.

.

מכונת אריחי אריחים של אוזיה, אריחי אריחי אריחי אריחי אריחי אריחי אריחים מתאימים לאריחים 11.8 -78, ספיחה מקסימאלית

מכונת אריחי אריחים של אוזיה, אריחי אריחי אריחי אריחי אריחי אריחי אריחים מתאימים לאריחים 11.8 -78, ספיחה מקסימאלית

ILS 21.20

כמות
במלאי

★ אריחי אריחים ניידים : משמש לתנועה ולהתקנה של אריחי רצפה ואריחי קיר, ומשפר מאוד את יעילות העבודה ★ מכונת אריח אריחים יעילה : יכול לספוג 100 ק"ג/רטט בתדר גבוה. רעפים תוך שנייה אחת. ניתן להשתמש במגוון רחב של יישומים, 30-200 ס"מ (11.8-78in) אריחים, רטט בתדר גבוה ריצוף יעיל : 12000 R/min. ★ רטט בתדר גבוה - אריחי יעילות, חיסכון בזמן ועבודה, בקרת תדרים עם 12000 הרץ / דקה ו 6 מהירויות, תלוי בגודל האריח, בעובי הטיח ותדירות הרטט של התאמת המיקרו. ★ כוס יניקה סיליקון : כוס יניקה חזקה, יכולה לספוג 100 ק"ג, יכולה להתאים את תדר הרטט בהתאם לגודל הלבנה, יכולה לתקן את מיקום הלבנה ולשפר את היעילות. ★ אריחי רטט של כפתור אחד : הרטט בתדירות הגבוהה של מכונת האריחים מחליף את הפטיש הידני, והיעילות משופרת מאוד. מפרט : מוצר : ריצוף Machinevibration תדר : 12000 r/mintherever to speed : speedadsorthory יכולת : 100 ק"ג של יישום : אריחים בטווח של 200x200cmproduct שימוש : אריחי קיר, אריחי רצפה, אריחי רצפה וכו '. : A הוא סוללה 1, B הוא 2 תיבת הברזל מכילה : 1x אריח Vibrator1x Charger1x סוללה / 2x סוללה אקספרטציה : 1. אנא בדוק את הסוללה לפני השימוש כדי לוודא שהסוללה טעונה במלואה; 2. סובב את מתג המהפך שמאלה למינימום ואז הפעל את המכונה לפי הצורך כדי להסתגל למצב מתאים; 3. הניחו את המכונה על האריח שיונח, החזיקו את כוס היניקה ואז תפסו את האריח. לחץ על המתג כדי להתחיל לעבוד ולשטח מייד את החלק הבולט של האריח . כאשר עובדים, הקפידו להחזיק את כוס היניקה כדי לעבוד על האריח, אל תתנו למכונה להתבטל, ואל תמשיכו ללחוץ על המתג במהלך תהליך ההדבקה, הקצב תורם יותר לריצוף.

מאפיינים מוצהרים

Product:
Tiling Machine
Vibration frequency:
12000 r/min
Whether to speed:
speed
Adsorption capacity:
100KG
Scope of application:
tiles within 200x200cm
Product use:
wall tiles, floor tiles, floor tiles, etc.
Applicable places:
home decoration, construction sites, etc.
Note:
A is 1 battery, B is 2 batteries
THE BOX CONTAINS:
1x Tile Vibrator:
1x Charger:
1x Battery / 2x Battery:
EXPLANATION:
1. Please check the battery before use to make sure the battery is fully charged;:
2. Turn the inverter switch to the left to the minimum, and then start the machine as needed to adjust to a suitable state;:
3. Place the machine on the tile to be laid, hold the suction cup, and then grasp the tile. Press the switch to start working and immediately flatten the protruding part of the tile.:
4. When working, be sure to hold the suction cup to work on the tile, do not let the machine idle, and do not keep pressing the switch during the paste process, the rhythm is more conducive to paving.:

ההצעות הטובות ביותר