.

.

גיליונות שולחן עיסוי מיקרופייבר רך סט סט 4 חלקים, כיסוי מיטת פנים מובחר, כולל סדינים שטוחים ומותאמים עם כיסוי עריסת פנים)

גיליונות שולחן עיסוי מיקרופייבר רך סט סט 4 חלקים, כיסוי מיטת פנים מובחר, כולל סדינים שטוחים ומותאמים עם כיסוי עריסת פנים)

ILS 3.33

כמות
במלאי

Set Set Souch Souch Souch Setue】】 גיליון החצאית כל כך טוב להסתיר את כל הפריטים שלך מתחת לשולחן העיסוי, מה שהופך את הספא שלך להיות נקי ומסודר ולחסוך מקום ניתן להסתיר את כל השמנים, כלי הספא וסחורות אחרות המשמשות לעתים קרובות מתחת לחצאית השולחן. השמיכה גדולה ועבה מספיק כדי לשמור על פרטיות הלקוח וטמפרטורת הגוף. 【בד מיקרופייבר】 בחרנו במיקרופייבר הקל משקל לשימוש בכל העונות, סופר רך למגע, ועמיד בפני מכתים. נשאר ונראה שימוש טרי לאחר השימוש, שטיפה לאחר שטיפה. 【התאמה נהדרת】 מדדי חצאית העיסוי של מיקרופייבר שלנו. מתאים לכל שולחנות עיסוי נייחים וניידים בגודל סטנדרטי, ומסתיר בצורה מסודרת כל מה שצריך לאחסן מתחת. Set Set Spa Spa Set Set】 צבעים יפים ועיצוב פשוט ישפר את כל הסביבה של החדר או הספא שלך, עמיד באופן אידיאלי לשימוש מסחרי. 【גודל מותאם אישית】 מתאים לראש עגול /ראש מרובע /ראש טרפז. Set Set Souch Souch Souch Setue】】 גיליון החצאית כל כך טוב להסתיר את כל הפריטים שלך מתחת לשולחן העיסוי, מה שהופך את הספא שלך להיות נקי ומסודר ולחסוך מקום. ניתן להסתיר את כל השמנים, כלי הספא וסחורות אחרות המשמשות לעתים קרובות מתחת לחצאית השולחן. השמיכה גדולה ועבה מספיק כדי לשמור על פרטיות הלקוח וטמפרטורת הגוף. 【בד מיקרופייבר】 בחרנו במיקרופייבר הקל משקל לשימוש בכל העונות, סופר רך למגע, ועמיד בפני מכתים. נשאר ונראה שימוש טרי לאחר השימוש, שטיפה לאחר שטיפה. 【התאמה נהדרת】 מדדי חצאית העיסוי של מיקרופייבר שלנו. מתאים לכל שולחנות עיסוי נייחים וניידים בגודל סטנדרטי, ומסתיר בצורה מסודרת כל מה שצריך לאחסן מתחת. Set Set Spa Spa Set Set】 צבעים יפים ועיצוב פשוט ישפר את כל הסביבה של החדר או הספא שלך, עמיד באופן אידיאלי לשימוש מסחרי. 【גודל מותאם אישית】 מתאים לראש עגול /ראש מרובע /ראש טרפז. חידש את שולחן העיסוי שלך עם ערכת חצאית שולחן עיסוי זה. הביאו מראה מקצועי ויוקרתי ללקוח שלכם. סט חצאית שולחן עיסוי זה. הוא שילוב מושלם של פונקציונליות ונראה טוב. הממצעים יכולים להיות חלים על טיפולים כירופרקטיים של קעקועי סלון יופי ספא דיקור סיני. כברירת מחדל יש חור למנוחת פנים על גיליון השולחן. אנו יכולים להתאים אישית עבורך ללא חור מנוחה של הפנים. שלא אכפת לך לפני שתציע לך. לצג השונה ולאפקט האור, הצבע בפועל עשוי להיות שונה במקצת מצבע התמונה.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר