.

.

4 ב 1 בודק כבלים ברשת מטסק USB מטרה מרחוק RJ11 RJ45 USB BNC עבור גשרי כבלים של UTP STP, בדיקת קיבולת מתח נוכחית

4 ב 1 בודק כבלים ברשת מטסק USB מטרה מרחוק RJ11 RJ45 USB BNC עבור גשרי כבלים של UTP STP, בדיקת קיבולת מתח נוכחית

ILS 16.99

כמות
במלאי

מבחן 4 סוגי כבלים : RJ-45, RJ-11, USB ו- BNC בדוק חיווט מותקן או מגשרים. מבחן מוגן (STP) או כבלי LAN ללא הגנה (UTP). בדוק את המגן בכבל ה- USB. ניתן לבצע את הבדיקה משתי נקודות מרוחקות. הזמזם מספק הודעה קולית על תוצאות הבדיקה. היחידה המרוחקת מאוחסנת ביחידה הראשית. Invicator 25/50 אוהם של BNC. הוראות ישירות או חוצות. LED מציין את החיבור והכישלון של חוטים וסיכות. RJ-11/RJ-45 מצוידים בציפוי מזהב 50 U. מרחק מבחן 300 רגל (RJ-45/RJ-11/BNC). עיצוב כף יד נייד ארגונומי, גישה נוחה לסוללה. מחוון סוללה נמוך. מבחן פשוט בלחיצה אחת. מבחן המהירות מהיר. מגיע עם תיק עור רך לנשיאה קלה. מבחן 4 סוגי כבלים : RJ-45, RJ-11, USB ו- BNC. בדוק חיווט מותקן או מגשרים. מבחן מוגן (STP) או כבלי LAN ללא הגנה (UTP). בדוק את המגן בכבל ה- USB. ניתן לבצע את הבדיקה משתי נקודות מרוחקות. הזמזם מספק הודעה קולית על תוצאות הבדיקה. היחידה המרוחקת מאוחסנת ביחידה הראשית. Invicator 25/50 אוהם של BNC. הוראות ישירות או חוצות. LED מציין את החיבור והכישלון של חוטים וסיכות. RJ-11/RJ-45 מצוידים בציפוי מזהב 50 U. מרחק מבחן 300 רגל (RJ-45/RJ-11/BNC). עיצוב כף יד נייד ארגונומי, גישה נוחה לסוללה. מחוון סוללה נמוך. מבחן פשוט בלחיצה אחת. מבחן המהירות מהיר. מגיע עם תיק עור רך לנשיאה קלה. בודק כבלים מרוחק זה הוא מכשיר כף יד עם ארבע יציאות בדיקה שונות : RJ45, RJ11, USB ו- BNC, המשמש לבדיקת המדיה הפופולרית ביותר כיום. לפני ההתקנה ואחרי ההתקנה, תוכלו להשתמש במכונה זו כדי לבדוק את מצב הכבל. ניתן להפריד בין המודול הפסיבי כדי לבדוק את הקצה הרחוק של כבל הרשת המותקן. בדיקת לחיצה אחת מספקת פעולה קלה, ונוריות LED מרובות מספקות תוצאות בדיקה ברורות. כאשר אינה בשימוש, היחידה תכבתה אוטומטית. כבלי LAN של UTP ו- STP, הופסקו במחברים זכריים RJ-45 (EIA/TIA 568);. כבלים RJ-11 עם מחברים גברים, 2 עד 6 מוליכים מותקנים; נבדק בכבלים : . כבלי USB עם סוג תקע שטוח בקצה אחד ותקע מרובע מסוג B בקצה אחר; כבלי BNC עם מחברים גברים. תקלות המצוינות : אין קשרים, מכנסיים קצרים, נפתח ומעבר קרוסאובר. מחוון סוללה נמוך : נורות LED כדי לציין סוללה נמוכה. כוח : 1 x 9 V 6 F22 DC סוללה אלקליין (הסוללה לא כלולה). גודל פריט : Appox.

מאפיינים מוצהרים

UTP and STP LAN cables, terminated in RJ-45 male connectors (EIA/TIA 568); RJ-11 cables with male connectors, 2 to 6 conductors installed; Cable Tested:
USB cables with type A flat plug on one end and type B square plug on other end; BNC cables with male connectors Faults Indicated

ההצעות הטובות ביותר