.

.

תריס מרחוק טלפוני, עיצוב ארגונומי רב פונקציות אצבעות האצבעות בקרות וידאו אלחוטיות עבור selfie

תריס מרחוק טלפוני, עיצוב ארגונומי רב פונקציות אצבעות האצבעות בקרות וידאו אלחוטיות עבור selfie

ILS 64.80

כמות
במלאי

מטען USB : ניתן לטעון בקלות את התריס המרוחק הזה באמצעות כבל USB וממשק חיבור אלחוטי תומך במרחק שליטה של ​​32. יישום רחב : תריס מרחוק טלפוני זה מתאים לאפליקציית וידאו, אפליקציות מצלמה וקריאת ספרים שונים. סיבוב החלפת אפליקציות : בקר וידאו זה של האצבעות יכול לעזור לממש את הפניית עמוד האפליקציות, ואתם נותנים וידאו באמצעות פעמיים. עיצוב ארגונומי : תריס מצלמות טלפון זה כולל גם עיצוב ארגונומי המתאים לאצבע ברוחב שונה.0 : טלפון זה שלט רחוק מאמצת חיבור BT4.0 יציב, חיבור ושימוש, ומספק שליטה יציבה וגמישה. מטען USB : ניתן לטעון בקלות את התריס המרוחק הזה באמצעות כבל USB וממשק. חיבור אלחוטי תומך במרחק שליטה של ​​32. יישום רחב : תריס מרחוק טלפוני זה מתאים לאפליקציית וידאו, אפליקציות מצלמה וקריאת ספרים שונים. סיבוב החלפת אפליקציות : בקר וידאו זה של האצבעות יכול לעזור לממש את הפניית עמוד האפליקציות, ואתם נותנים וידאו באמצעות פעמיים. עיצוב ארגונומי : תריס מצלמות טלפון זה כולל גם עיצוב ארגונומי המתאים לאצבע ברוחב שונה.0 : טלפון זה שלט רחוק מאמצת חיבור BT4.0 יציב, חיבור ושימוש, ומספק שליטה יציבה וגמישה.0 : טלפון זה שלט רחוק מאמץ חיבור BT4.0 יציב, חיבור ושימוש, ומספק בקרה יציבה וגמישה . סיבוב החלפת אפליקציות : בקר וידאו זה של האצבעות יכול לעזור לממש את הפניית עמוד האפליקציות, ואתה נותן כמו וידאו באמצעות פעמיים לחץ . יישום רחב : תריס מרחוק טלפוני זה מתאים לאפליקציות וידאו שונות, אפליקציות מצלמה וקריאת ספרים. עיצוב ארגונומי : תריס מצלמות טלפון זה כולל גם עיצוב ארגונומי המתאים לאצבע ברוחב שונה . מטען USB : ניתן לטעון בקלות את התריס המרוחק הזה באמצעות כבל USB וממשק. חיבור אלחוטי תומך עד 32. מפרט : סוג פריט : קצב האצבעות וידאו בקרה חומר חומר : ABS, Silic One BT גרסה : BT 4.0 מרחק שליטה : 10 מטר / 32.8ftremote שולטת סוג סוללה : 1 x 20m Ah Lithium סוללה (סוללה מובנת כלולה) יישום : יישום : יישום : יישום : יישום : וידאו הפגין/קריאה/Selfie Control כיצד להשתמש : שיטת התאמה : לאחר הפעלת הבקר, האור הלבן מהבהב, הפעל ובדוק את רשימת החיפוש של BT בטלפון, בחר במכשיר ATG -SJL לצורך התאמה, והאור הלבן ישמור מופעל למשך 15 שניות לאחר סיום ההתאמה. הוראות הפעלה : לחץ על הכפתור פעם אחת כדי לממש את דף האפליקציה המפנה (כדי להציג את הסרטון הבא), ולחץ על הכפתור פעמיים במהירות כדי לאהוב את הווידיאו.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Fingertip Video Controller
Material:
ABS, Silicone
BT Version:
BT 4.0
Control Distance:
10 Meters / 32.8ft
Remote Control Battery Type:
1 x 20mah Lithium Battery(Inbuilt Battery Included)
Application:
Video Flipping/Reading/Selfie Control
How to Use:
Matching method:
After the controller is turned on, the white light flashes, turn on and check BT search list on phone, select the ATG‑SJL device for pairing, and the white light will keep on for 15 seconds after pairing is completed.:
Operating instructions:
Press the button once to realize App page turning (to view the following video), and press the button twice quickly to like the video.:
packing list:
1 xFingertip Video Controller:
1 x USB Cable:
1 x User Manual:
Notice:
For IOS system is only available after setting:
setting, auxiliary function, touch control, touch control on.

ההצעות הטובות ביותר