפים עליך ולענות על הצרכים שלך לאחסון משקאות קרים כשאתה יוצא. יישום : עבור דגמי 12 V, או שנאי 100 וולט עד 240 וולט עם כוח 37 W, המיועד לקירור או שמירה על מזון. רעש נמוך : נייד, משקל קל, ללא זיהום, מקרר מוליכים למחצה, חיים ארוכים, צריכת אנרגיה נמוכה, הגנה על הסביבה, רעש נמוך. חומר PVC : מקרר מכוניות עשוי מחומר PVC, העמיד בלאי ועמיד, וניתן להשתמש בו במשך זמן רב. חם וקר : חם וקור כפול, חימום ושומר על חם, בקירור ורעננות, מושלם לנסיעות בנהיגה עצמית משפחתית או לכל מי שמבלה הרבה זמן ברכב. קיבולת גדולה של 6 L : 6 L הוא הגודל המושלם, גודל קיבולת גדול, יכול לאחסן כמה מהמשקאות המועדפים עליך ולענות על הצרכים שלך לאחסון משקאות קרים כשאתה יוצא. יישום : עבור דגמי 12 V, או שנאי 100 וולט עד 240 וולט עם כוח 37 W, המיועד לקירור או שמירה על מזון. רעש נמוך : נייד, משקל קל, ללא זיהום, מקרר מוליכים למחצה, חיים ארוכים, צריכת אנרגיה נמוכה, הגנה על הסביבה, רעש נמוך. מפרט : סוג פריט : 12 וולט קירור רכב : PVCweight : בערך.0oz Capacity : 6 LOW לשימוש : הגדר את המתג במקרר לרכב למצב החוצה, חבר קצה אחד של החוט לשקע המקרר, ואת הקצה השני לקירור מצית סיגריה : הכניסו את המתג למצב הקריר, האור הירוק יופעל, המציין את פונקציית הקירור heating : הכניסו את המתג למצב החם, האור האדום יהיה דולק, המציין את פונקציית החימום. רשימת חבילות : 1 מקרר רכב X12 V 1 X תחבושת 1 שינון : 1. כדי למנוע את חסימת המאוורר, לא ניתן להניח את סתימתו המואצת, וגורם לבית אש, צמר, בד ופריטים אחרים על גבי המקרר . יש להכניס בחוזקה את תקע החוט, אחרת הוא יוביל לחימום ונזק של החוט והתקע, ואף יגרום לאש . הרחיקו את המקרר הקטן ממקום דליק ורטוב, כדי למנוע את בית הפיצוץ ובית האש. אל תפרק את המקרר הקטן שהשתנה . בעת התקררות, אל תפתח לפתע את פונקציית החימום; חימום, אל תפתח לפתע את פונקציית הקירור (הכניסו את המתג והכניסו 30 דקות לאחר הפתיחה) .

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
12V Car Refrigerator
Material:
PVC
Weight:
Approx. 1900g / 67.0oz
Capacity:
6L
How to Use:
Set the switch on the car refrigerator to the off position, plug one end of the wire into the refrigerator socket, and the other end into the car cigarette lighter:
Cooling:
put the switch in the COOL position, the green light will be on, indicating the cooling function
Heating:
put the switch in the HOT position, the red light will be on, indicating the heating function.
Package List:
1 x12V Car Refrigerator1 x Bandage:
1 Line:
Note:
1. to prevent the fan blockage, its blockage will be heating accelerated, causing fire house, wool, cloth and other items can not be placed on top of the refrigerator.:
2. The plug of the wire should be inserted tightly, otherwise it will lead to the heating and damage of the wire and plug, and even cause fire.:
3. put the small refrigerator away from flammable and wet place, to prevent the explosion and fire house.:
4. Do not disassemble the goods modified small refrigerator.:
5. When cooling, do not suddenly open the heating function; heating, do not suddenly open the cooling function (put the switch at OFF and put 30 minutes after opening).:
6. Do not rinse with water bleach clear.:
7. Do not invert.:
8. To prevent impact, vibration.:

ההצעות הטובות ביותר