.

.

עץ חג המולד עם 50 אורות צבעוניים, 5 רגל מתקפל מלא מלאכותי עץ חג המולד, עץ חג המולד רזה עץ עץ עץ חג מולד עם עמדת דירה למרתף.

עץ חג המולד עם 50 אורות צבעוניים, 5 רגל מתקפל מלא מלאכותי עץ חג המולד, עץ חג המולד רזה עץ עץ עץ חג מולד עם עמדת דירה למרתף.

ILS 1.33

כמות
במלאי

עץ חג המולד של 2 PC עם 50 אורות מחרוזת צבעוניים (1 x ירוק כסף + 1 x ירוק אדום) עץ Chirstmas מגיע עם 50 אורות מיתר צבעוניים. במחרוזת האורות יש 2 מצבים : אורות מהבהבים או מצב אורות קבועים, 3 AA סוללה המופעלת (סוללות לא כלולות). עץ חג המולד העשוי מחומר טינסל ידידותי לסביבה, עם נצנץ נייר נצנצים שמנמן. כאשר הוספת אורות מחרוזת, זה יגרום לו להיראות יפה יותר בחושך. העץ גבוה הוא 5 רגל, קוטר הבסיס הוא 14 אינץ '. זה לא תופס הרבה מקום כעץ מסורתי, מושלם למישהו עם מקום קטן וזה אין הרבה שטח אחסון. עץ חג המולד צר ולכן הוא משתלב בפינה יפה של נוק וטרנזי, מושלם מילא את הפינה הריקה שלך. כמו אח ביתי, מרפסת קדמית, חצר אחורית, סלון ודלפק הקבלה של משרד, חנות, בר וכו '. 2 עץ חג מולד מחשב עם 50 אורות מיתר צבעוניים (1 x ירוק כסף + 1 x ירוק אדום). עץ Chirstmas מגיע עם 50 אורות מיתר צבעוניים. במחרוזת האורות יש 2 מצבים : אורות מהבהבים או מצב אורות קבועים, 3 AA סוללה המופעלת (סוללות לא כלולות). עץ חג המולד העשוי מחומר טינסל ידידותי לסביבה, עם נצנץ נייר נצנצים שמנמן. כאשר הוספת אורות מחרוזת, זה יגרום לו להיראות יפה יותר בחושך. העץ גבוה הוא 5 רגל, קוטר הבסיס הוא 14 אינץ '. זה לא תופס הרבה מקום כעץ מסורתי, מושלם למישהו עם מקום קטן וזה אין הרבה שטח אחסון. עץ חג המולד צר ולכן הוא משתלב בפינה יפה של נוק וטרנזי, מושלם מילא את הפינה הריקה שלך. כמו אח בית, מרפסת קדמית, חצר אחורית, סלון ודלפק הקבלה של משרד, חנות, בר וכו '. למה אתה צריך את זה לחג המולד שלך ??? עשויה מהתקנה טינסל באיכות גבוהה, לשימוש חוזר, לא יקר וקל. עם נצנץ נייר נצנצים שמנמן, הוא חגיגי ונוצץ, הצבעים מבריקים ומוארים! עץ Chirstmas מגיע עם 50 אורות מיתר צבעוניים, הוא יגרום לו להיראות יפה יותר בחושך. קל לאחסון, זה לא לוקח כל כך הרבה מקום וכשסיימת, אתה יכול להחזיר אותו לקופסה ולחכות לשנה הבאה. לא רק נהדר לחללים קטנים, קל להרכבה, אלא כשאתה לא רוצה עץ גדול יותר, וצריך לשים עליו קישוטים ואורות, זה מושלם !!!.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר