.

.

מד מתח נוכחי - מגמת תצוגה דיגיטלית, בודק רב -פונקציונלי, מד דיגיטלי תצוגה LCD, מולטימטר, מד זרם מתח, מד אנרגיה חשמל

מד מתח נוכחי - מגמת תצוגה דיגיטלית, בודק רב -פונקציונלי, מד דיגיטלי תצוגה LCD, מולטימטר, מד זרם מתח, מד אנרגיה חשמל

ILS 0.33

כמות
במלאי

1 חומר פרימיום של תצוגת LCD תצוגה דיגיטלית כוח מתח מתח - Tester DC משתמש בחומר PBT מזוין, עמידות בטמפרטורה גבוהה, עמיד. מד אנרגיית חשמל פשוט לקריאה - מסך גביש נוזלי צפייה רחב של HTN, ניתן להבחין בבירור. תאורה אחורית ירוקה, ניגודיות גבוהה. תצוגת LCD לנוחיות הקריאה שלך, ומאפשרת לך לראות את הנתונים לעיל בבירור בחושך, או אפילו בשמש ובמקומות אחרים. התקנה קלה של מתח מתח מתח - המתח הוא פשוט להתקנה, התקנה משובצת, חיווט מינימליסטי. יש לו אינדיקציה הפוכה למתח, זרם, כוח, צריכת אנרגיה, זרם וצריכת אנרגיה. רב -תכליתי ליישום - הבוחן הרב -פונקציונלי שלנו הוא רב מטרה לשימוש, יכול לענות על צרכי העבודה השונים שלך; לדוגמה, זה טוב להעריך את יעילות טעינה של סוללות RC, את צריכת הכוח והנגיחה של מכשיר המונע על סוללה, והוא יכול למדוד את מתח ההפעלה, כך שהסוללה, המנוע, החיווט, המחבר יוכלו לעבוד כראוי.100% שירות לקוחות טוב - אנו כל כך בטוחים שתקבלו עזרה ממוצר זה, אם יש לכם חוסר שביעות רצון, אנא אל תהסס לפנות אלינו כדי לחזור או להחליף, אנו נפתור את הבעיה שלך תוך 24 שעות, אנא אל תהסס כדי לקנות, תודה על הרכישה שלך, מאחל לך קניות מאושרות וחיים מאושרים. חומר פרימיום של תצוגת LCD תצוגה דיגיטלית כוח מתח מתח - Tester DC משתמש בחומר PBT מזוין, עמידות בטמפרטורה גבוהה, עמיד. מד אנרגיית חשמל פשוט לקריאה - מסך גביש נוזלי צפייה רחב של HTN, ניתן להבחין בבירור. תאורה אחורית ירוקה, ניגודיות גבוהה. תצוגת LCD לנוחיות הקריאה שלך, ומאפשרת לך לראות את הנתונים לעיל בבירור בחושך, או אפילו בשמש ובמקומות אחרים. התקנה קלה של מתח מתח מתח - המתח הוא פשוט להתקנה, התקנה משובצת, חיווט מינימליסטי. יש לו אינדיקציה הפוכה למתח, זרם, כוח, צריכת אנרגיה, זרם וצריכת אנרגיה. רב -תכליתי ליישום - הבוחן הרב -פונקציונלי שלנו הוא רב מטרה לשימוש, יכול לענות על צרכי העבודה השונים שלך; לדוגמה, זה טוב להעריך את יעילות טעינה של סוללות RC, את צריכת הכוח והנגיחה של מכשיר המונע על סוללה, והוא יכול למדוד את מתח ההפעלה, כך שהסוללה, המנוע, החיווט, המחבר יוכלו לעבוד כראוי.100% שירות לקוחות טוב - אנו כל כך בטוחים שתקבלו עזרה ממוצר זה, אם יש לכם חוסר שביעות רצון, אנא אל תהסס לפנות אלינו כדי לחזור או להחליף, אנו נפתור את הבעיה שלך תוך 24 שעות, אנא אל תהסס כדי לקנות, תודה על הרכישה שלך, מאחל לך קניות מאושרות וחיים מאושרים.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Digital Display Voltmeter
Input Voltage:
DC5-12V
Measuring Voltage:
DC0-300V
Producr Size:
Approx. 85.3x44x32mm / 3.4x1.7x1.3in 
Backlit Control:
short press the button to turn on or off the backlight
Energy Consumption Reset:
long press the button for more than 3 seconds to reset energy consumption
Current Indication:
the current has a direction indication, the - sign indicates the reverse direction, otherwise it means the forward direction
Energy Consumption Indication:
energy consumption has direction indication, - sign indicates reverse direction, otherwise it means forward direction
Package List:
1 x Digital Display Voltmeter:
1 x Wrench:
2 x Line:
Note:
1. This product is suitable for indoor use.2. This product is suitable for DC.3. The measured voltage and current shall not exceed the calibration range.4. Be sure to wire it correctly.:

ההצעות הטובות ביותר