.

.

מדרגות ביתיות רשתות בטיחות, רשת חבל קנבוס מגן בטיחותית לחתולים, ילדים ברשת טיפוס ספורט חיצונית, רשת קנבוס דקורטיבית,

מדרגות ביתיות רשתות בטיחות, רשת חבל קנבוס מגן בטיחותית לחתולים, ילדים ברשת טיפוס ספורט חיצונית, רשת קנבוס דקורטיבית,

ILS 77.99

כמות
במלאי

◆ קוטר חוט רשת בטיחות : 6 מ"מ (024 אינץ '), מרווח רשת 10 ס"מ (3. ניתן להתאים את רשת המגן לרווח הרשת ולצבע הרצוי. ◆ נטו מגן מגן על בטיחותם של ילדים, על רכות בינונית, לא קל לדהות, לא מפחד מפני רוח וגשם, חיי שירות ארוכים, עמידים יותר, קל להתקנה וקל להתפרק. כשאתה לא צריך להשתמש בו, אתה יכול לקפל זה לאחסן אותו בנוחות. ◆ רשת בטיחות ילדים מספקת סביבת משחק בטוחה לילדים על המעקה. הגנה את בטיחות ילדך או חיית המחמד שלך או צעצוע. זה יכול גם למנוע ביעילות את ראשי הילדים, את הגוף דרך המסלול, ויציב למדרגות פנים וחוץ כדי להבטיח בטיחותם של ילדים. ◆ רשת טיפוס על חבלים קנבוס, רשת ארוגה בעבודת יד, גדר בטיחות ילדים רשת, בד ארוג יציב בדרגה גבוהה, קשר מקצועי, אריגה רב-גדילים, הופכים את החבל לעמיד יותר, להיות בעל עמידות חזקה בהשפעה, יכול לעמוד במצב הגרוע ביותר. חזק גם כאשר משתמשים בחוץ בחוץ. ◆ רשת הגנה רב-שימושית : מרפסת משפחתית ומדרגות מעקה מדרגות בטיחות נטו מדרגות מדרגות נגד חתולים, סתיו אנטי-גבוה והגנה אינטנסיבית אחרת; קיר, בית, מלון מסיבות נושא, בית הארחה, בית קפה, חנות ספרים, מסעדה, קישוט, תליה ect. ◆ קוטר חוט רשת בטיחות : 6 מ"מ (0.24 אינץ '), מרווח רשת 10 ס"מ (3. ניתן להתאים את רשת המגן לרווח הרשת ולצבע הרצוי. ◆ נטו מגן מגן על בטיחותם של ילדים, על רכות בינונית, לא קל לדהות, לא מפחד מפני רוח וגשם, חיי שירות ארוכים, עמידים יותר, קל להתקנה וקל להתפרק. כשאתה לא צריך להשתמש בו, אתה יכול לקפל זה לאחסן אותו בנוחות. ◆ רשת בטיחות ילדים מספקת סביבת משחק בטוחה לילדים על המעקה. הגנה את בטיחות ילדך או חיית המחמד שלך או צעצוע. זה יכול גם למנוע ביעילות את ראשי הילדים, את הגוף דרך המסלול, ויציב למדרגות פנים וחוץ כדי להבטיח בטיחותם של ילדים. ◆ רשת טיפוס על חבלים קנבוס, רשת ארוגה בעבודת יד, גדר בטיחות ילדים רשת, בד ארוג יציב בדרגה גבוהה, קשר מקצועי, אריגה רב-גדילים, הופכים את החבל לעמיד יותר, להיות בעל עמידות חזקה בהשפעה, יכול לעמוד במצב הגרוע ביותר. חזק גם כאשר משתמשים בחוץ בחוץ. ◆ רשת הגנה רב-שימושית : מרפסת משפחתית ומדרגות מעקה מדרגות בטיחות נטו מדרגות מדרגות נגד חתולים, סתיו אנטי-גבוה והגנה אינטנסיבית אחרת; קיר, בית, מלון מסיבות נושא, בית הארחה, בית קפה, חנות ספרים, מסעדה, קישוט, תליה ect.

מאפיינים מוצהרים

▸Product Name:
Hemp rope net
▸Safety net material:
jute
▸Protective mesh size:
1x1m , 1x2m , 1x3m , 1x4m , 1x5m , 1x6m , 2x2m , 2x3m , 2x4m , 2x5m , 3x3m , 3x5m , 3X7m , 4X4m , 4X6m , 5X5m(customizable)
▸Safety rope:
▸diameter about:
6mm(0.24 in)
▸mesh spacing:
10X10cm
▸Rope color:
jute color (other colors can be customized)
▸The woven mesh is suitable for indoor/outdoor use and can be used anywhere.:
◇Recommended size:
Photo wall:
rope thickness 3-6mm, mesh 8-12cm;
Clothes hanging net:
rope thickness 8-12mm mesh 8-15cm;
Decorative net:
rope thickness 6-20mm mesh 6-25cm;
Ceiling net:
rope thickness 10-20mm mesh 10-25cm;
Climbing net:
rope thickness 16-22mm mesh 12-25cm;
Protective net:
rope thickness 8-14mm mesh 8-12cm;
Plant climbing net:
rope thickness 6-10mm mesh 10-20cm ;
◇Widely used ropes:
stairs, balconies, lofts, windows, gardens, climbing, swings, hammocks, suspension bridges, kindergartens, shopping malls, restaurants, amusement parks, clothing stores, hanging clothes nets, roof ceiling nets, decorative nets, plant protection nets , tunnel network, blocking animal nets, children's shatter-resistant nets, pet isolation nets, child safety nets, cat nets, etc.
◇Warm Reminder::
1.Manual measurement of the size of the woven mesh, there will be 2-3CM error, please understand, thank you.:
2.Due to the different understanding of :

ההצעות הטובות ביותר