.

.

מחצלות משחק חינוכיות לילדים מקורה של שטיח מקורה מושלמים לילדים לשחק בחדר השינה

מחצלות משחק חינוכיות לילדים מקורה של שטיח מקורה מושלמים לילדים לשחק בחדר השינה

ILS 2.00

כמות
במלאי

★ תמונות חיות : ילדים יאהבו לטייל בעיר באמצעות תמונות צבעוניות מלאות ★ ניתן להציב בכל חדר : מתאים מאוד לאולמות משחקים, אולמות משחקים, חדרי שינה, חדרי מגורים, משתלות, מעונות יום וכיתות. חבר מחצלת אחת או יותר זו לצד זו לכיף נוסף!. ★ צור אווירת משחק מהנה לילדים : השטיח של הילדים המהנים הזה, אם ילדכם אוהב מכוניות, הוא יאהב את מחצלת המשחק הזו. זמן משחק מהנה שמעורר את דמיונם של ילדים ומיומנויות מוטוריות. ★ רב -פונקציונלי : השטיחים שלנו יכולים להיות קישוט ביתי, קישוט משתלות, חדר ילדה או ילד, חדר ילדים, חדר משחקים, חדר שינה, סלון, חדר לימוד, או במתנה לילדים, תינוקות, נכדים, נכדות, ילדות קטנות או בנים. מתנת חג המולד הטובה ביותר או מתנת חג. ★ שביעות רצון מובטחת : אם אינך מרוצה ב 100% מהרכישה שלך לא משנה באיזו סיבה, אנא צור איתנו קשר באמצעות הודעת קונה-מוכר כדי שנוכל לעשות זאת נכון עבורך. ★ תמונות חיות : ילדים יאהבו לטייל בעיר באמצעות תמונות צבעוניות מלאות. ★ ניתן להציב בכל חדר : מתאים מאוד לאולמות משחקים, אולמות משחקים, חדרי שינה, חדרי מגורים, משתלות, מעונות יום וכיתות. חבר מחצלת אחת או יותר זו לצד זו לכיף נוסף!. ★ צור אווירת משחק מהנה לילדים : השטיח של הילדים המהנים הזה, אם ילדכם אוהב מכוניות, הוא יאהב את מחצלת המשחק הזו. זמן משחק מהנה שמעורר את דמיונם של ילדים ומיומנויות מוטוריות. ★ רב -פונקציונלי : השטיחים שלנו יכולים להיות קישוט ביתי, קישוט משתלות, חדר ילדה או ילד, חדר ילדים, חדר משחקים, חדר שינה, סלון, חדר לימוד, או במתנה לילדים, תינוקות, נכדים, נכדות, ילדות קטנות או בנים. מתנת חג המולד הטובה ביותר או מתנת חג. ★ שביעות רצון מובטחת : אם אינך מרוצה ב 100% מהרכישה שלך לא משנה באיזו סיבה, אנא צור איתנו קשר באמצעות הודעת קונה-מוכר כדי שנוכל לעשות זאת נכון עבורך. ★ זה מתאים מאוד לחדרי שינה או למעונות. השטיח היפה הזה מתאים מאוד לחדרים עם מעט מקום, כמו חדרי שינה או מעונות. זה ממלא בצורה מושלמת את המרחב בין המיטה לשולחן העבודה. ★ מפרט : * מפרט : * חומר : אקריליק איכותי* תחתון : חלקיקים שאינם החלקה* ישים : מסדרון, מסדרון, גרם מדרגות, סלון, חדר שינה, מטבח וכו '* צורה : מלבן* דפוס : דפוס גיאומטרי* גודל : 120 *170 ס"מ/47.93", 140*200 ס"מ/55.

מאפיינים מוצהרים

* Specification:
* Material:
High quality acrylic
* Bottom:
non-slip particles
* Applicable:
hallway, corridor, staircase, living room, bedroom, kitchen, etc.
* Shape:
rectangle
* Pattern:
geometric pattern
* Size:
120*170cm/47.24*66.93 , 140*200cm/55.12*78.74
★ Features:
* Family-friendly carpets can be used at home. When used in bedrooms or children's playrooms, carpets provide you with a soft and warm feeling and keep your feet away from the cold floor.:
* Cleaning instructions:
Please do not use the machine to clean the bedroom carpet, please try to wash or wipe the dirty part, use cold water and mild detergent, and then dry it flat.
* Anti-slip:
The bottom of the plush bedroom carpet is designed with thousands of grips to prevent you from sliding on the floor.
★ Package content:
1 * carpet :
★ Reminder:
* Due to the difference in lighting and display, the color of the item may be slightly different from the picture.:
* Due to manual measurement, please allow a difference of 1-2 cm.:
★ Customer Service:
* If the product has any quality problems, which will provide 100% refund or exchange, can buy with confidence.:
* We provide 24-hour customer service online, if you have any questions, please feel free to contact us.Thanks for its good communication!:
* We guarantee delivery within 24 hours, and the delivery time is 7-20 working days. :

ההצעות הטובות ביותר