.

.

ערכת תיקון חוטים של Ozgkee 17 PCS M10X1.25 מפלדת נירוסטה מחדש סט ברז לנקבה לנקבה

ערכת תיקון חוטים של Ozgkee 17 PCS M10X1.25 מפלדת נירוסטה מחדש סט ברז לנקבה לנקבה

ILS 3.33

כמות
במלאי

סט תיקון החוטים ממוקם בחור הברגים של חומר העבודה כמו סגסוגת אלומיניום ליצירת חוט פנימי סטנדרטי עם חוזק גבוה, עמידות בלאי ודיוק גבוה תמיכה איכותית : אתה יכול גם להשתמש בתוספת חוט זה כדי להעביר חוט אינץ 'לחוט MM שהוא נוח ומהיר. אם יש לך שאלות עם ערכת ה- HSS Scrore Helicoil שלך, אנא צור איתנו קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונספק פיתרון שלם. יישומים אופייניים חלקים תיקון הזזה של חור הברגה, כגון תבנית מכונת הזרקה תבנית חוט חוט, מתג מתח גבוה, תקשורת מיקרוגל, חלקי רכב, ציוד הפרדת אוויר, רדיאטורים וכו '; ציוד מיובא או מכני. במקרה של שגיאת הברגה או תיקון של חור מושחל פנימי פגום, ניתן לתקן את החור ההברגה כלכלית וביעילות באמצעות שרוול הברגה כאמצעי לתיקון. ניתן להשתמש באותם ברגים גם לאחר התיקון. במקרה של שגיאת השחלה או תיקון של חור מושחל פנימי פגום, ניתן לתקן את החור ההברגה כלכלית וביעילות באמצעות שרוול הברגה מושחל כאמצעי תיקון. ניתן להשתמש באותם ברגים גם לאחר התיקון. מפרט : סוג פריט : ערכת נדן תיקון חוט חומר : חוט נירוסטה חוט כנס גודל : M10 X1.W-E-Text Taxt TD, .W-E-Text Table Th,; מקדח 1 x בורג ברז 1 x מפתח ברגים 1 x כלי שבר סיכה 1 x מפתח ברגים משושה 12 x הכנס תיקון חוט הערה : מקדח חורים בעזרת קידוח תואם. השתמש בהקשה על הקשה על הברז (מיוחד), העומק ההקשה חייב לחרוג מאורך ההרכבה של שרוול בורג התיל. הכנס את בורג החוט למפתח ההרכבה עם הזנב כלפי מטה. סובב את ידית הברגים כדי הברג את בורג החוט לחור הברגה. השתמש בכלי סיכת הפסקה כדי ליישר את ידית ההרכבה (זנב) עם פטיש כדי להכות את כלי האגרוף וניתן להסיר את ידית הזנב. כאשר יש בעיה בהתקנת שרוול הברגים הברגה, (כגון מגשר), ניתן להוציא את השרוול ההברגה על ידי כלי השחלת התיל.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Thread Repair Sheath Kit
Material:
Stainless Steel
Thread Insert Size:
M10X1.25 Length
.w-e-text table td,.w-e-text table th,;.w-e-text table,:
Package List:
1 x Spiral Drill:
1 x Screw Tap:
1 x Wrench:
1 x Break Pin Tool:
1 x Hex Wrench:
12 x Thread Repair Insert:
Note:
Drill holes using a matching drill bit.:
Use wire threaded (special) tap tapping, the tapping depth must exceed the wire screw sleeve mounting length.:
Insert the wire screw into the mounting wrench with the tail down. Turn the wrench handle to screw the wire screw into the threaded hole.:
Use a break pin tool to align the mounting handle (tail) with a hammer to strike the punching tool and the tail handle can be removed.:
When there is a problem with the installation of the threaded screw sleeve, (such as a jumper), the threaded sleeve can be taken out by the wire threading tool.:

ההצעות הטובות ביותר