.

.

ברזים עמיד למים עמיד למים, ברזנט חיצוני כיסויים רב תכליתי תכליתי, ברזנט פולי עם גזעים וקצוות מחוזקים, ברזנט לבריכות, סירות,

ברזים עמיד למים עמיד למים, ברזנט חיצוני כיסויים רב תכליתי תכליתי, ברזנט פולי עם גזעים וקצוות מחוזקים, ברזנט לבריכות, סירות,

ILS 626.99

כמות
במלאי

עבה וחזקה : ברזנט חובה זה עשוי מחומר PE צפיפות גבוהה, ציפוי דו צדדי, בידוד חזק, שהוא עמידות למתיחה ועמידה יותר איכות גובה : הברזלים שלנו מגובים על ידי לולאות אלומיניום הוכחות חלודה בפינות. HEMS ותפרים תפור עם חבל פולי כדי להבטיח כוח ואיכות מעולה. כל הגנת מזג האוויר : הברזנט הכבד הזה הוא הוכחת מים והוכחת מזג אוויר, ויכול לעמוד בסערות והאלמנטים בחוץ. אטום לגשם, מתקפל, אטום לרוח, נגד חמצון, עמידות לכפור. שימוש רב תכליתי : לכסות ולהגן על המכונית שלך, ריהוט חיצוני וחומרי בניין באתרי בנייה, שמור על ניקיון רצפות בעת השימוש בברזנט זה כגיליון טיפה בעת צביעה או ליטוש. הערה : שימו לב שבגלל קמטי קצה, הגודל הסופי יהיה מעט קטן יותר מגודל החיתוך שצוין. אנו תומכים בגודל ברזנט מותאם אישית ובמרווח חורים, אם אתה צריך להתאים אישית, אנא שלח לנו דוא"ל. עבה וחזקה : ברזנט חובה זה עשוי מחומר PE צפיפות גבוהה, ציפוי דו צדדי, בידוד חזק, שהוא עמידות למתיחה ועמידה יותר. איכות גובה : הברזלים שלנו מגובים על ידי לולאות אלומיניום הוכחות חלודה בפינות. HEMS ותפרים תפור עם חבל פולי כדי להבטיח כוח ואיכות מעולה. כל הגנת מזג האוויר : הברזנט הכבד הזה הוא הוכחת מים והוכחת מזג אוויר, ויכול לעמוד בסערות והאלמנטים בחוץ. אטום לגשם, מתקפל, אטום לרוח, נגד חמצון, עמידות לכפור. שימוש רב תכליתי : לכסות ולהגן על המכונית שלך, ריהוט חיצוני וחומרי בניין באתרי בנייה, שמור על ניקיון רצפות בעת השימוש בברזנט זה כגיליון טיפה בעת צביעה או ליטוש. הערה : שימו לב שבגלל קמטי קצה, הגודל הסופי יהיה מעט קטן יותר מגודל החיתוך שצוין. אנו תומכים בגודל ברזנט מותאם אישית ובמרווח חורים, אם אתה צריך להתאים אישית, אנא שלח לנו דוא"ל. ♥ הברזלים העמידים למים שלנו, חובה כבדה וקל לקפל, אטום למים דו צדדי, אנטי הקפאה, אנטי אייג'ינג, המתאים למגוון תרחישים. ● מפרט : √ מוצר : ברזנט אטום לגשם √ חומר : PE פלסטי מקומות שונים. - כל הקצוות אטומים בחום ומחזקים בחבל פולי כדי להבטיח חוזק ואיכות. - מלגות מתכת עמידות כל 39 אינץ '/ 100 ס"מ כדי לחזק טוב יותר את הברזנט ולהגן על פריטי החוץ שלך. - נהדר לסיפון, מרפסת, פטיו, חופה או פינת אוכל חיצונית עמידות בפני מים חזקים מאוד, תפרי/חצי אטומים בחום. -ברזנטן השקוף הזה עם גשם הוא רך, עמיד בחום, עמיד בפני דמעה, אטום למים, אטום למזג האוויר וכו 'המתאים לכל העונות.

מאפיינים מוצהרים

√ Product:
Rainproof Tarp
√ Material:
PE plastic
√ Thickness:
0.23mm
√ Weight:
165g/m²
√ Eyelet Distance:
100cm/39inch
● Features:
- Tarpaulin Cover Available in multiple sizes available, meet the needs of different sizes in different places. :
- All edges heat-sealed and reinforced with poly rope to ensure strength and quality. :
- Durable metal grommets every 39 inches/ 100cm to better reinforce the tarp and protect your outdoor items. :
- Great for deck, porch, patio, canopy or outdoor dining area Very Strong water resistance, heat-sealed seams/hems. :
- This transparent rain-proof tarpaulin is soft, highly heat-resistant, tear-resistant, waterproof, weatherproof, etc. Suitable for all seasons. :
● Package:
√ 1 x Tarpaulin :
● Note:
1. Please know the local wind power. When the wind is too strong, please strengthen the tarpaulin in advance. :
2. Please note that due to the creases on the edges, the final size will be slightly smaller than the specified cut size. :

ההצעות הטובות ביותר